LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.vente-exclusive.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mariscavr
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:02

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door mariscavr »

Hallo,

Ook ik kan met jullie allen meepraten.
Ik heb ook een bestelling gedaan voor een marlies dekkers, en ook voor een eastpack reistas....
Tot op heden, niks ontvangen.

Heeft iemand enig idee wat we hieraan kunnen doen?
Ik heb al twee keer een mail gestuurd, zonder reactie.

Ook heb ik idd een mail van hun gehad, een tegoedbon van €5,- ivm het late ontvangen van mijn bestelling.
Nou ja... daar heb je wat aan als je helemaal niks krijgt!

Ik vind het echt te gek.

Ik hoor graag van jullie wanneer jullie je bestelling wel binnen krijgen!

Groet Marisca

Indogirl
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2009 22:01

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Indogirl »

Na de hoopvolle berichten dat ze vorige week actie zouden ondernemen qua versturen, tot op heden niets ontvangen!
Ik vraag me af in hoeverre Vente Exclusive nog gaat leveren. Is er iemand die uberhaubt een bestelling ontvangen heeft? Ik wacht nog steeds op mijn Marlies Dekkers, maar geef er de voorkeur aan om m'n geld terug te vorderen, want dit schiet niet op. Zijn bijna één maand verder, het stroomt klachten, we krijgen een toezegging van een tegoedbon, maar daar blijft het bij.
Wat kunnen we verder doen?

samsel
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mei 2009 16:31

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door samsel »

Bij deze heb ik ook nog steeds niks ontvangen, ik ga morgen nog contakt opnemen met mn kialapunt, is er nog niks, dan wacht ik tot maandag af, anders ga ik weer bellen, en dan ga ik andere maatregelen treffen. En dan gaan we samen maar eens wat opzetten.
Maar ik geef ze NOG STEEDS de voordeel van de twijfel, al klopt er helemaal niks van, met de gang van zaken.

Mverbruggen
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2009 12:54

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Mverbruggen »

Beste lezers,

Vente-Exclusive neemt al haar klanten serieus.
Tevredenheid van onze leden geniet de allerhoogste prioriteit en daarbij past dan ook een efficiente levering van de bestelde goederen.
Graag maak ik gebruik van de gelegenheid om te reageren op de reacties nav de recente Marlies Dekkers verkoop op Vente-exclusive.com.

Door het overweldigende succes van de verkoop hebben wij inderdaad voor enkele van onze leden een vertraging van de levering opgelopen.
Hierdoor is eveneens onze klantenservice enige tijd overbelast geweest.
Voor deze vertraging en de moeilijke bereikbaarheid bieden wij dan ook onze oprechte excuses aan.

Zoals door een aantal van u reeds aangegeven, hebben wij een mail met excuses gestuurd naar de desbetreffende leden die bij ons een Marlies Dekkers bestelling hebben geplaatst.
Tevens is hierbij, als compensatie voor het ongemak, een waardebon van 5 Euro geschonken.

Onze verkopen vinden plaats in nauwe samenwerking met onze leveranciers en partners. Bestellingen bij Vente-Exclusive worden gemiddeld binnen twee weken geleverd. Maar het kan helaas voorkomen dat door omstandigheden bepaalde leveringen een vertraging oplopen. Wij verzekeren u dat dergelijke vertraging hoogst uitzonderlijk is en dit in de 3 jaar die wij actief zijn op de Nederlandse en Belgische markt slechts zelden is gebeurd.

Tevens doen wij er alles aan om de levertijden verder te verkorten en de klantenervaring nog aangenamer te maken. Zo introduceren wij binnenkort het zogenaamde ‘Track & Trace’ concept, waarbij men na het plaatsen van een bestelling te allen tijde precies kan nakijken wat de status is van de desbetreffende bestelling inclusief de verwachte leverdatum.

Ik hoop u hiermee een beter inzicht te hebben gegeven in onze manier van werken en verzeker u nogmaals dat uw tevredenheid voor ons het allerbelangrijkst is.

