LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.vente-exclusive.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Margreet1971
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2009 11:04

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Margreet1971 »

ik lees dat inmiddels al een paar hun pakketje hebben ontvangen, maar ik heb nog steeds niets ontvangen! Ook op 7 mei besteld. Ik heb kiala al 2 keer gebeld, die hebben wel een order gehad van Vente Exclusive, maar het pakket nog niet ontvangen. Vente exclusive heb ik 2 dagen geleden gebeld en ze zouden het dezelfde dag nog voor me oplossen en terugbellen. Nog steeds niet gebeurd. Vanochtend 3 x gebeld en ze nemen niet op!... :evil:
Hebben jullie nu allemaal jullie pakketje al gehad?

Gr. Margreet

sab75
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2009 21:18

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door sab75 »

Ik begin ook ongeduldig te worden over de webwinkel van vente exclusief.
Ik heb 30 mei een bestelling geplaatst van een fornaria witte jeans en ontving deze eindelijk op 12 juni op mijn kiala punt.
Thuis gekomen het pakket opengemaakt en zat onder de rose vlekken van het merklint wat aan de broek bevestigd was.
Direct een aanvraag gedaan om een retour nummer en kreeg een bevestiging per email van de bekende sophie dat mijn aanvraag ik behandeling genomen zou worden.
Ik wacht nu al sinds 12 juni op een retournummer en verneem dat dit per email doorgegeven zou worden.
Maar ik zie maar niets verschijnen. Ook sophie weer een email gestuurd en m verbuggen, maar geen enkele reaktie.
Het terug stuur termijnwordt nu wel krap maar wil echt mijn geld terug en zit met smart te kijken in mijn mailbox........noppes!
Morgen ga ik bellen of heeft er iemand een tip hoe ik het retournummer kan krijgen?

The_Muts
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2009 20:52

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door The_Muts »

Nou, ik kan me bij jullie aansluiten. Eerst toch maar voordeel van de twijfel gegeven. Ik heb 7 mei besteld....en ja, 19 juni een pakketje bij mijn kiala punt! Mijn slips en de mooie attentie zitten erin....maar geen BH!

Ik heb ook zo`n mooie mail gehad met daarin excuses etc etc. Maar helaas en bericht over het feit dat mijn keuze niet meer leverbaar was en dat deze zal worden vervangen door een BH uit de nieuwe colletie.

Ik heb nu drie mails gestuurd om antwoord te krijgen of ik die BH uberhaubt nog ga ontvangen. Ik ga morgen het telefoonnummer maar proberen. Wat ik lees in "mijn account" is dat het voor hun is afgerond. Bestelling geleverd staat er...ja maar wel zonder BH.

Zijn er meer met dit probleem...zou die BH dan toch nog later komen???? :cry:

Groetje Wendy

MonicBlauw
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2009 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door MonicBlauw »

Ook ik heb 7 mei een bestelling geplaatst bij VE. Sindsdien regelmatig mails met excuses mbt vertraging, overweldigend aantal bestellingen, vertraging mbt uitlevering. Vorige week als excuus een strandtas ontvangen, zonder bestelde BH in het pakket.
Gereageerd naar VE dat bestelling ontbreekt en kreeg een mail terug dat deze niet meer te leveren is. Om geld terug te krijgen moet ik een BIC code en IBAN code terugmailen.
Ze hebben het over een internationale betaling, terwijl het geld gewoon naar een rekening bij ING gaat. Codes staan ook niet bij de transactie vermeld. Bedrag is betaald via iDeal en dus ook niet te storneren.
Ik twijfel zeer aan dit bedrijf.
Twee maanden verder.... en zij trekken lekker rente van al het geld dat betaald is...
Dit is eens maar nooit meer besteld bij VE...

The_Muts
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jun 2009 20:52

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door The_Muts »

Goedemorgen medegedupeerden!

