LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.vente-exclusive.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
devrong
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 sep 2009 11:25

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door devrong »

Wat een slechte service!!!

Een tijdje terug heb ik een Indian Rose jeans gekocht en daar zit nu na de eerste keer dragen al een gat in!
Kan gebeuren, een fabrieksfout, maar als ik ze dan mail krijg ik alleen het antwoord dat er een 15 dagen retourrecht is.

Ehm, binnen die 15 dagen heb ik die broek nog niet aangehad en kon ik dus nog niet weten dat er bij de eerst keer al een gat in zou vallen.
Maar service kennen ze blijkbaar niet, als je daar iets koopt moet je het snel binnen die 15 dagen gaan dragen want als je het daarna pas voor de eerste keer aantrekt kan je fluiten naar je geld.

Sophie Courbois
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 mar 2011 10:11

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Sophie Courbois »

Beste Devrong,

Je hebt gisteren contact gehad met onze klantendienst in verband met je vraag. Zoals we tijdens ons gesprek aan je hebben laten weten betreuren we ten zeerste dat je broek, die je in september 2010 op onze website kocht recent stuk ging.

Klantenservice is voor ons van het allergrootste belang, daarom hebben je we ook een waardebon aangeboden die meteen op je account werd overgemaakt.

Indien je nog verdere vragen hebt, kan je altijd met ons contact opnemen via de "help & contact" pagina op onze website.

Vriendelijke groet,
Sophie

Medewerker Vente-Exclusive.com

quasialibi
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 nov 2011 11:54

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door quasialibi »

Ik heb besteld en met de levering geen probleem gehad.
Ze leveren echter geen factuur met vermelding van hun BTW nummer en apparte vermelding van BTW.
De factuur is dus niet bruikbaar voor uw boekhouding.
Bij navraag om een correcte factuur te maken weigeren ze dit en melden dat ze enkel aan particulieren leveren. Dit staat nergens in hun algemene voorwaarden vermeld.
Lijkt me helemaal niet conform de wet...

wmph
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2012 16:55

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door wmph »

Hoewel ik kort geleden mijn account gesloten had (ontevreden over e.e.a.) had ik even later toch de behoefte hen te mailen over een buitengewoon slechte prijs/ kwaliteit verhouding. Wanprestatie.
Moest ik eerst onder een andere naam weer een account openen!!!!
Vervolgens heb ik hen mijn klacht uit de doeken gedaan

Het betreft een snijplankenset "Laguiole" waar direct vocht/water intrekt. Ik had al mijn twijfels toen ik het uitpakte "made in China"! Hoewel op de site de suggestie werd gewekt dat het Frans fabrikaat was.
Herkent iemand dit -- of heb je m kadoo gedaan :oops:

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

wmph schreef:Hoewel ik kort geleden mijn account gesloten had (ontevreden over e.e.a.) had ik even later toch de behoefte hen te mailen over een buitengewoon slechte prijs/ kwaliteit verhouding. Wanprestatie.
Moest ik eerst onder een andere naam weer een account openen!!!!
Vervolgens heb ik hen mijn klacht uit de doeken gedaan

Het betreft een snijplankenset "Laguiole" waar direct vocht/water intrekt. Ik had al mijn twijfels toen ik het uitpakte "made in China"! Hoewel op de site de suggestie werd gewekt dat het Frans fabrikaat was.
Herkent iemand dit -- of heb je m kadoo gedaan :oops:
Beste wmph,

Dank dat u ook even contact hebt opgenomen met onze klantenservice. We vinden het erg belangrijk dat onze klanten en leden hun feedback geven. Zoals ook tijdens ons contact aangegeven betreuren we dat u teleurgesteld bent in de kwaliteit van dit product, maar u kan ons altijd artikelen retourneren wanneer ze niet voldoen aan de verwachtingen. U krijgt dan meteen het aankoopbedrag terug.

Deze artikelen zijn onder de licentie van Laguiole geproduceerd, waaronder een aantal in China. We bieden u onze excuses aan indien dit niet duidelijke was voor u en zullen bij een volgende verkoop van dit merk hier extra aandacht aan besteden.

