LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] E Computers

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Heartlessdude

E Computers

Ongelezen bericht door Heartlessdude » 11 mei 2004 20:54

Op datum van 02/01/04 heb ik een (nieuwe)laptop besteld bij ecomputers via ebay. Deze werd pas geleverd einde maart 2004 en werd geleverd door UPS. Bij het openmaken van de doos heb ik vast gesteld dat het scherm een scheur vertoonde en gebarsten was. Bijna onmiddelijk heb ik ecomputers hiervan op de hoogte gesteld van de beschadigde zending, en ben ik teruggereden naar het verdeelcentrum van UPS hier in Diegem(BE). Daar heeft men de zaak grondig bekeken en de verpakking van ecomputers nagekeken, en heeft men mij verzekerd dat het NIET de schuld is van UPS en zij zeer zeker geen schadeclaim zullen opmaken voor deze zending. Ook dit heb ik aan ecomputers gemeld en UPS was zo vriendelijk om op hun kosten de computer terugtesturen naar ecomputers. Inmiddels is deze aangekomen terplaatse en na een hele resem mails en dreigmails heb ik een mailtje ontvangen van ecomputers dat de schadeclaim werd aanvaard door UPS en zodra UPS ecomputers uitbetaald...???... wordt er mij een nieuwe laptop verzonden...???... Ik wacht nu wel zo'n 4maand op mijne laptop, en indien ik hem ooit krijg...is deze NIET meer up to date en zit ik wel met een verouderd model... Dit grapje heeft mij 1237 € gekost... en hiermede wil ik iedereen verwittigen vooralleer zij bij ecomputers iets willen aankopen....

Indien ik binnen de 14 dagen nog niets heb gehoord van ecomputers dien ik een klacht in bij de Belgische Justitie (cel fraudeuleuze praktijken) misschien helpt dit om zo'n onserieuze firma's van het net te halen. Ik hoop dat de media ook eens over de brug kan komen om deze kwaadaardige handelspraktijken aan de tand te voelen en dit uitbreidend fenomeen genaamd internet aankopen eens wat meer publiek te maken.....

Met vriendelijke groeten vanuit België

Dirk Smet

Gesloten