LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vistaprint visitekaartjes

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door bianca82 »

tja lucies ik heb het zelfde gehad hoor.. gewoon goed lezen en kijken of je niet iets besteld heb (je kan dingen weg klikken)

heb ik ook altijd gedaan tot nu toe nooit problemen gehad

Innieminnie
Berichten: 24
Lid geworden op: 08 mei 2010 07:55

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door Innieminnie »

Heb er 2 weken geleden voor het eerst wat besteld. En vandaag gewoon netjes binnen gekregen. Eerder dan de planning was(14 September). Maar ben door de negatieve reacties op internet wel extra alert op met bestellingen bij vistaprint. En zal als ik er weer ga bestellen zeker geen grote bedragen gaan uitgeven.

Verder: heel goed kijken voor je verder klikt. Had ook bijna bij het eind dat ik de keuzen had uit 2 dingen, gewoon hetgeen wat ik wou hebben of nog vele extra's erbij.

SjoerdWessels
Berichten: 8
Lid geworden op: 02 aug 2011 13:10

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door SjoerdWessels »

Een groot nadeel aan vistaprint is wel dat het bestel proces zo ongelofelijk lang duurt. Ook wordt ik thuis dood gespamt. Ik krijg zoveel reclame van dit bedrijf. Dat is echt niet normaal.

lucies
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 feb 2008 11:23

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door lucies »

@ Sjoerd:

Klopt; ook ik word hier thuis 'doodgespamt' door Vista Print! En je kunt je nérgens afmelden voor mails met reclame!!!!! Heel sneaky van ze gedaan....

tnt35
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 jul 2011 10:29

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door tnt35 »

ze hebben wel leuke dingen en het ziet er goed uit,maar de reclame mag iets minder.

JVLIER
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2011 23:47

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door JVLIER »

Inderdaad uitkijken met deze webwinkel. 100% aansluitend op bovenstaand bericht over slechte, tot zelfs geheel geen service.

Wij bestellen geboortekaartjes voor ons kind, bestellen een tweede keer omdat de betaling de eerste keer niet gelukt is, aldus Vistaprint. Resultaat is dat wij 2x zoveel geboortekaartjes ontvingen. Vistaprint laat duidelijk weten via mail dat er niet is betaald, toch staat duidelijk op het bankafschrift dat er op het bestelmoment betaald werd.

Bij 'Klantenservice' wordt met een beetje geluk gereageerd met de mededeling dat het ons probleem is en na aanlevering van alle argumenten wordt er niet meer gereageerd. Wat goedkoop leek is nu wel heel erg duurkoop geworden.. nooit meer Vistaprint dus voor mij, ik heb zo'n hekel aan bedrijven die niet weten hoe je service verleend.

Gr. J. van Lier

Anno1973
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2011 19:33

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door Anno1973 »

compleet eens met de meeste klachten op dit forum over vistaprint.

dit weekend mijn 3e, en waarschijnlijk laatste, bestelling geplaatst (ik wil toch goede kaartjes ontvangen)

bij de eerste test bestelling standaard visite kaartjes heb ik een lidmaatschap afgesloten voor extra "voordeel". de ontvangen visite kaartjes waren prima, echter voor de gratis website welke bij het lidmaatschap zou horen bleek ik 2 websites betaald te hebben, volgens de klanten service omdat ik zelf de website geupgrade en vervolgens gedowngrade zou hebben (?come again?)

gezien de visitekaartjes wel netjes waren wilde ik deze met een eigen ontwerp en heb een tweede bestelling geplaatst, kon ik meteen gebruik maken van mijn lidmaatschap. na ontvangst bleek een gedeelte van de tekst niet goed op het kaartje gedrukt te zijn. volgens de klanten service lag het aan mijn design en gaf de preview van de website het al aan (?wablief?)

toegegeven, ik kreeg "uit coulance" de mogelijkheid alle 500 kaartjes nogmaals te bestellen inclusief verzending voor het schappelijke prijsje van 5 euro.