Mocht u nog verdere vragen hebben, dan kan u ons altijd bereiken via de knop "Hulp en contact" op onze website.

Vriendelijke groeten,

Sophie Courbois
Medewerker Vente-Exclusive.com

wmph
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2012 16:55

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door wmph »

Fijn! Herhaaldelijk heb ik u gevraagd mij de verzend/adresgegevens te mailen. Tot op heden geen antwoord. Ik wil deze laquiole set asap retourneren. Op mijn kosten neem ik aan!?
Vr Gr. Wmph

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Beste wmph,

Zoals besproken hebben we je pakket goed ontvangen. Fijn dat we alles netjes konden oplossen.

Als er nog wat is, aarzel niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groeten,
Sophie Courbois
Medewerker Vente-Exclusive.com

wmph
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2012 16:55

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door wmph »

Dat heb ik inmiddels gedaan, na geconstateerd te hebben dat u slechts 2.50 heeft overgemaakt! U gisteren
laten weten!

Inefficiënte en moeizame afhandeling. Klaar mee. Kan mijn tijd beter gebruiken.
Triest, triest, triest!

Helmpje1964
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2012 14:27

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Helmpje1964 »

Helaas heb ook ik zeer slechte ervaringen met Vente Exclusive.
Ik heb in mei 2011 (!!) een blouse besteld, deze met ideal betaald, en tot op heden (februari 2012!!) geen blouse ontvangen.
Diverse malen een mailtje gestuurd, maar ik krijg geen eens antwoord op mijn mail.
Nooit meer iets bij Vente Exclusive, wat een oplichters!!

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Beste Helmpje 1964,

Het is jammer dat je je bestelling nooit ontvangen hebt. We willen graag uitzoeken wat er eventueel is mis gegaan.
Onze grootste prioriteit is de tevredenheid van onze leden en daarom zou ik graag nagaan wat er juist gebeurd is, maar daarvoor heb ik je gegevens nodig. Zou je me daarom de naam waarmee je geregistreerd bent (of het ordernummer waarover het gaat) willen doorgeven?

Contacteer ons altijd via de “Help en contact” pagina op onze website, dan kom je altijd rechtstreeks in contact met onze klantendienst. Zij beantwoorden elke oproep zo snel mogelijk. Kan het zijn dat je niet via onze contactpagina een vraag hebt verzonden, maar een reply op één van onze uitnodigingen? Dan kan het inderdaad dat je nooit een antwoord kreeg op dat bericht, want antwoorden op die mails komen nooit bij onze klantendienst terecht.

Laat ons snel wat weten, dan proberen we zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Alvast onze excuses voor het ongemak,
Sophie Courbois
Medewerker Vente-Exclusive.com

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

wmph schreef:Dat heb ik inmiddels gedaan, na geconstateerd te hebben dat u slechts 2.50 heeft overgemaakt! U gisteren
laten weten!

Inefficiënte en moeizame afhandeling. Klaar mee. Kan mijn tijd beter gebruiken.
Triest, triest, triest!
Beste wmph,

Wij probeerden je meermaals telefonisch te bereiken, maar zonder success. Daarom laten we je via deze weg weten dat we het bedrag op 2 februari jongstleden overgemaakt. Het is toen van onze rekening gegaan, dus je moet het al lang ontvangen hebben. Kan je dat even bevestigen? Alvast dank.
Ter info: Indien je dat wenst kunnen we het betalingsbewijs even per mail naar je toesturen.

Zoals je weet zijn we altijd bereikbaar en lossen we vragen of problemen meteen op. Neem aub altijd contact met ons op via de Help en Contact pagina op onze website, dan komt u altijd rechtstreeks in contact met onze medewerkers.

