Bestelling duurt erg lang

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
klazien klumpenaar

Bestelling duurt erg lang

Ongelezen bericht door klazien klumpenaar » 07 mei 2018 10:52

op 23 maart 2018 usd skates aeon richie 72 aggressive skates inclusief verzend
kosten 136,15 besteld voor onze dochter die op 17 april jarig is
het zou op 29 maart binnen komen kreeg een mailtje sorry voor het ongemak op 11 april wordt het geleverd . 11 april niets kreeg weer een mailtje dat het 13 april werd . 13 april gebeld het zou 19 april binnen komen ik zeg nou dat is leuk heb ik geen verjaardags kado ze wilden wel de verzendkosten er vanaf halen dan zou ik een te goed bon krijgen ik zeg denk je dat ik ooit nog wat bij jullie bestel.
weer gebeld het zou nu 28 april binnen komen tot op vandaag nog niets ontvangen ga zo maar weer bellen dan ga ik maar annuleren en hopen dat ik mijn geld terug krijg .
Laatst gewijzigd door Radar op 07 mei 2018 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ter verduidelijking onderwerp

Theotrucker

Re: Bestelling duurt erg lang

Ongelezen bericht door Theotrucker » 07 mei 2018 14:20

Athleteshop? Of consorten? Krijg je nooit meer!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje » 07 mei 2018 19:01

Het kan nog erger... bestelde bij Ali Express een product met opgave levertijd 30 ~ 50 dagen en Zondag besteld en Vrijdag door pakketbezorger uit bed gebeld... was het er al, kan ik niet eens rustig uitslapen!

Wel moet je voor verjaardagen op tijd bestellen want soms gaat het mis en dan heb je nog tijd om te annuleren en/of elders te halen.
En graag even melden welke winkel dit was want het product is vaak overal te koop......

Of was het een verdacht goedkope leverancier die door Consumenten Blond uit de lucht is gehaald?

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio » 07 mei 2018 19:26

Waar hebt u het besteld? Als ik op Nederlandse webshops kijk kom ik niet onder de 200euro uit.

Klaas Jan

Ongelezen bericht door Klaas Jan » 08 mei 2018 07:05

NeoDutchio schreef:Waar hebt u het besteld? Als ik op Nederlandse webshops kijk kom ik niet onder de 200euro uit.
Bij deze Nederlandse webshop https://www.athleteshop.nl/usd-skates-a ... tes-226807 zijn ze te koop voor ongeveer het door Klazien genoemde bedrag maar over die webshop zijn nogal wat klachten, zo was onlangs te zien in Vara's Kassa.
Bij deze webshop https://www.onlineskateshop.nl/skates/a ... ates--3816 zijn ze ook onder de 200 euro te koop trouwens.
Ben ook wel benieuwd bij welke webshop Klazien ze besteld heeft.

Plaats reactie