Ik heb contact gezocht op het nummer eerder genoemd in de topic. Wat al vrij snel duidelijk is dat als je een bestelling hebt geplaatst rond 7 mei...dan kan je er naar fluiten! Er wordt niets meer uitgeleverd. Wat te vervangen was is vervangen en de rest is opgestuurd. Rest de vraag....en mijn geld?
Ik heb gesproken met Bart Verschuren. Ik heb zelf het idee dat hij echt zijn best doet om het allemaal toch goed te laten aflopen dit Marlies Dekkers avontuur.
Hij heeft aangeboden het gehele bedrag terug te storten. Dat was vorige week woensdag. Internationale overschrijving duurt gemiddeld 3 werkdagen....maar helaas, vandaag nog niets. Ik heb een rechtstreeks telefoonnummer van hem gekregen. Gebeld, en ja ondankt zijn belofte ziet hij idd dat het nog niet is verwerkt. Gaat het uiztoeken en belde me later netjes terug. Gaat vandaag aan zijn collega vragen waarom het nog niet terug geboekt is en belt later vandaag daarover terug....ik wacht af!!

Jullie horen het nog wel!

@Monique Blauw. Ik adviseer je om ook te bellen en aan te geven dat je je geld terug wil hebben. (0032-293241504) Je kan je bankrek nummer doorgeven. Zorg er wel evenvoor dat je de IBAN en de BIC code bij de hand hebt. Ze kunnen het dan rechtstreeks op je rekening storten. Zo heb ik het ook geregeld. (ik had betaald met mijn creditcard)

jacyx
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 jul 2009 16:15

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door jacyx »

ik heb een retour van 02/2009 nog altijd niet terug betaald gekregen ,na herhaalde mails en dan excuses terug krijgen hebben ze het opgegeven om mij nog te antwoorden,deze 50 euro zal ik op mijn buik mogenschrijven ,zelfs een telefoonnummer heb ik niet te weten gekomen

Margreet1971
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2009 11:04

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Margreet1971 »

Eindelijk.....gister kon ik mijn pakketje van Marlies Dekkers bij mijn kiala punt ophalen. Zat gelukkig ook nog als gegoten! Anders had ik weer weken bezig geweest (denk ik) met de retourzending. Na heel veel bellen met VE en met Kiala is het uiteindelijk toch nog gelukt. Het pakketje was zoekgeraakt bij VE en daarna ook nog eens bij Kiala diverse keer heen en weer gestuurd van kialapunt naar kialapunt. Dus vandaar dat het zo lang duurde bij mij. Dat is althans wat ze mij vertelden. Maar goed, ben nu wel heel blij met mijn setje :) Maar ik denk niet dat ik zo snel weer zal bestellen bij VE.

Nics
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jul 2009 12:59

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Nics »

Hallo,

Oh, wat heb ik een spijt. Alvorens een bestelling te plaatsen bij dit bedrijf had ik maar eerst de reacties gelezen :cry: Helaas, te laat. Ik heb inmiddels 2 bestelling geplaatst en tot op heden nog niks ontvangen. Alleen een email dat de verkoop gesloten is en dat de bestelling bij de leverancier wordt geplaatst.

Heeft iemand ervaring omtrent retourzendingen en het terug krijgen van zijn of haar geld daarvan? :?:

Ik heb een email gestuurd naar dit bedrijf en inderdaad...geen reactie :evil:

JokedB
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2009 16:57

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door JokedB »

Ik wil even melden dat ik zojuist mijn bestelling van Vente Exclusive heb ontvangen, helemaal volgens de planning die ze al aankondigden tijdens het moment van de bestelling. Ik heb alle producten gekregen die ik heb besteld, geen fouten oid. Ik wist zelfs via de mail 's middags al dat het pakket in de ochtend was afgeleverd, nog voordat ik thuis was van mijn werk.

Overigens heb ik over mijn bestelling ook emailcontact gehad met Vente Exclusive, ik had een vraag en die werd de volgende dag beantwoord door hen. Ik heb voor de communicatie gewoon het afzender emailadres gebruikt van de orderbevestiging en statusoverzichten die ik ontving.

internetty1961
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2009 11:44

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door internetty1961 »

Ík heb mijn pakketje van Marlies Dekkers uiteindelijk wel ontvangen, maar ik heb het retour gestuurd omdat het niet goed paste helaas.
Ik moest een nummer via internet toegestuurd krijgen die ik in mijn retour moest bijvoegen, maar die kwam maar niet. Na een mailtje van hun kant dat ik het dan zo snel mogelijk maar zo moest opsturen, heb ik dat gedaan.
Ingeleverd bij het Kialapunt, 2,75 moeten betalen voor terugsturen...
en nu weken later heb ik nog geen geld terug...
Ik wacht dus met smart iedere dag , en heb vandaag maar weer een mailtje gestuurd.
Tot nu toe is mijn mail altijd wel beantwoord, hetzij pas na een paar dagen.
Morgen zal ik dat nummer wat hier genoemd is even bellen en anders kan ik ook nog die directeur mailen.