Voor eventuele suggesties staan wij altijd open en ik nodig u dan ook uit alle vragen en/of opmerkingen direct naar mij te sturen via het volgende adres: [email protected].
Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat u een spoedige reactie van ons ontvangt!

Met vriendelijke groet,

M. Verbruggen
Commercieel Directeur
Vente-Exclusive.com

mariscavr
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:02

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door mariscavr »

Meneer/mevrouw Verbruggen.

Ik ben heel blij met deze reactie.
Ik heb vandaag nogmaals contact opgenomen met Vente exclusieve (telefonisch) met nummer 0031-93241504

Mij is daar beloofd dat ik vandaag, of uiterlijk maandag mijn bestelling in huis zal hebben.
Ik ben erg benieuwd, maar ga anders maandag weer!!!! bellen.

Groet Marisca

BellaBella
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jun 2009 13:54

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door BellaBella »

Beste M Verbruggen,

Ik wilde zojuist mijn ongenoegen delen op dit forum over de vertraagde zending van mijn Marlies Dekkers bestelling maar ben daarvan teruggekomen toen ik uw reactie las.
Uw reactie stelt mij gerust. Hartelijk dank daarvoor.

britjeslove
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2009 11:46

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door britjeslove »

Nou mensen,ik kan jullie geruststellen,heb mijn Marlies vandaag op kunnen halen bij een Kiala punt!
het is een echte en netjes verpakt,ondanks de lange levertijd een mooi setje!
De moeite waard!
Groeten Britta

samsel
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mei 2009 16:31

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door samsel »

Beste mr Verbruggen,
U heeft wel hele mooie woorden, maar u heeft mij beloofd nadat ik u vorige week gebeld heb, (en u tevens gemeld heeft, over hoe mensen over uw bedrijf schrijven op dit forum). dat mijn 2 marlies dekkers afgelopen woensdag bij een kiala punt zou liggen. Maar het is inmiddels bijna zondag, en ik heb nog niks mogen ontvangen. Ik vind dat dit belachelijk is. Ik heb zelf een internetbedrijf. En ik heb van de week zelf moeten wachten met uitleveren van Ed hardy textiel, dit vond ik heel erg, omdat ik zelf afhankelijk was van Amerika. Ik heb de mensen meteen gebeld, en gezegd hoe het ervoor stond, en dat ze hun geld konden terugkrijgen, gelukkig waren dit hele lieve mensen.
Maar ik vond het heel rot. En nu ben ik de klant, en ik wacht al meer dan 3 weken. En houdt van mooie praatjes, en bij de meesten houdt u zich er ook aan, maar IKKE dan??? Het zal mij benieuwen of er nog meer mensen komen op dit forum wie ook niks hebben ontvangen.
MENEER VERBRUGGEN, ZO GAAT U NIET MET UW KLANTEN OM.

Tweelingdana
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2009 19:57

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Tweelingdana »

ook ik heb tot op heden niets ontvangen en ben flink :twisted: Heb een mail naar m verbruggen gestuurd maar kreeg de mail gewoon weer terug nu net weer gestuurd ga zo checken of deze nu daadwerkelijk verzonden is op dat ie weer terug komt... zo kan ik ook wel mooie woorden schrijven met me mailadres erbij als je de mailtjes toch niet ontvangt.... net zoals vele mensen met mij hun Marlies Dekkers niet ontvangen....
Geen bestelling meer bij Vente-exclusive that's for sure

mariscavr
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:02

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door mariscavr »

Ik heb ook nog steeds niks ontvangen!!!
Wordt er niet goed van!!!

