LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
michel.rijnbeek
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2016 20:08

Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door michel.rijnbeek »

Op 22 februari heb ik via de webshop van on-fleek een trainingspak voor mijn dochter besteld en via iDEAL betaald. Toen er na 5 werkdagen nog niets was afgeleverd heb ik via het contactformulier contact gezocht. Hier wordt echter niet op gereageerd. Ook heb ik geprobeerd telefonisch contact te krijgen met het op de website vermelde telefoonnummer. De telefoon wordt echter niet opgenomen. Ik heb nogmaals geprobeerd via het contactformulier en via de telefoon contact te krijgen. Helaas is dit niet gelukt. Ik vrees het slachtoffer geworden te zijn van internetoplichting door on-fleek en heb daarvan dan ook aangifte gedaan bij de politie. Via dit bericht hoop ik andere consumenten hiervoor te behoeden.

Regggy
Berichten: 228
Lid geworden op: 04 mei 2010 20:12

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door Regggy »

Keurmerk? Website uitstraling, 06-nummer als contactmogelijkheid. Er gingen nog geen lampjes branden? Heel spijtig, maar ziet er inderdaad uit alsof je opgelicht bent..

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door lozevisser »

Wil je hier even een topic openen, dan kunnen we je daar mogelijk verder helpen.

https://www.opgeletopinternet.nl/index. ... ,81.0.html

lenss151
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jul 2008 21:39

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door lenss151 »

Als je op internet koopt kun je het beste betalen met creditcard geen goederen geleverd krijg je de betaling terug en als ze geen creditcard accepteren dan klopt er iets niet

mh73

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door mh73 »

Niet zo kort door de bocht, ik heb een hele nette webwinkel en ik heb ook alleen een 06 nummer. Daarbij kun je bij mij alleen via paypal met creditcard betalen. Een keurmerk stelt ook niet zoveel voor, daar de webwinkels ervoor moeten betalen, dus die zijn de klanten van het keurmerk. Niet de consumenten. Sommige keurmerken kosten een paar honderd euro per jaar, voor de kleine webwinkelier niet op te brengen.

Maar wat je zeker moet doen voordat je ergens bestelt is even googelen of er klachten zijn over de webshop. Staan er adresgegevens op de website? Nee dus. Staat het KvK nr. vermeldt? Dat dan weer wel.

En bekijk even de voorwaarden. Dan wordt het in dit geval al gauw duidelijk dat dit één of ander vaag verkoopplatform is voor derden. On-fleek geeft aan in de voorwaarden geen partij te zijn, dus je kunt niet bij hen aankloppen voor schade. Of dit juridisch klopt, is maar de vraag natuurlijk, aangezien het bij de producten volkomen onduidelijk is dat je op een verkoopplatform zit. Ook bij 'wie zijn wij' wordt daar met geen woord over gerept.

lenss151
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 jul 2008 21:39

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door lenss151 »

Ik ga voor zeker koop veel op internet tot nu toe geen problemen gehad en koop alleen met creditcard

BMF
Berichten: 27
Lid geworden op: 19 jan 2015 15:55

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door BMF »

Paypal geeft ook de zekerheid en je kunt je creditcard hieraan koppelen.
Is zelfs nog veel makkelijker.
Alleen Ideal en vooruitbetalen zijn geen opties, want dan ben je echt je geld kwijt.

mh73

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door mh73 »

BMF schreef:Alleen Ideal en vooruitbetalen zijn geen opties, want dan ben je echt je geld kwijt.
Alleen bij oplichters natuurlijk :wink:

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door newmikey »

Even de website en de AV bekeken :? :cry: :roll:

En u laat daar zonder meer uw zuur verdiende centjes achter? :?: :mrgreen:

Eileen22
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2016 17:32

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door Eileen22 »

Helaas ben ik op 16 februari 2016 ook opgelicht door deze internet website. Na meerdere malen bericht te hebben zeiden ze elke keer ja komt deze week, komt deze week. Hoop hiermee dat ze eindelijk gepakt worden! En stiekem hoop ik mijn geld hiermee terug te krijgen.

onfleek
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2016 18:19

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door onfleek »

Wij zijn net nieuw, dus niet alles loopt even soepel zoals het zou moeten hebben lopen.
michel.rijnbeek proberen wij contact mee op te nemen maar krijgen wij momenteel niet te pakken, dus we zullen het later nogmaals proberen.
En ik zie dat @Eileen22 ook een klacht had misschien dat je ons een Facebook prive bericht kunt sturen, want dat gaat het snelst en komt altijd binnen en of je gelijk je bestelnummer daaraan kunt vermelden dan kunnen we even verder kijken naar een oplossing.