zo gezegt zo gedaan, het ontwerp aangepast en in overleg met de klantenservice (ik wilde dit keer toch echt dat het goed zou gaan) het ontwerp nog één maal verbeterd en heb afgelopen weekend mijn 3e bestelling geplaatst, waarbij ik ook een aantal gratis producten uit een nieuwe aanbieding heb meebesteld. nadat ik de bestelling betaald had zag ik bij mijn bevestigingsmail dat er slechts 250 visitekaartjes in de bestelling stonden, en heb dit meteen gemeld met het verzoek het aantal aan te passen naar 500. vandaag (14-11-'11) bericht ontvangen dat alle bestellingen bij hun automatisch gaan en eenmaal geplaatst hier niks aan te veranderen is. (punt)...

wat ik uit de andere berichten lees kan het goed gaan met bestellingen, maar uit eigen ervaring (dusver) is het heéel erg oppassen geblazen met wat er besteld wordt.

wel hoop ik nog uit te vinden hoe ik de te veel betaalde bedragen terug zou kunnen krijgen en vindt het ook erg jammerlijk van de houding van de klantenservice...

...wordt vervolgt?

Anno1973
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 nov 2011 19:33

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door Anno1973 »

vervolg...

betreft mijn 3e bestelling, vandaag bericht ontvangen dat het pakket verstuurt is...en bij thuiskomst lag het pakket op mij te wachten, zo'n snelle levering nog niet meegemaakt!

visitekaartjes waren nu wel zoals bedoeld waren, ook de andere "gratis" produkten zien er goed uit.

het blijft denk ik oppassen en controleren wat en hoe besteld wordt, maar mag ook gezegt worden, ze leveren wel nette produkten af :)

duiner
Berichten: 637
Lid geworden op: 10 okt 2011 21:23

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door duiner »

Anno1973 schreef:vervolg...

betreft mijn 3e bestelling, vandaag bericht ontvangen dat het pakket verstuurt is...en bij thuiskomst lag het pakket op mij te wachten, zo'n snelle levering nog niet meegemaakt!

visitekaartjes waren nu wel zoals bedoeld waren, ook de andere "gratis" produkten zien er goed uit.

het blijft denk ik oppassen en controleren wat en hoe besteld wordt, maar mag ook gezegt worden, ze leveren wel nette produkten af :)
ik heb ook goede ervaringen met hun, een kalender werd zelfs eerder dan de afgesproken tijd al ontvangen !
.

Strieper

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door Strieper »

Ik heb alleen zeer negatieve ervaringen met ze....

Laatste keer een levering pas na 5 weken ontvangen, daar waar voor spoed betaald was...ben nu nóg aant wachten op restitutie.
Enne..die praatjes van: jezelf uitschrijven uit de mailinglisten?/ No way...wat je ook doet, je blijft die ellendige en schreeuwerige mails krijgen. Ik heb hun mailadres(sen) zelf maar aangegeven als spam in mijn Mac., dus ik zie er niets meer van

marly-wisse
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 nov 2011 16:09

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door marly-wisse »

Ook ik had tot voorkort geen negatieve ervaring met vistaprint... tot nu! Het probleem van dit bedrijf is, dat de klantenservice zo slecht is. Niet ingaan op de gestelde vraag, geen antwoord geven, een onoverzichtelijke website. Zoals eerder beschreven, moet je een produkt goedkeuren wanneer je eigenlijk nog niet kan zien hoe het produkt wordt. Ik heb kaarten besteld en alleen wanneer ik in de winkelwagen op het produkt klik en deze uitvergroot, kan ik zien dat er nog een witte lijn is. Maar ja, lang daarvoor ga je al akkoord met het produkt. En wie verwacht nou dat je je produkt uitvergroot moet checken. Het resultaat is, dat ik kaarten heb met een witte lijn. maar deze witte lijn verschilt per kaart van dikte en plaats. Vistaprint is van mening, dat zij volledig terecht mij deze troep hebben toegestuurd, want ik heb het ontwerp goedgekeurd. Ik heb echter 1 ontwerp ingediend en krijg allemaal verschillende kaarten. Volgens vistaprint is dat nu eenmaal hoe hun snijmachine werkt. Ik verwacht geen super kwaliteit voor een lage prijs, maar gewoon kwaliteit en die krijgt je dus al niet.

