LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waardebon Coolblue bij contract Vattenfall niet ontvangen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
NJ85
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mar 2021 09:16

Waardebon Coolblue bij contract Vattenfall niet ontvangen

Ongelezen bericht door NJ85 »

Ik heb in oktober 2020 een contact afgesloten bij Vattenfall, met een actie, namelijk een Coolbluewaardebon t.w.v. 300.
De waardebon krijg je toegestuurd na de 3e afschrijving van het maandbedrag, inmiddels is die termijn bereikt.

Ik heb mijn contract afgesloten als nieuwe klant, Vattenfall heeft de opzegging van de oude leverancier overgenomen.
Hierbij heb ik telefonisch contact gehad na het ontvangen van het contract op mijn meterstanden door te geven, online ging dit niet goed. Bij dit contact heb ik gevraagd naar de Coolblue aanbieding en mij werd aangegeven dat ik dit na 3maanden toegestuurd zou krijgen.

Jullie raden het al, na 3maanden en 3 afschrijvingen verder nog geen waardebon ontvangen, toch maar eens telefonisch contact opnemen want in de voorwaarde wordt verteld dat het een week na de 3e overschrijving verstuurd zou worden.

Bij het telefonisch contact wijst uit dat ik niet heb gekozen voor een aanbieding, geen Coolblue aanbieding wordt aangegeven.
Aangezien de aanbieding de enige reden was waarom ik overstap heb gemaakt naar Vattenfall, krijg ik hier een hele rare nasmaak van.

1. Ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding zoals die werd weergegeven op Vattenfall, zonder tussenaanbieder, mijn aanmelding voldeed aan de voorwaarden.
2. Er wordt nu aangegeven dat ik helemaal geen aanbieding heb geselecteerd, anders zou dit zichtbaar moeten zijn voor de klantenservice in het contract. Er wordt gevraagd naar het contract waarin aangegeven wordt dat ik recht heb op een Coolblue waardebon. Dit heb ik niet. Als nieuwe klant heb ik mij ingeschreven middels het linkje die werd weergegeven op de website. Daarnaast werd er in het formulier gevraagd welke aanbieding ik graag zou willen, 1. de Coolblue aanbieding, 2. Een korting op het contract, echter aan het eind van het contract wordt de korting toegepast. Uiteraard heb ik voor 1. gekozen.
3. Er wordt aangegeven dat ik geen keuze gemaakt tussen beide keuzes. Waarop ik heb geantwoord, dat ik dan het contract niet kon afsluiten, omdat dit een verplicht veld is. Er is geen keuze "ik maak geen gebruik van geen enkele aanbod".
4. Nadat het duidelijk werd dat ook geen korting was toegepast op het gehele contract werd mij alsnog de korting op het gehele contract aangeboden. Dit omdat dit een aparte actie zou zijn die nog toegepast kan worden.

Er wordt nu alweer geadverteerd op Vattenfall, dit keer met een bol.com waardebon. Ook weer voor nieuwe klanten.
Ik heb zeer zeker gebruik gemaakt van de Coolblue actie, al heb ik niks schriftelijk om op terug te vallen, enkel een telefonische gesprek. Nadat ik heb aangegeven een topic op Radar te willen plaatsen, om erachter te komen of meer mensen hetzelfde ervaren, zou er een melding gemaakt worden om een "extra" korting toe te passen.

Ik heb gepasseerd voor de overige kortingen en wil graag weten of er meer mensen zijn die hetzelfde ervaren, voor mij voelt het alsof ik keihard ben opgelicht. Ik weet namelijk 100% zeker welke keuzes ik heb gemaakt tijdens het afsluiten van het contract, echter als nieuwe klant ben ik ervan uitgegaan dat dit geregeld zou zijn na het telefonisch contact en de voorwaarden die destijds van toepassing waren, golden ook voor mij als nieuwe klant. Zijn er mensen die eventueel wel gebruik hebben kunnen maken van de Coolblue-Vattenfall waardebon?
Laatst gewijzigd door Radar op 08 mar 2021 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking

alfatrion
Berichten: 21899
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Waardebon Coolblue bij contract Vattenfall niet ontvangen

Ongelezen bericht door alfatrion »

Heb je een kopie van de actie toen jij je aanmelden?

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Waardebon Coolblue bij contract Vattenfall niet ontvangen

Ongelezen bericht door Lowieze »

Als je een nieuw contract afsluit, dan krijgt u dit in een e-mail toegezonden. Daar stond dus ook niets in over de aanbieding die u gekozen had?
Dan had u gelijk actie moeten ondernemen.

Vattenfall Webcare
verified
Berichten: 355
Lid geworden op: 28 mei 2008 10:49

Re: Waardebon Coolblue bij contract Vattenfall niet ontvangen

Ongelezen bericht door Vattenfall Webcare »

Goedemiddag,

Dat is gek, als ik het goed begrijp dan heb je de aanbieding telefonisch met ons besproken. In dat contact heb je kenbaar gemaakt dat je graag gebruik maakt van het aanbod met de Coolblue-bon. Uiteindelijk is dit niet op je contract meegenomen, waardoor je er geen gebruik meer van kon maken.

Ik ga deze weg graag intern na, om te kijken wat er mis is gegaan. Wil je mij hiervoor een privébericht sturen met je: achternaam, voorletters, geboortedatum en laatste 3 cijfers van je rekeningnummer?

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall Webcare

Gesloten