Wat te doen ?!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kverhoeven1992
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2022 10:56

Wat te doen ?!

Ongelezen bericht door kverhoeven1992 »

Al even geleden een pakket besteld bij Brandfield. Waren meerdere artikelen en kwam in 2 keer. Helaas moest het allemaal retour. Bij de retouraanmelding kon ik er een verzekering bij kopen. Dit kon ik maar 1 keer doen, maar ik had 2 pakketten. Een heb ik via een antwoordnummer retour gestuurd en de ander via een barcode met verzekering.

Het verzekerde pakket is tot op heden nog niet aangekomen. Gelukkig had ik die verzekering. Dit ging allemaal via Returnless. Ik moest een nummer via Brandfield doorgeven en de factuur erbij voegen. Heel dom heb ik de factuur van het pakket wat al retour verwerkt was meegestuurd.

Dit bedrag werd op mijn rekening gestort, maar dit was niet genoeg. Mis dan nog een bedrag van 40 euro. Ik heb direct gemaild dat het niet goed gegaan was. Maar geen antwoord. Ik ben nu al zeker twee weken met hun bezig om het juiste bedrag op mijn rekening te krijgen.

Hun zeggen de claim is afgehandeld, dus pech min of meer. Alles gaat via de mail want wanneer ik bel krijg ik elke keer dezelfde man aan de telefoon die zegt dat ik moet mailen want hij is geen eindverantwoordelijke. Maar ik krijg nul response op mijn mails.

Mag ik dan tegenwoordig geen foutje meer maken? Heb dit allemaal via Afterpay betaald, heb ook alle bewijzen doorgemaild dat er een ander bedrag openstaat en dat het bedrag wat hun gestort hebben hetzelfde bedrag is als het pakket wat al bij Brandfield verwerkt is.

Enig idee wat ik nu nog kan doen? Ik wil geen 40 euro zelf bij betalen. Heb niet voor niks een verzekering bij het retourpakket genomen.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Wat te doen ?!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het verhaal biedt te weinig aanknopingspunten om er iets inhoudelijks over te zeggen. Je hebt blijkbaar twee pakketten op twee manieren geretourneerd, maar de facturen verwisseld. Zijn beide pakketten wel aangekomen? Welke argumenten worden er gebruikt om niet te betalen? Vast niet alleen maar "pech"...

Als je overtuigd bent van je eigen gelijk: stuur ze een ingebrekestelling en kijk of ze gaan bewegen.

Gesloten