Mobeke
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 nov 2011 18:06

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door Mobeke »

Wij hebben altijd heel goede ervaringen. We bestellen regelmatig (visite)kaaarten, kalender, mok etc. en kiezen dan voor de "gratis" aanbieding die we vervolgens opleuken door een eigen afbeelding te uploaden.
Wanneer we kiezen voor de langzame bestelling hebben we de bestelling toch binnen 2 weken binnen.
1x waren we niet tevreden met onze bestelling en hebben we hier een mail over gestuurd. Binnen een paar dagen kregen we het product opnieuw, gratis, thuis gestuurd.
De vele actiemails vinden we geen probleem. Wanneer we er niets mee willen doen verwijderen we deze. Het gebeurd wel dat we iets willen bestellen en de actie afwachten, je weet tenslotte dat het nooit lang kan duren voordat het gewenste artikel "gratis" is.
De kerstkaarten hebben we inmiddels al binnen. Niet via de Kerstkaartenactie maar gewone kaarten besteld en dan onze afbeelding geupload. 100 kaarten voor 7,50!

Toch is het wel vreemd dat de ervaringen zo verschillend zijn!

lucies
Berichten: 20
Lid geworden op: 03 feb 2008 11:23

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door lucies »

@ Mobeke:

Het is niet zo dat de reacties zo verschillend zijn, hoor! :?

Ik vind hier veel herkenning in de andere reacties, die net als bij mij ook vrij negatief waren omtrent klantenservice, bereikbaarheid en spam.

Mobeke
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 nov 2011 18:06

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door Mobeke »

@ lucies

De spam vinden we niet zo erg, met 1 druk op de knop is een mailtje verwijderd.

Die ene keer dat wij contact met de klantenservice gehad hebben is het allemaal heel snel en netjes opgelost.

Wij betalen via ideal dus kunnen niet met een ongewenste bestelling zitten, we betalen tenslotte pas wanneer we alles gecontroleerd en bevestigd hebben. Wanneer we toch nog iets willen veranderen kan dat gewoon aangezien de laatste stap pas de betaling is.

Ik heb je berichtjes teruggelezen en kan me voorstellen dat jij deze mening niet deelt aangezien jij heel andere ervaringen hebt. Wij hebben gelukkig deze ervaringen (nog) niet, tot die tijd blijven wij gewoon bij vistaprint bestellen!

Strieper

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door Strieper »

Tot de tijd dat ook jullie merken dat Vistaprint gewoon waardeloze service geeft en je ze een keer nodig hebt. dan piep je ineens anders. En je kan erop wachten ;)

UncleTee
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 aug 2012 20:16

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door UncleTee »

Vistaprint, ik kan er boeken over schrijven..

In het verleden heb ik diverse aanvaringen gehad met Vistaprint, en over het algemeen is alles wel goedgekomen, maar bijna elke keer moest ik om een bepaalde reden contact opnemen met de klantenservice.

Het drukwerk dat Vistaprint biedt, is in principe van vrij goede kwaliteit. Het zijn echter de aanbiedingen, en extra kosten waarmee je altijd goed op moet letten. Ik raad dan ook iedereen aan om goed na te denken als je ergens op klikt, voordat je er aan vast zit. Misschien is het wel goed om letterlijk een nachtje te slapen, voordat je je bestelling door middel van betaling definitief maakt.

Één van de eerste bestellingen die ik ooit plaatste bij Vistaprint was een collectie gratis visitekaartjes. Hierbij kreeg ik ook een gratis visitekaarthouder. Deze bestelling kwam meer dan een week later dan gepland, ik heb daar echter geen probleem van gemaakt, omdat het eigenlijk gewoon voor de lol was dat ik ze bestelde (om eens te kijken hoe de kwaliteit was). Tip: 500 visitekaartjes is écht heel veel. Laat je niet verleiden om er meer te nemen tegen een kleine vergoeding, tegen de tijd dat je die 500 kaartjes opgebruikt hebt ben je wel een tijdje verder..

