LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bruna.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Shadowfax

Bruna.nl

Ongelezen bericht door Shadowfax »

Mijn vriendin heeft begin okt. een boek besteld bij bruna.nl. Heel netjes belde de bruna haar op om de bestelling te bevestiging, maar dat het nog even kon duren omdat een nieuwe druk aan kwam.

Omdat het wel heel erg lang duurde en ze het boek inmiddels wel al in de winkel had zien liggen heeft mijn vriendin half nov (!!!) teruggebeld.
Toen ze hoorde dat het boek nog steeds bij de drukker lag, geloofde ze daar natuurlijk geen hol van daar ze het boek (DE herziene uitgave van 2003) in de winkel had zien liggen. Ze heeft dan ook de bestelling geannuleerd en de bruna.nl medewerkster zou ervoor zorgen dat het bedrag word teruggestort.

Nu 29 dec en 2 telefoontjes verder nog geen cent terug gekregen. In de winkel maar blijven verwijzen naar dat nummer en omgekeerd......

Wij wachten nu op een reactie op een schriftelijk bezwaar...

Gast

Re: Bruna.nl

Ongelezen bericht door Gast »

het kan dat je in de winkel een eerdere druk hebt zien liggen, dit wil wel gebeuren, dat ligt aan de hoeveelheden van inkopen en verkopen.
Dus als je bij a het boek besteld kan het zijn dat zeze wacht op de herdruk omdat hun voorraad op is en dat ie wel bij b ligt, omdat deze nog niet alles heeft verkocht. Dus daar geloof ik geen hol van kan dus wel waar zijn.

Je hebt je bestelling geannuleerd en er is toegezegt dat je je geld terug krijgt. (kijk hiervoor ook in de voorwaarden of er geen precentage vanaf wordt gehouden)

Je hebt het boek dus besteld via internet begrijp ik, dan moet je voor je geld terug niet in de winkel zijn maar bij Bruna.nl. De winkel staat los van de internetwinkel. Wel kan je het via het hoofdkantoor spelen.

Shadowfax

Re: Bruna.nl

Ongelezen bericht door Shadowfax »

Als je de Bruna klanten service belt denk ik toch dat algemener niet kan. Helaas .....

De brief is naar het hoofdkantoor gestuurd. Maar als je dus die klanten service belt, word je al snel doorverwezen naar de winkel bij je in de buurt.

hedy

Re: Bruna.nl

Ongelezen bericht door hedy »

ook ik heb een boek besteld een hele tijd terug bij bruna, had een acceptgiro die ik via internet betaald had, maar kreeg um iedere keer terug door een fout, toen de klantenservice gebeld en hun gaven me weer een ander nummer... dacht dat alles in orde was kreeg ik een tijdje later ineens een acceptgiro was het bedrag verdubbeld, ik in stress opgebeld en hun hebben alles telefonisch netjes afgehandeld, dus kortom vind ik het toch nog wel netjes daar... verder nooit problemen gehad daar

lohari

Re: Bruna.nl

Ongelezen bericht door lohari »

:lol: hoi ik werk zelf in een bruna , wanneer je iets besteld bij Bruna.nl

krijgen wij het zomaar pardoes in de winkel gestuurd wij staan hier inderdaad helemaal los van de bruna winkels en bruna.nl hebben totaal niets met elkaar te maken, behalve dat bruna.nl de bestelling naar een willekeurige bruna toestuurt de winkel verdient hier ook geen klap aan
het kost alleen maar.

mensen wanneer je een boek wil kopen kom gewoon naar de bruna en bestel dit indien niet vooradig dan komt het altijd goed :o [/b]

Gast

Re: Bruna.nl

Ongelezen bericht door Gast »

De 'winkels' dragen beiden de naarm Bruna, dus je zou als klant zijnde toch ervan uitgaan dat winkel en website gelijk zijn.

Wel raar trouwens dat de winkel niet overzicht krijgt van de bestellingen die onderweg zijn oid.

dens

Re: Bruna.nl

Ongelezen bericht door dens »

Het is gewoon raar dat je naar de winkel wordt verwezen. Je koopt niet voor niets via internet om de deur niet uit te hoeven! Dus moeten ze het ook gewoon op afstand oplossen. Zo moeilijk kan dat toch niet voor ze zijn? Gewoon een bedragje overmaken, order annuleren. Zal denk ik 2 minuten werk zijn. Gewoon slechte service, dus van bruna.nl

Gesloten