LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarschuwing voor datingwebsite 50plusliefde.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
WimSyl
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2018 14:59

Waarschuwing voor datingwebsite 50plusliefde.nl

Ongelezen bericht door WimSyl »

De site 50plusliefde.nl bied na inschrijving een proefabonnement voor 3 dagen. Dit kost 1 euro.

Echter bij afrekenen van die 1 euro staat onderin dat je binnen 1 uur dient op te zeggen,doe je dit niet gebeurd het volgende.

Je moet een volledige maand betalen van 39,99 per maand en daarnaast nog een opzegmaand van 39,99

Dit is natuurlijk niet normaal,maar het word nog mooier.

Ik storneerde het incasso,want dit riekt naar oplichting met kleine lettertjes.

Tuurlijk moet je dat lezen en tuurlijk ben je zelf alles controleren,maar dit is opgezet om je gewoon te latem betalen.

# opzeggen binnen 1 uur na inschrijving op een termijn van 3 dagen is onredelijk.

#de opzeggingstermijn word nergens anders vermeld dan op de betaal pagina..dus ook niet bij de aanbieding.

Dus ik storneerde het bedrag, waarop ik dit schrijven ontving.

Beste William,

Wij hebben geconstateerd dat u op 29-03-2018 om 07:15:56 een stornering ter hoogte van € 39,99 heeft laten uitvoeren door uw bank voor de maand maart van 2018.

Dit is niet conform onze wederzijdse overeenkomst, waarbij u ook nog een opzegtermijn heeft van 1 maand. Dit houdt in dat u naast de € 39,99 nogmaals een bedrag van € 39,99 aan ons schuldig bent, wat neerkomt op een totaal van € 79,98.

Wij zien graag het bedrag van € 79,98 + € 7,50 (administratiekosten) = € 87,48 tegemoet.

Wij raden u aan om binnen 14 dagen na dagtekening van deze herinnering het achterstallige bedrag te betalen.

Betaal direct via een van onderstaande links:
Klik hier om direct te betalen via iDeal
Klik hier om direct te betalen via Mister Cash/Bancontact

U kunt ook via bankoverschrijving betalen onder vermelding van
Stornering 87383-42454 t.n.v. ConnectionBuilders B.V. op bankrekeningnummer NL66 INGB 0006 2212 85

Indien dit bedrag niet binnen 14 dagen op onze rekening staat zijn wij genoodzaakt om uw dossier over te dragen aan ons incassobureau. Houd u er rekening mee dat alle additionele kosten zoals rente en buitengerechtelijke kosten bij overdracht aan het incassobureau voor uw rekening komen. (Minimaal € 40,00 bovenop het storneringsbedrag).

Om dit te voorkomen, verzoeken wij u het openstaande bedrag van € 87,48 met de volgende omschrijving
Stornering 87383-42454 voor 12-04-2018 te betalen zoals hierboven beschreven.

Mocht u vragen hebben naar aanleiding van deze herinnering neem dan even contact met ons op.

Uw gegevens zoals bij ons bekend:
##########

Let op: Het rekeningnummer dat u kunt gebruiken voor het terugbetalen van het gestorneerde bedrag is NL66 INGB 0006 2212 85 en anders dan de eerder afgeboekte bedragen! Gebruik daarom alleen dit rekeningnummer voor de terugbetaling om problemen te voorkomen.

Mocht u nog vragen en of opmerkingen over de betaling hebben, neem dan op werkdagen telefonisch contact met ons op via 0900-5033333.

E-mail:

[email protected]

Telefoon:

0900-5033333

Wilt u geen e-mail meer ontvangen? Klik dan hier.

Copyright © 2018


##########

LET DUS OP MET DE SITE 50PLUSLIEFDE.NL niet in zee te gaan,veel kleine lettertjes en ook nog eens veel catfish profielen die allen via de site willen communiceren, met de intentiw om jou te laten betalen. Daarna hoor je niks meer.