Een volgende bestelling die ik gedaan heb was een fotomok. Deze kon ik voor een kleine vergoeding (2.99 euro uploadkosten(!)) plus verzendkosten laten toezenden. Een maand later had ik echter nog steeds niets ontvangen. Ik heb toen contact opgenomen met Vistaprint, maar antwoord bleef uit. Enkele weken later heb ik wederom contact opgenomen, dit maal met een iets minder beleefd mailtje, omdat ik toch een beetje geïrriteerd was om het feit dat ze de eerste keer niets lieten horen. Hierop kreeg ik een aantal dagen wel antwoord. Ze betreurden de gang van zaken, en zonden me kosteloos een nieuwe mok. Deze had ik dan ook binnen een week binnen. Een maand later kwam mijn buurvrouw aan de deur, met de andere mok. Die had de postbode bij haar afgegeven, maar er was door de postbode geen briefje daarvan in de bus gedaan. Een gelukje bij een ongeluk zullen we maar zeggen.

Wat meer recent heb ik een partij premium visitekaartjes besteld, voor- en achterzijde in kleur bedrukt. Ik had een kleine hoeveelheid besteld, en de voor- en achterzijde als plaatje geupload, waardoor ik uiteindelijk slechts rond de 2 euro hoefde te betalen voor die 100 kaartjes (1euro en een beetje voor de kaartjes, en 2x 35 cent voor de uploads). Tel daar 4 euro verzendkosten bij en je hebt voor minder dan 7 euro 100 visitekaartjes. De opgegeven leverdatum werd ter nauwernood gehaald, maar de kaartjes waren compleet mislukt. Ze waren veel te donker gedrukt, en bovendien scheef gesneden. Witte randen zichtbaar aan de ene kant, en tekst die eraf gesneden was aan de andere kant.
Hier nam ik dus geen genoegen mee. Ik mailde weer naar de klantenservice, waardoor ik schandalig behandeld werd. Ik zal deze mailwisseling hieronder quoten, zodat jullie kunnen zien wat ik bedoel.
De door mij bestelde visitekaartjes zijn verkeerd gesneden. allemaal hebben ze een witte rand aan de bovenkant van het visitekaartje, waar nog snijmarges op te zien zijn, en aan de onderkant valt een deel van het ontwerp weg. Bovendien zijn de visitekaartjes ook te donker afgedrukt, waardoor details in de foto wegvallen, en de achterkant van het kaartje niet de kleur heeft die ik zou willen (veel te donker blauw). Ik hoop dat jullie deze mislukte partij visitekaartjes vervangen door kaartjes waarmee ik wel voor de dag kan komen, want op deze manier heb ik er niets aan. Als u wilt stuur ik mijn pakketje terug, zodat u het met eigen ogen kunt zien.
De reactie van Vistaprint:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Vistaprint, waar u meer indruk maakt voor minder.

Omdat wij eerst de druk willen beoordelen, verzoeken we u om een paar exemplaren van uw ontvangen product in uw account op te slaan. Op deze manier kunnen we het resultaat bekijken en vergelijken met uw ontwerp. Hierbij is van belang dat duidelijk te zien is wat naar uw mening foutgelopen is.
deze reactie is waarschijnlijk met de computer gegenereerd. Ik heb de stappen gevolgd die door Vistaprint voorgesteld werden, en fotografisch bewijs gestuurd zodat ze dit konden beoordelen. Vervolgens kreeg ik deze reactie:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Vistaprint, waar u meer indruk maakt voor minder.

Ik heb de foto's bekeken en het orgineel ook bestudeerd. U heeft niet genoeg rekening gehouden met de snijlijnen.

Hierdoor is het webadres aan de onderkant net buiten de snijlijnen gevallen en zo er vanaf gesneden.

Het kan voorkomen dat de kleuren afwijken in de uiteindelijke druk van hoe ze voor u zichtbaar waren op uw beeldscherm.
Dit is niet te voorkomen daar beeldschermen vele verschillende resoluties en helderheden kennen.

Wij werken, zoals de meeste andere print- en drukbedrijven, met CMYK, een bepaald kleurenprofiel.
Een beeldscherm geeft kleuren echter weer in RGB, een ander kleurenprofiel, een kleine afwijking zal dan ook altijd optreden.