Ik blijf hoop houden dat het goed komt.

Groetjes
Jeanette

Santhe
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 okt 2009 20:31

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Santhe »

Hallo,
Ik heb reeds 3 bestellingen gedaan, Te weten, ondergoed calvin klein, herenhorloge Replay, en voor de vrouw 2 marlies dekkers beha's,
Alle 3 de bestellingen op zeer correcte manier afgeleverd op het door mij aangegeven afhaal punt. Voor mij zeker voor herhalling vatbaar
mvg, Theo

internetty1961
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 okt 2009 11:44

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door internetty1961 »

Ik heb het nummer proberen te bellen wat hier aangegeven is

0031-93241504

maar dit nummer doet het niet??

Iemand nog een ander nummer wat het wel doet?
Of zijn ze telefonisch niet meer te bereiken?

IrisG
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 dec 2009 10:25

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door IrisG »

Ik heb begin november een aantal artikelen besteld, het hele proces netjes in de gaten kunnen houden tot het bericht 'uw bestelling zou geleverd moeten zijn'.

Wat blijkt, de bestelling is nooit Belgie uit geweest en door iemand anders afgehaald en ondertekend. Handtekening is niet van mij of mijn man. Iets wat Vente volgens mij snel kan oplossen doordat mensen zich moeten identificeren met paspoort bij afhalen. Alleen men reageert niet meer op mijn mails.

Nu heel omslachtig aangifte gedaan tegen Vente en via mijn bank een hele procedure gestart om het geld terug te halen. Dat gaat wel lukken alleen kost 2 tot 3 maanden. Hou daar dus rekening mee als je besteld bij Vente. Mijn advies zou zijn, niet doen! Men neemt het kennelijk niet zo nauw met de nazorg.

Succes voor diegene die nog zitten te wachten op niet geleverde artikelen, en onthou, je kan je bank (als je met creditcard hebt betaald) altijd vragen het terug te halen. Hierbij moet je kunnen bewijzen dat Vente ondeugdelijk heeft gehandeld.

Groet,
Iris

anniebo
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 apr 2010 15:02

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door anniebo »

Ik heb nu 2 x iets besteld en tot 2 x toe blijkt na een paar weken dat het niet geleverd kan worden.
Een artikel dat je onlangs bij ons bestelde, is helaas niet geleverd door onze leverancier. Wij nemen onmiddellijk contact op met de leverancier om het artikel alsnog te laten naleveren.

Mocht dit niet lukken, dan nemen we binnen de kortst mogelijke termijn contact met je op om de terugbetaling in orde te brengen.

Je zet toch niet een artikel te koop waarvan je niet weet of het geleverd kan worden? En op hun site staat dan, nog 1 beschikbaar, zodra die laatste besteld is, dan zie je uitverkocht, dan verwacht je toch dat ze dat aantal ook hebben?

Waardeloos, nu maar wachten of het geld terug komt.

cimoon
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2010 11:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door cimoon »

Hallo allemaal,

ik vind het echt heel vreemd om deze meest negatieve berichten te lezen over Vente-Exclusive!!!
Ikzelf heb al ettelijke keren via V-E gekocht en heb zelfs vorig jaar een retour gehad...Geen problemen ondervonden alle keren.
Het punt waar iedereen over valt is vaak de aanlevering van de goederen.
Ik ben werkzaam in de woonbranche en weet uit ervaring dat de levertijd soms kan uitlopen.Dit heeft weinig te maken met het bedrijf waar de goederen gekocht zijn, maar meer te maken met de leverancier.Lijkt mij dat wij ons wat toleranter moeten opstellen, de latere levering is zelden tot nooit uit moedwil..

