Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Kokkie1985
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2021 21:31

Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door Kokkie1985 »

via Instagram advertenties naar deze goed uitziende website gelokt en hier een airfryer besteld. Betaling ging niet via iDEAL maar via een geautomatiseerde betaal verzoek. Daarna geen contact meer kunnen krijgen. Ik heb inmiddels al wel aangifte gedaan van oplichting.

Hetzelfde verhaal is bij www.thebbqgrill.nl deze is inmiddels als fout aangemerkt op de website van de politie. De sites lijken een duplicaat van elkaar te zijn enkel het product is anders.

Wees gewaarschuwd!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door newmikey »

Kokkie1985 schreef:
29 apr 2022 23:39
via Instagram advertenties naar deze goed uitziende website gelokt ...
Wees gewaarschuwd!
Wat heeft dat waarschuwen nu voor zin als mensen zoals u gewoon via insta en fb op allerlei troepaanbiedingen van scammers in blijven gaan? Dat waarschuwen gebeurt al jaren en niet alleen op dit forum, in de krant, op TV en allerlei andere plekken. Het lijkt erop alsof mensen het gewoon negeren tot het te laat is.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Waarom zou een bedrijf iets voor € 130 verkopen, terwijl het normaal € 600 kost?

Alleen maar omdat zij die € 130 zo in hun zak steken en helemaal niets leveren.

Kokkie1985
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2021 21:31

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door Kokkie1985 »

Op google vond ik nog niks over MyAirfryer.nl vandaar dat ik hier een melding doe. Dit had mijzelf ook geholpen...

Lisa29
Berichten: 559
Lid geworden op: 31 okt 2021 10:43

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door Lisa29 »

Kokkie1985 schreef:
30 apr 2022 00:25
Op google vond ik nog niks over MyAirfryer.nl vandaar dat ik hier een melding doe. Dit had mijzelf ook geholpen...
Dat waag ik te betwijfelen. Als u negatieve reviews had gelezen over myairfryer had u zeer waarschijnlijk bij een andere malafide webshop iets gekocht. Als iets te mooi is om waar te zijn meteen wegklikken/weglopen....

Maar goed het waarschuwen lijkt niet te helpen want er komen dagelijks weer mensen voorbij die er toch weer ingetrapt zijn.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er is gekocht bij de firma Op Aanvraag. 😁

Seinhuis
Berichten: 2371
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Helaas is dit een groot probleem.

Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.fraudehelpdesk.nl, www.consumentenbond.nl/juridisch-advies of www.juridischloket.nl.

Al is de kans dat je geld terug krijgt heel klein.

Ous
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2022 13:01

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door Ous »

24 april een bestelling gedaan op www.myairfryer.nl. Op dat moment een orderbevestiging gekregen. Vandaag gecheckt wat de status is van de bestelling, maar de mail met orderbevestiging is nergens meer te bekennen. Op hun pagina een account aangemaakt bij de bestelling, net op hun website gezocht naar de bestelling staat er dat ik niks besteld heb. Vervolgens naar mijn bankafschriften gegaan om te checken of ik betaald had vorige week, €89,99 van mijn rekening eraf. Daarna hun proberen te bereiken op alle kanalen en foetsie zijn ze. [harde beschuldiging verwijderd door moderatie]

thecure
Berichten: 2708
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door thecure »

Als je goed nadenkt kan het ook helemaal niet. Een philips airfryer die overal over de 200 euro kost, wordt aangeboden voor 89 euro.
Gaat er dan geen lampje branden?

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

thecure schreef:
01 mei 2022 15:22
Als je goed nadenkt kan het ook helemaal niet. Een philips airfryer die overal over de 200 euro kost, wordt aangeboden voor 89 euro.
Gaat er dan geen lampje branden?
Jij snapt het niet: al die bedrijven die 200 euro vragen maken natuurlijk belachelijke grote winsten. Logisch toch, althans via de gedachtenkronkels van mensen die bij die dodgy goedkope webwinkels bestellen.....

Bram Bonnewel
Berichten: 142
Lid geworden op: 11 jan 2006 19:28
Locatie: Sluis

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door Bram Bonnewel »

Hoeveel alarmbellen moeten er gaan rinkelen?? alle bedrijfsgegevens moeten verplicht op de website in de Algemene voorwaarden vermeld worden.
Niet zoals onderstaande op myairfryer.nl

Myairfryer.nl, onderdeel van Op aanvraag
Gevestigd te: Op aanvraag
E-mailadres: [email protected]
KvK-nummer: Op aanvraag
Btw-identificatienummer: Op aanvraag

Dirkie
Berichten: 2931
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Te mooi om waar te zijn www.MyAirfryer.nl

Ongelezen bericht door Dirkie »

Kokkie1985 schreef:
29 apr 2022 23:39
via Instagram advertenties naar deze goed uitziende website gelokt...
En gestopt met lezen.
Tip 1 : laat je niet verleiden door Instagram/Facebook enz enz.
Tip 2 : als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is dat ook zo
Tip 3 : controleer website gegevens en reviews vooraf en niet achteraf.

Plaats reactie