LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beste Keus

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Will Tax
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2004 12:59

Beste Keus

Ongelezen bericht door Will Tax »

Ik had bij Beste Keus een steelstofzuiger besteld en betaald. Het bleek echter een kruimelveger te zijn met vaste niet intrekbare bostels, die ik niet kon gebruiken op mijn langharige tapijt. Met de verzekering dat mijn geld incl. verzendkosten binnen 2 weken teruggestort zou worden heb ik het ding geretourneerd, wat mij €6 verzendkosten gekost heeft. Na 2 maanden had ik mijn geld nog niet terug, na diverse mailtjes. Uiteindelijk hebben ze €40 teruggestort i.p.v.€55. Geen reclame. bovendien vind ik de naam Beste Keus misleidend i.v.m. gelijknamig onderdeel van de consumentenbond. :!: :!: :?:

Wilfred Zanting

Re: Beste Keus

Ongelezen bericht door Wilfred Zanting »

Dat lijkt inderdaad wel op iets van de consumentenbond.
Een collega van mij heeft een soortgelijke ervaring als jij hebt gehad bij die internetwinkel. Is uiteindelijk wel opgelost, maar dat ging niet vanzelf. Bestekeus beloofde veel en snel, maar het ging ergerlijk traag allemaal.

Ik heb bij bestsellers (ook een Best....) een scheerapparaat gekocht. Had ik op een zondag besteld en kreeg ik dinsdag al thuis afgeleverd. Mijn chef tipte mij voor deze site, die had er een zonnehemel opgehaald. Hij was er erg tevreden over, en ik ook. Een andere collega gaat er nu ook een zonnehemel kopen. En ik denk er over om een nieuwe wasmachine te kopen bij bestsellers. Kortom ik kan je die winkel aanraden. http://www.best-sellers.nl Zo kom je er.

Will Tax
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2004 12:59

Re: Beste Keus

Ongelezen bericht door Will Tax »

Bedank voor je reactie! Ik heb bij Outlet-shop een andere stofzuiger besteld. Super!!! :D

Gast

Re: Beste Keus

Ongelezen bericht door Gast »

De beste stofzuiger koop je bij Wally Tax.

Gesloten