xxalyssa
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 mar 2016 18:13

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door xxalyssa »

Spijtig genoeg heb ik het ook gehad...
Geen antwoord op emails, nergens op.
Nu is mijn vraag, hebben jullie het deglijk binnen gekregen nu? Ik wacht namelijk al 3weken op mijn bestelling.

onfleek
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 mar 2016 18:19

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door onfleek »

xxalyssa schreef:Spijtig genoeg heb ik het ook gehad...
Geen antwoord op emails, nergens op.
Nu is mijn vraag, hebben jullie het deglijk binnen gekregen nu? Ik wacht namelijk al 3weken op mijn bestelling.
In sommige gevallen kan het zijn dat het langer duurt dan normaal gesproken, op elke email en elk berichtje word gereageerd dus ik kan me niet voorstellen dat er totaal geen reactie is geweest vanuit onze kant. Als je de status zou willen weten van je bestelling kan je deze volgen op de pagina mijn bestellingen. Mochten er verder nog vragen zijn raad ik je aan om een FB berichtje te sturen dat gaat het snelst.

De 1e klant zijn pakket is inmiddels verzonden dus wij verwachten een reactie binnen enkele dagen, de 2e heeft nog geen contact met ons op genomen na aanleiding van de klacht op radar. En op u E-Mail of fb bericht wachten wij nog.

in afwachtende van u reactie of berichtje

Guillermo

michel.rijnbeek
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2016 20:08

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door michel.rijnbeek »

Ik had mijn klacht ook op klachtenkompas van de Consumentenbond gezet. On-fleek heeft daar op gereageerd en aangegeven de bestelde goederen alsnog te leveren of het bedrag terug te storten. Ik heb voor het eerste gekozen. Vandaag werd een pakketje afgeleverd, alleen betrof het een ander trainingspak. Tot mijn verrassing werd ik vanavond gebeld door on-fleek dat zij de fout zelf ontdekt hadden en binnen een week alsnog het goede trainingspak zullen toesturen. En het ontvangen trainingspak mag ik houden ter compensatie van alle overlast. Wat mij betreft prima opgelost als ik het goede trainingspak alsnog ontvang. On-fleek krijgt van mij vooralsnog het voordeel van de twijfel.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door tijger1 »

Koop toch bij een betrouwbaar bedrijf en niet bij zo'n halfzacht webshopje.

gemist
Berichten: 584
Lid geworden op: 13 mar 2016 00:32

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door gemist »

Een webshop met zoveel taalfouten is een nepshop. Ik begrijp werkelijk niet waarom iemand daar toch durft te bestellen. Geen alarmbellen bij "basball shirt"? U zou moeten worden geband van internet.

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door thecure »

gemist schreef:Een webshop met zoveel taalfouten is een nepshop. Ik begrijp werkelijk niet waarom iemand daar toch durft te bestellen. Geen alarmbellen bij "basball shirt"? U zou moeten worden geband van internet.
basball shirt :lol: :lol:
mijn dag is weer goed.

Najma
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2016 01:33

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door Najma »

Bij mij ook een bekend verhaal. Uiteindelijk zie ik af van het product en wil ik mijn geld terug. Gezien de voorwaarden hebben ze hier 2 weken de tijd voor en dat betekent dat ik uiterlijk woensdag 13 april m'n geld op mijn rekening moet zien. Is dat niet het geval dan ga ik het, net zoals bovenstaanders, het er niet bij laten. Al is het een nieuwe webshop, communicatie met de klant is noodzaak en dat is iets waar hier een groot gebrek aan is.

Najma
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2016 01:33

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door Najma »

De webshop heeft zich aan de afspraak gehouden en het geld is teruggestort op mijn rekening. Hierbij is het voor mij dus afgehandeld.

Teun26
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2016 16:03

Re: Webshop on-fleek levert betaalde goederen niet

Ongelezen bericht door Teun26 »

Ook ik heb een bestelling gedaan (een Deus pet) bij deze webshop.. Geen reactie op mail, telefonisch meerdere malen geprobeerd, maar helaas geen reactie! Wil graag mijn geld terug, ga anders melding maken bij de politie!

Gesloten