Moooh
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 apr 2018 06:38

Re: Waarschuwing voor datingwebsite 50plusliefde.nl

Ongelezen bericht door Moooh »

Als je ergens van gebruik maakt is het normaal dat je betaald ervoor.
Indien je het niet met een vordering eens bent dan dien je een bezwaar te maken, zomaar storneren vind ik wel erg brutaal en zou ik zelf niet doen.

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Waarschuwing voor datingwebsite 50plusliefde.nl

Ongelezen bericht door juliomariner »

Deze site is al meerdere keren bij o.a. Radar etc behandeld en heel internet staan vol met klachten.
Uw waarschuwing gaat dus niet helpen aangezien men pas op internet gaat kijken naar klachten als het te laat is.

WimSyl
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 mar 2018 14:59

Re: Waarschuwing voor datingwebsite 50plusliefde.nl

Ongelezen bericht door WimSyl »

Moooh schreef:Als je ergens van gebruik maakt is het normaal dat je betaald ervoor.
Indien je het niet met een vordering eens bent dan dien je een bezwaar te maken, zomaar storneren vind ik wel erg brutaal en zou ik zelf niet doen.
En voila... weer een reactie van iemand die niet kan lezen, het feit dat je incasso storneerd heeft niks te maken met brutaal, wat wel telt en wat je had kunnen lezen is dat dit bedrijf vele malen dit truukje probeert uit te halen en nog steeds doet.

Een uur opzeg termijn is GEEn redelijke opzegtermijn als je een premium membership voor 3 dagen afsluit en hoe ik dat weet?

50liefde.nl voelt de hete adem van de ACM in haar nek en heeft de incasso ingetrokken en alle vorderingen gestopt.

De mensen die zoals jij zou doen bezwaar aantekenen en hun geld proberen terug te krijgen, zijn al maanden bezig om dat te doen en DAT is brutaal.

Dus ja.. ik raad iedereen aan om een incasso gelijk te storneren en hun recht te halen ipv af te wachten en te gaan touwtrekken met een incasso bureau.

CASE CLOSED

Mark1992
Berichten: 548
Lid geworden op: 24 nov 2015 16:46

Re: Waarschuwing voor datingwebsite 50plusliefde.nl

Ongelezen bericht door Mark1992 »

Moooh schreef:Als je ergens van gebruik maakt is het normaal dat je betaald ervoor.
Indien je het niet met een vordering eens bent dan dien je een bezwaar te maken, zomaar storneren vind ik wel erg brutaal en zou ik zelf niet doen.
Wanneer je het storneert ben je wel zeker dat je het geld terug krijgt. Wanneer je dit laat verlopen dan kan het inderdaad een heel getrouwtrek worden. Maar bij een ''trial'' periode van 3 dagen binnen één uur moeten opzeggen is wel erg voorbarig... Vaak kun je binnen de gehele trial periode opzeggen. Hetzelfde geldt voor diensten als Videoland, twee weken een proefperiode en je kunt binnen die twee weken opzeggen, of je dat nou na dag één of dag 12 doet: het maakt niets uit. Het feit dat je binnen één uur moet opzeggen of anders dus minimaal al 2 maal €39,99 kwijt bent vind ik persoonlijk ook niet normaal... een lokkertje waar waarschijnlijk erg veel consumenten in zouden lopen.

Naaktslak
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2019 13:42

Re: Waarschuwing voor datingwebsite 50plusliefde.nl

Ongelezen bericht door Naaktslak »

Ook ik ben er ingetuind. Maar bij mij na gratis inschrijving een aanbod van 50% voor een maand. Er wordt niet vermeld dat je een maand opzegtermijn hebt. De termijn loop 24 januari af en ik heb op 17 januari opgezegd. De incasso werd één week voor de nieuwe termijn gedaan en die heb ik laten storneren. Direct de volgende dag al een email met de sommering om 2 x ( !) 39,99 te betalen + € 7,50 kosten. Indien niet voor 1 februari betaald wordt er direkt een incassobureau ingeschakeld met minimaal € 40.- starkosten.
50plusliefde toont hiermee zijn ware aard, gewoon een oplichtersbende.

Gesloten