Vriendelijke groeten... :D

kimk21
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 okt 2010 11:46

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door kimk21 »

Hallo,

Ik heb zelf al meerdere keren bij VE iets besteld en altijd netjes alles ontvangen.
ook mijn marlies dekkers bestelling maar een paar dagen na datum ontvangen maar paste helaas niet correct en dus gerouterneerd. Wij kregen gewoon netjes ons geld teruggestort (let op: je krijgt het geld eerst teruggestord als een tegoed maar je kunt het bij "mijn account" terug laten storten op je rekening!) Verder zijn al onze mailtjes wel altijd netjes op tijd ontvangen en beantwoord.

Dus wij hebben er totaal geen problemen mee gehad.
Zo kan het dus ook gaan.

Groetjes Kim

Isis80
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2011 15:50

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Isis80 »

Hallo,

Ook ik sluit mij aan dat het niet helemaal pluis loopt bij VE. Begin december vorig jaar heb ik 2 bestellingen gedaan. Ik hoopte e.e.a. met Kerst kado te kunnen geven, nou mooi niet! 1 ervan heb ik vorige week ontvangen. De andere bestelling (sieraden) zou onderweg zijn. Nu, 1,5 maand later, krijg ik plots een email dat het product toch nimmer is aangekomen bij VE? Hoe in godsnaam kan het product dan vanuit hun magazijn onderweg zijn naar mij (in een emailbericht over de status)?
Voor de vertraging heb ik een tegoedbon van 5 euro gekregen. Het liefst kreeg ik de keuze om mijn geld retour te krijgen. Ik zal nooit wat meer bij VE bestellen. Onbetrouwbare club. >1,5 maand is belachelijk, niet realitisch en alles behalve klantvriendelijk.

mamaG
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 mar 2011 23:09

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door mamaG »

opzich hebben ze mijn drie bestellingen (inclusief een marlies dekker) geleverd, al duurt het lang. Wat ik vooral een groot minpunt vind zijn de verzendkosten. als je ook nog een retour hebt, betaal je ze dubbel, die verzendkosten. Dat vind ik niet erg klantvriendelijk.

Sophie Courbois
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2011 10:11

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Sophie Courbois »

Beste MamaG,

Fijn om te horen dat je al 3 aankopen hebt gedaan bij Vente-Exclusive. Zoals je weet duurt het inderdaad wat langer in vergelijking met andere webshops voor je je bestelling krijgt, maar dat komt omdat wij de artikelen pas bestellen bij onze leveranciers wanneer een verkoop is afgelopen. Dan duurt het even voor we de artikelen ontvangen en naar je kunnen doorsturen, maar omdat we zo werken krijg je die fantastische kortingen tot -70% op je favoriete merken.

De verzendkosten bedragen 6 euro per bestelling, ongeacht het aantal artikelen en het gewicht van het pakketje. Wanneer je je volledige bestelling retourneert, betalen we ook die oorsponkelijke verzendkosten terug. Wanneer je slechts een deel van je bestelling retourneert, worden de oorspronkelijke verzendkosten niet terugbetaald want je behoudt immers een aantal artikelen.

Ter info: Voor een retour raden wij altijd aan om deze via Kiala te verzenden, want daar kost een retourzending slechts € 2,5. Je hoeft enkel het pakketje af te geven in een KialaPunt naar keuze en de rest gaat vanzelf. Zodra wij je pakje dan ontvangen en alles in orde is zorgen we er voor dat je zo snel mogelijk je aankoopbedrag terugbetaald krijgt.

We staan altijd klaar om al je vragen te beantwoorden. Je kan ons heel eenvoudig contacteren via onze website www.vente-exclusive.com.

Vriendelijke groeten,

Sophie Courbois
Medewerker Vente-Exclusive

Mtjee
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2011 17:49

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Mtjee »

Mijn eerste bestelling op de site was gemaakt op 23/2/11, en deze werd een maand(!) later pas geannuleerd, omdat het artikel niet meer leverbaar was. Wel het geld retour gekregen, maar t duurde echt te lang voordat ze het duidelijk maakten. 2 weken later staat het artikel wéér op de site, dus ik probeer het nog een keer, inmiddels zijn we weer bijna een maand verder en de bestelling staat nog steeds vast op stap 2.... ben er bang voor.

Gesloten