Wees hiervan bewust en als u twijfelt of een kleur goed naar voren zal komen, is het te adviseren contact te zoeken met onze Klantenservice voordat u de bestelling plaatst. Wij kunnen dan met uw ontwerp meekijken.
Nu doe ik zelf een grafische opleiding, dus ik weet dondersgoed hoe drukken wel en niet werkt. De claim van de zijde van Vistaprint, dat ik geen rekening gehouden heb met snijmarges, is compleet uit de lucht gegrepen. Ik heb al hetgene dat afgedrukt moest worden binnen die snijmarge gezet, dus eventuele problemen hiermee zijn toch écht door Vistaprint veroorzaakt. Ik was dus vrij geïrriteerd over deze reactie, en was bovendien van mening dat de klant koning is, en dat Vistaprint dus moest zorgen voor het product dat ze me online beloofd hadden. Mijn antwoord:
Als u de foto´s bekijkt die ik geupload heb naar de site, ziet u aan de bovenkant een witte strook. Die strook is 3 tot 4 millimeter dik. Het lijkt mij geen normale gang van zaken dat de zogenaamde "snijlijnen" ervoor zorgen dat je op je visitekaartje kans hebt dat er een dikke witte rand op staat. Het gaat hier overigens ook nog eens om de zogenaamde PREMIUM visitekaartjes. Leveren jullie altijd zulke kaartjes af, als iemand premium visitekaartjes bestelt? Ironisch genoeg is jullie slogan "waar u meer indruk maakt voor minder". De enige indruk die ik met deze visitekaartjes maak, is die van een onprofessionele prutser.

Daarom stuur ik u nogmaals het verzoek om de foto's te bekijken, want u maakt mij niet wijs dat u serieus wilt beweren, dat u met deze visitekaartjes uw bedrijf zou willen vertegenwoordigen.
Blijkbaar was men nogal geschrokken van deze reactie, ik kreeg dezelfde dag nog reactie:
Graag bieden wij ons excuus aan voor de beneden verwachting zijnde drukkwaliteit.

Inmiddels hebben wij opdracht gegeven uw bestelling opnieuw te laten drukken en mag u deze binnen 7 dagen verwachten.
Uiteraard zijn hier geen kosten voor u aan verbonden.

De foutieve levering mag u, indien gewenst, vernietigen.
Binnen een week had ik inderdaad een nieuwe set kaarten binnen, prima gedrukt en gesneden. Jammer dat ik hiervoor toch een paar keer uit mijn slof moest schieten.

Inmiddels ben ik een webwinkeltje begonnen, en het leek me leuk om deze wat te promoten met visitekaartjes etc. van Vistaprint, vanwege de geringe kosten. De bestelling die ik deed voor een euro of 30 bestond uit een set premium visitekaartjes, die vanwege een aanbieding ongeveer 10 euro kostte, maar hier kwamen ook 2x uploadkosten bij van 5,99 euro!! vreemd, gezien de door mij geüploade logo's en het complete visitekaartje in zwart wit was. Verder had ik ook nog een aantal leuke producten uitgekozen, die grotendeels gratis waren. Aan de totale bestelling was een bedrag voor verzendkosten verbonden van rond de 15 euro. Meteen na het bestellen kreeg ik de mogelijkheid om hetzelfde pakket nog eens te bestellen, hiervoor hoefde ik alleen de verzendkosten te betalen. Nogmaals 15 euro dus.

Binnen enkele dagen ontving ik een mailtje van Vistaprint, met daarin aanbiedingen, de ene nog mooier dan de andere. Ik besloot hier op in te gaan, omdat ik het promotiemateriaal wel kon gebruiken bij het opstarten van mijn webshop. Totale kosten ongeveer 20 euro, plus wederom 15 euro verzendkosten. De mogelijkheid om dubbel te bestellen heb ik ditmaal niet gebruikt.
Enkele dagen later wederom een mailtje. Een aantal producten die ik had aangemaakt, maar niet had besteld, waren ineens ook allemaal gratis. Alles om je te overtuigen om meer spullen te kopen. Ik besloot toch nog een laatste partij bij te bestellen, maar alleen de gratis producten te selecteren. Wederom kwam er een bedrag bij voor verzendkosten van 15 euro. Ik besloot het hierbij te houden.
Enkele dagen later kreeg ik binnen 3 dagen meerdere mailtjes, om me toch nog meer spullen te proberen aan te smeren. Toen ik hier echter niet op inging, was mijn bestelling ineens binnen een paar dagen klaar voor verzending, en binnen 2 dagen bezorgd bij het Kialapunt dat ik geselecteerd had. Daar aangekomen bleek de bestelling behandeld als vuilnis: de dozen waarin de producten geleverd werden waren compleet gescheurd, gedeukt, of zelfs zodanig beschadigd dat het niet eens een doos te noemen was. Gelukkig viel de schade aan de producten zodanig mee, dat ik het bij een mailtje ter informatie heb gehouden, in de hoop dat Vistaprint de Kiala-bezorgservice hierop zou aanspreken. Dit zouden ze doen, kreeg ik als antwoord.

