LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Myfuckbuddy.nl is Oplichting Nep Fake

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
henkbloemen
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2017 15:34

Myfuckbuddy.nl is Oplichting Nep Fake

Ongelezen bericht door henkbloemen »

[color=#804040][b]Pas op voor deze website : www.myfuckbuddy.nl

deze website heeft mij veel geld gekost, ze werken met entertaiment profielen.. zodra je zegt tegen een lid, ( moderator ) dat diegene nep is, word je profiel direct verwijderd door de klantenservice, ook halen ze vervolgens je foto van social media , om hier een nep profiel mee aan te maken, en de teksten die ze dan op dit profiel zetten is erg kwetsend , zo stond er bij mij : ik ben homo, ik ben op zoek naar een leuke jongen..terwijl dit niet het geval is , en ik gewoon op dames val..

de website is verder erg duur !
ook schrijven ze middels automatisch incasso soms wel honderdenderden euros van je rekening af, zonder dat je hier weet van hebt

pas op dus voor myfuckbuddy fuckbuddy [/b][/color]

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Myfuckbuddy.nl is Oplichting Nep Fake

Ongelezen bericht door Theotrucker »

henkbloemen schreef:Pas op voor deze website : http://www.myfuckbuddy.nl

deze website heeft mij veel geld gekost, ze werken met entertaiment profielen.. zodra je zegt tegen een lid, ( moderator ) dat diegene nep is, word je profiel direct verwijderd door de klantenservice, ook halen ze vervolgens je foto van social media , om hier een nep profiel mee aan te maken, en de teksten die ze dan op dit profiel zetten is erg kwetsend , zo stond er bij mij : ik ben homo, ik ben op zoek naar een leuke jongen..terwijl dit niet het geval is , en ik gewoon op dames val..

de website is verder erg duur !
ook schrijven ze middels automatisch incasso soms wel honderdenderden euros van je rekening af, zonder dat je hier weet van hebt

pas op dus voor myfuckbuddy fuckbuddy

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Myfuckbuddy.nl is Oplichting Nep Fake

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Met zo'n naam kan het toch niet anders? En als je ze zelf een automatische incasso geeft ben je het toch ergens zelf schuld.

stofzuigertje

Re: Myfuckbuddy.nl is Oplichting Nep Fake

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Wat is dit? Als ik een extreme Humor topic opende gelijk verwijderd en dit mag wel?

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Myfuckbuddy.nl is Oplichting Nep Fake

Ongelezen bericht door newmikey »

Nou! Je wordt daar dus echt genomen waar je bij staat - ze doen dus exact wat ze beloven...

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Myfuckbuddy.nl is Oplichting Nep Fake

Ongelezen bericht door sylvesterb »

henkbloemen schreef:Pas op voor deze website : http://www.myfuckbuddy.nl

deze website heeft mij veel geld gekost, ze werken met entertaiment profielen.. zodra je zegt tegen een lid, ( moderator ) dat diegene nep is, word je profiel direct verwijderd door de klantenservice, ook halen ze vervolgens je foto van social media , om hier een nep profiel mee aan te maken, en de teksten die ze dan op dit profiel zetten is erg kwetsend , zo stond er bij mij : ik ben homo, ik ben op zoek naar een leuke jongen..terwijl dit niet het geval is , en ik gewoon op dames val..

de website is verder erg duur !
ook schrijven ze middels automatisch incasso soms wel honderdenderden euros van je rekening af, zonder dat je hier weet van hebt
Dat de website fake is kan ik mij wel voorstellen, maar jouw sociale media profiel (Facebook) eenzijdig aanpassen is absoluut niet toegestaan, dit is hacking en is strafbaar?

Heb je enig bewijs hiervoor of ben je niet gewoon gehacked en doe je een aanname dat deze website hiervoor verantwoordelijk is.

Het is natuurlijk niet slim om je sociale media wachtwoord en je rekening gegevens te gebruiken op een vage website.

wilhelmima1
Berichten: 696
Lid geworden op: 06 feb 2012 19:13

Re: Myfuckbuddy.nl is Oplichting Nep Fake

Ongelezen bericht door wilhelmima1 »

Modjes, ik mis het knopje met de mogelijkheid tot verzoek voor een slotje. :twisted:

Gesloten