LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Webwinkel Seizoentrend: Nooit iets ontvangen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
AnsJans
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mar 2021 19:34

Webwinkel Seizoentrend: Nooit iets ontvangen

Ongelezen bericht door AnsJans »

Ik heb eind februari '21 een bestelling geplaatst via de webwinkel van Seizoentrend.

Ik kreeg een keurige bevestiging en zelfs een track & trace. Nadat de levertijd van 2 weken voorbij was kwam de melding dat de levertijd vertraagd was. Vanaf dat moment ben ik contact gaan zoeken; via de chat, via het contactformulier en per mail. Op geen enkele manier krijg ik contact, geen een reactie terug.

Inmiddels zegt de track & trace dat het artikel geleverd is. Niet dus. Bij deze: u bent gewaarschuwd.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Webwinkel Seizoentrend: Nooit iets ontvangen

Ongelezen bericht door tampie74 »

Weet niet waar je de website vandaan heb.
Geen contact gegevens, wel KVK maar staat niet geregistreerd.
Ga er dan ook vanuit dat het een dropshipper is en naar je geld kan fluiten.

sake1987

Re: Webwinkel Seizoentrend: Nooit iets ontvangen

Ongelezen bericht door sake1987 »

tampie74 schreef:
21 mar 2021 09:51
Weet niet waar je de website vandaan heb.
Geen contact gegevens, wel KVK maar staat niet geregistreerd.
Ga er dan ook vanuit dat het een dropshipper is en naar je geld kan fluiten.
Of het komt volgende maand toch nog binnen via Ali.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Webwinkel Seizoentrend: Nooit iets ontvangen

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Alles wijst erop dat je te maken heb gehad met een fake webshop. Als er geen contact of Kvk staat, nooit bestellen op zo'n website. Beter een paar euro meer, via bol.com of zelf bestellen via Aliexpress. Aliexpress betaald wel terug.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Webwinkel Seizoentrend: Nooit iets ontvangen

Ongelezen bericht door tampie74 »

Petra1987 schreef:
21 mar 2021 10:34
Alles wijst erop dat je te maken heb gehad met een fake webshop. Als er geen contact of Kvk staat, nooit bestellen op zo'n website. Beter een paar euro meer, via bol.com of zelf bestellen via Aliexpress. Aliexpress betaald wel terug.
Ook bol.com is niet altijd betrouwbaar platform. Ook daar zie je regelmatig vage webshops. Dus ook daar goed controleren.

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Webwinkel Seizoentrend: Nooit iets ontvangen

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Klopt, maar via bol.com kun je wel het geld terug ontvangen. Ik betaal altijd pas, als ik het artikel heb ontvangen.

Gesloten