Ik baal echt als een stekker van die vente-exclusive! bah!
Ik ga morgen meteen weer bellen!

lis65
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:47

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door lis65 »

Baal ook enorm, volgens mijn Kiala punt is het onderweg. Maar dat is het al vanaf 4 juni, hoe kan dat nou !!!
Ik bestel hier niets meer. betaal liever het volledige bedrag dat ik het zo me kan nemen.
Wacht nog tot morgen en dan ga ik bellen met vente exclusive

mariscavr
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:02

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door mariscavr »

ik heb ook vandaag nog niks ontvangen. Ik heb aan het begin van de middag gebeld, en het zou echt vandaag geleverd worden. NOT!
Mijn pakketje is al onderweg vanaf 28-5!!!!!
Dit is echt te gek!

vlietjekim
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jun 2009 16:20

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door vlietjekim »

Ik heb ook lange tijd geleden via vente-exclusive wat van de Marlies Dekker Collectie gekocht.. Ik heb het vandaag op kunnen halen bij het Kiala punt.. Alles helemaal compleet, SUPER :-)..

Ik lees hier veel nare berichten. De levertijd is idd lang en bij MD was het wat langer, maar er is geleverd en helemaal compleet :-).

Hopelijk komt het bij jullie ook allemaal binnen.

Tweelingdana
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2009 19:57

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Tweelingdana »

:D :D :D ik heb vandaag mijn bestelling binnen gekregen helemaal goed (09-05-09 besteld)
Ook had ik gister een mail naar M. verbrugge gestuurd en vandaag gelijk een reactie terug gekregen oftewel naar mijn mening komt t dus wel goed en zijn we te ongeduldig maar ja als je wat moois besteld dan wil je het t liefst meteen hebben

Succes allemaal

samsel
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mei 2009 16:31

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door samsel »

Hallo allemaal,
Er is toch nog een wonder gebeurd, ik heb net mijn bestelling opgehaald!!
Ik hoop dat iedereen ze krijgt na de vervelende wachttijd.
Ik had wel begrepen dat ze met een probleem te maken hadden, maar dat deze nu verholpen waren.
Iedereen heel veel succes, en ik hoop dat iedereen de bestellingen toch nog krijgt.

mariscavr
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:02

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door mariscavr »

Ook mijn marlies bestelling is vandaag (vanochtend)met TNT bezorgd!! Gelukkig maar.
En zelfs hebben ze vanavond van TNT nog een andere bestelling van Eastpack bezorgd....(ook besteld via vente exclusive)
Is dus gelukkig helemaal goed gekomen!

karintje
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2009 19:59

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door karintje »

Wel mensen, ik woon in Belgie en bestelde voor de 1 ste keer bij deze webwinkel ook een paar Marlies Dekkers stukken. Heb tot op heden nog steeds niets ontvangen( bestelde op 07/05/2009) Kreeg wel steeds excuses voor te late leveringenwegens groot succes, nu weer, zou geleverd worden tussen 15/06 en 19/06, en de bh's die ik bestelde zijn er niet meer, zal een meer recenter model ontvangen.....? Mijn bestelling werd echter wel bevestigd en ik betaalde onmiddelijk(07/05) 103,46 euro!In Belgie kan ik geen enkele konsumentenforum vinden met klachten hierover. Vente exclusief kreeg vorige week Donderdag(04/06) een mailtje van mij met de vraag het bedrag terug te storten voor 10/06, op mijn giro-rek.,dit is uiteraard niet gebeurd! Ik ga dan ook hier in Belgie een klacht indienen bij de federale economische inspectie, zal dan wel zien wat hun reactie is. Zo, dit moest me effen van het hart!
Groetjes, Karin.

lis65
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:47

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door lis65 »

Tot op heden nog geen melding van het Kiala punt.
Heb gisteren een email gestuurd naar vente en binnen eenhalf uur een reactie terug. Ze gaan het uitzoeken, waar mijn pakket in gebleven.
Het schijnt toch 4 juni vestuurd te zijn vanaf Vente exclusive.
Laten we hopen.

lis65
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 jun 2009 15:47

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door lis65 »

Ook ik heb het gisteren opgehaald, wel laat, maar ik ben er erg blij mee.

karintje
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2009 19:59

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door karintje »

Heb vandaag mijn geld terug gekregen van vente exclusive( Bestelling Marlies Dekkers van 7/05/2009)
Karin.

Gesloten