Vriendelijke groeten,
Sophie

wmph
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 jan 2012 16:55

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door wmph »

Heel wat voeten in de aarde gehad: maar eind goed al goed! Zowel aankoopkosten als verzendkosten zijn -- hoewel niet gelijktijdig:verwarring! -- vergoed!
Ik hoop dat het voor VE ook wat opgeleverd heeft: elke klacht is nl. een gratis advies. Misschien moeten zij in de toekomst beter op de kwaliteit en herkomst van de producten letten.
Niettemin succes !
Wilma

Linda80
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jan 2013 09:58

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Linda80 »

Helaas ben ook ik niet tevreden over de 'service' van Vente-Exclusive.....
Om 06.00 uur wekker gezet om snel een 7 For all mankind jeans te kunnen bestellen, helaas na eindelijk het pakket thuis te hebben bleek er een heel ander model in te zitten.... Erg balen dus! Nou kan dit natuurlijk altijd gebeuren, maar het gaat mij er vooral om hoe de service daarna was. Na ongeveer 20 chatmailtjes, waar ik nauwelijks reactie op ontving, toch maar eens gebeld. Ook dat ging allemaal erg moeizaam. Nu ben ik meer dan een maand verder, maar nog steeds geen geld terug ontvangen! Ook over de door mij (onnodig) gemaakte retourkosten heb ik intussen al 4x gebeld. Maar (je raadt het al) ook dat is nog niet opgelost..... Ik heb na deze ervaring maar heel snel mijn account gedelete en raadt dat ook aan andere aan.

Vriendelijke groet,
Linda

ArneLH
Berichten: 1662
Lid geworden op: 19 okt 2011 13:05
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door ArneLH »

Ik heb je een pm gestuurd. Eventueel kun je ook nog terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, deze shop heeft namelijk een Thuiswinkel-keurmerk.

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Beste Linda,

Nogmaals onze excuses hiervoor. Net zoals jij balen ook wij dat er wat mis ging bij je bestelling. We volgen dit intern op zodat we in de toekomst een dergelijke fout kunnen vermijden. Zoals besproken via de chat, mail en telefoon, hebben we meteen het bedrag weer overgemaakt zodra je retourzending bij ons toe kwam en ook je kosten vergoed. We begrijpen maar al te goed dat je teleurgesteld bent, dat zijn wij ook, maar jammer dat je nog vragen hebt bij de service. Klantentevredenheid is voor ons uitermate belangrijk en we doen er echt alles aan om een oplossing te vinden wanneer een probleem zich voor doet. Daarom vinden we feedback van onze klanten zo belangrijk. Als we je nog verder kunnen helpen, dan horen we het graag.

Beste Arnel, we zijn inderdaad lid van Thuiswinkel en erg trots dat we in 2012 de Publieksprijs in de categorie Lingerie en Ondermode wonnen. We werken nauw samen met Thuiswinkel en wanneer we een klacht ontvangen via hun Geschillencommissie wordt deze ook meteen opgevolgd.

Wie een vraag heeft over een bestelling kan altijd contact opnemen via de website door daar te klikken op "Help en Contact". Tijdens de kantooruren (9h-18) kan je met onze medewerkers live chatten en je kan altijd een bericht achterlaten. Dat beantwoorden we dan zo snel mogelijk.

Vriendelijke groet,

Sophie Courbois

barbara faber
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2013 21:26

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door barbara faber »

23-02-2013 bestelling geplaats bij Vente-Exclusive van Koeka, dekbedhoezen en nachtjaponnetjes.
Mail gekregen dat de bestelling een paar dagen na 09-03-2013 geleverd zou worden.
Tot op heden heb ik het desbetreffende pakket nog steeds niet ontvangen.
Op 18-04-2013 een mail gedaan naar Vente-Exclusive met mijn klacht.
Hierop wordt gereageerd dat het pakket al is geleverd.
Vreemde gang van zaken?
Ik hoop dat Vente Exclusive mij spoedig van mijn bestelling voorziet.

Ik ben nog met de medewerker van Vente Exclusive aan het mailen hierover.
Hierin heb ik gevraagd om een bewijs van levering.
B. Faber

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Hallo Barbara,

Fijn dat we elkaar vandaag even telefonisch konden spreken. Zoals je weet is klantentevredenheid onze absolute prioriteit. We zijn blij dat we je konden helpen en samen een oplossing gevonden hebben.