De geleverde producten voldeden compleet aan mijn verwachtingen, en zagen er erg verzorgd uit. Wat echter wel frappant was: De 4 bestellingen die ik gedaan had werden geleverd in 2 dozen. Blijkbaar betaalt Vistaprint dus 60 euro!!!!!!!! om 2 doosjes met spullen, vrijwel allemaal gewoon drukwerk, te laten bezorgen naar een adres binnen Nederland!
Volgens mij is Vistaprint dus ook gewoon aan het sjoemelen met de verzendkosten, want je maakt mij niet wijs dat je voor de verzending van twee dozen spullen 60 euro betaalt, zelfs niet als je de verpakkingskosten erbij rekent. Grote kans dus dat je zelfs op de verzendkosten door Vistaprint wordt afgezet.

Sorry voor deze enorme post, maar ik wil iedereen waarschuwen om goed op te letten met dit bedrijf. Ze rekenen dubieuze kosten, en hoe meer gratis producten je bestelt, hoe meer verzendkosten er steeds bijkomen.
Mijn advies is dan ook om dit bedrijf alleen te gebruiken, als het gaat om persoonlijke bestellingen, of als je een wat ruimer budget voor ogen hebt. Maar in dat laatste geval zou ik aanraden gewoon naar een drukker te gaan. De kosten die je uitspaart bij Vistaprint (ALS je die al uitspaart!) wegen niet op tegen de ellende die je jezelf op de hals haalt als je in contact komt met de klantenservice!
Ik hoop hiermee potentiële klanten een hoop ellende te besparen.

JordyNijenhuis
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 aug 2012 15:05

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door JordyNijenhuis »

Ik heb een jaar geleden voor een expositie kaarten laten drukken bij Vistaprint,
Kosten 78 euro. Een week of 2 laten kreeg ik een mail dat ze binnekort bezord werden. (Verzending via GLS) Ik was niet thuis bij de eerste bezorging. Volgende dag ook niet en dat heb ik aangegeven bij GLS. Ze zijn toch een 2e poging gaan doen, waarna het product naar een Depot in Deventer gezonden werd. Daar kon ik het binnen 10 dagen ophalen. (In die tijd had ik veel problemen om met OV te reizen) ik heb gebeld of ze nog een poging konden doen. Het enige wat GLS zei is dat als ik het niet ophaal het retour gezonden wordt naar Vistaprint. Ik heb vistaprint op mijn beurt gebeld en wat bleek. Als het geretourneerd word naar ze krijg ik het pakketje niet nog eens aangeboden en wordt het product vernietigd. Ik heb mijn geld teruggevraagd en dat kreeg ik niet want hun hebben hun werk afgeleverd en er is getekend dat het binnengekomen is. (Echter wel door hun!!) Ik heb meerdere klachten gestuurd maar nooit meer iets van ze gehoord.

Dus zorg als je wat besteld dat je thuis bent.

ze verzenden zo nu en dan met DHL, PostNL of GLS.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door bprosman »

En wat valt Vistaprint hierin te verwijten ?

JordyNijenhuis
Berichten: 44
Lid geworden op: 10 aug 2012 15:05

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door JordyNijenhuis »

Vistaprint kiest voor een bezorgbedrijf met een protocol om het na niet afhalen een retourneer zending te doen, en dan niet de moeite nemen het nogmaals te proberen en zonder pardon geld inhouden voor een product dat nooit door de EIGENAAR (de naam die op het pakketje staat) is gezien.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Vistaprint visitekaartjes

Ongelezen bericht door bprosman »

Je bent TWEE keer niet thuis en dan vervolgens TIEN dagen niet in de gelegenheid het af te halen, hoelang moet GLS je pakket vasthouden :?

Gesloten