Mocht je in de toekomst nog vragen voor ons hebben, contacteer dan onze klantendienst via de "Help en Contact" pagina op onze site. We helpen je graag verder!

Vriendelijke groet,

Sophie

wilma reijn
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2013 08:30

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door wilma reijn »

Ik koop een jurk, ik volg het maatadvies van Vente-exclusive: "bestel een maat groter dan normaal". Jurk blijkt te klein, jurk heeft Spaanse maat, nazoeken op internet leert dat Spaanse maat ALTIJD twee maten kleiner is dan Nederlandse. Antwoord van Vente: "wij volgen het advies van de leverancier"! Nemen geen eigen verantwoordelijkheid voor het doorgeven van juiste maat.
Ik woon in het buitenland, jurk is samen met andere spulletjes opgestuurd door mijn moeder, niet in de originele verpakking. Ik mag de jurk niet terugsturen omdat ik geen originele verpakking heb. Maar als Vente een juist maatadvies had gegeven had ik geen probleem gehad. Ik mag ook de jurk niet ruilen voor de juiste maat om vervolgens de te kleine jurk in de originele verpakking van de nieuwe toegestuurde jurk te retourneren.
Qua verkoopvoorwaarden staat Vente in hun recht maar:
a - de originele fout ligt bij hen door geen juist maatadvies te geven.
b - als ik wel de originele verpakking had gehad, dan had het verkeerde maatadvies mij twee maal verzendingskosten gekost.
c - ik mis klantvriendelijkheid want er is geen enkele tegemoetkoming cq meedenken voor een oplossing
d - praktijken zoals deze geven on-line shopping een heel slechte naam

Wilma Reijn

devious
Berichten: 1392
Lid geworden op: 13 jan 2010 22:14

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door devious »

de fout ligt bij je moeder. Als zij gewoon de ori verpakking had meegestuurd was er al helemaal niets aan de hand.
Bovenmdien vind ik het raar dat er vanaf plaats A een bestelling wordt gedaan bij plaats B en vervolgens wordt de hele handel verscheept naar plaats C, alwaar er een probleem blijkt te zijn. Neem dan ook je eigen verantwoording. Ervan uit gaan dat het allemaal wel past, tja... da's niet de schuld van de verkopende partij. Dus eigenlijk voer je hier een laster-campagne.

Vente-Exclusive.com
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 jan 2012 09:28

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Vente-Exclusive.com »

Beste Wilma,

Héél fijn dat we zonet even telefonisch met elkaar konden spreken en dat we een aantal dingen konden verduidelijken. Klantentevredenheid is onze absolute prioriteit en daarom appreciëren we je feedback ook ten zeerste.

Zoals besproken hebben wij de informatie over de maten opgenomen met de producent van de jurken. Het is natuurlijk in het belang van zowel onze klanten als onszelf om zo veel mogelijk detailinformatie over de artikelen en de maten weer te geven. Indien er nog een verkoop komt met dit merk zullen we de leerpunten zeker meenemen.

Wat betreft de originele verpakking van de artikelen: ja, die is absloluut nodig om een retour te kunnen aanvaarden, want deze maakt deel uit van het artikel. Wanneer de verpakking ontbreekt wordt het artikel vaak waardeloos. Maar, zoals je aangaf zal je daar in de toekomst zeker rekening mee houden. Top!

We gaan ook nog even onze communicatie met jou opnieuw onder de loep houden en kijken hoe we in de toekomst nog beter en vollediger kunnen communiceren. Ook hieromtrent appreciëren we je opmerkingen en zullen we er zeker rekening mee houden.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We zijn toch blij dat we het een en ander konden verduidelijken tijdens ons gesprek en hopen je binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen op Vente-Exclusive.com.

En je weet het: als je nog eens vraag of suggestie hebt voor ons, aarzel dan niet om ons te contacteren via onze Help en Contact pagina.

Vriendelijke groet,

Peter B, verantwoordelijke klantenservice Vente-Exclusive.com

Gesloten