LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.vente-exclusive.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
LeoniekeB
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mei 2009 21:44

www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door LeoniekeB »

Geweldige sale in mijn geval van Marlies Dekkers. Alles lijkt goed te gaan, betalen via Ideal. Het duurt even voor de status verandert van in bestelling bij leverancier naar Bestelling toegekomen in het magazijn van Vente-Exclusive. Deze status staat er nu al te lang en de spullen zouden geleverd worden tussen 16 mei en 26 mei 2009. Dat zal dus niet meer lukken.

Ik heb geprobeerd het bedrijf te mailen via Contact en via het emailadres waar de uitnodigingen voor de verschillende sales worden gestuurd. Ik krijg geen reactie. Ik heb een contact gestuurd naar BeCommerce in België en hoop dat ik spoedig antwoord heb en mijn spullen geleverd krijg.

Zijn er mensen met ervaringen positief of negatief met Vente-Exclusive? Vooral positieve ervaringen zijn erg welkom dan maak ik me misschien minder zorgen :wink:

DaPowerrr
Berichten: 67
Lid geworden op: 07 nov 2006 16:58

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door DaPowerrr »

Hoi Leonieke,

Ik heb enkel positieve ervaringen gelukkig. Inderdaad niet altijd precies de levertijd zoals aangegeven, maar het scheelde vaak maar een paar dagen dat het later was.

Overigens staat het ook in de voorwaarden, VE geeft een indicatie van de levertermijn maar is vervolgens afhankelijk van het uitleveren door het merk.

Maar wat ik zeg, op een paar dagen na klopte het wel steeds!

Ik hoop dat het met jouw bestelling ook gewoon goed komt, en dat je binnen no-time toch van je Marliesje kunt genieten!

Lot13
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2009 12:49

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Lot13 »

Ik heb 3 wkn geleden ook een bestelling geplaatst (Marlies Dekkers collectie), ook al betaald maar nu lees ik OVERAL op internet klachten.. Het bedrijf is niet te bereiken..krijg elke keer de voicemail en wordt maar niet terug gebeld :(

Lot13
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 mei 2009 12:49

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Lot13 »

Beste Leonieke,

Ik heb ze nu net EINDELIJK aan de telefoon gehad! Bestellingen van de Marlies Dekkers collectie worden volgens deze medewerker VOOR vrijdag afgeleverd! Mocht dit niet het geval zijn kan je altijd zelf ook bellen: 0032 93241504 van 10.00 tot 18.00.

Indogirl
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2009 22:01

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Indogirl »

Op 10 mei jl heb ik ook een bh besteld, echter tot op heden geen reactie. Ben heel benieuwd wanneer het binnenkomt. Hoop dat de levering alsnog deze week is, maar... gezien de reakties op internet (hyves) heb ik er m'n vraagtekens bij...

dootjedo
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mei 2009 15:36

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door dootjedo »

hey hallo,

ik heb net ook iemand aan de telefoon gehad
en die zei dat ze ook voor vrijdag verzonden worden dat kon hij mij garanderen...want er was enige vertraging zei hij en dat ze nu de producten hadden en ze voor vrijdag er zouden zijn ipv op de genoemde datum 16-26???

heb ook op het nummer gebeld die lot13 had vermeld

nou hopen dat we niet zijn bedonderd en ook hopen dat we de juiste dingen binnen krijgen.

gr do

Indogirl
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2009 22:01

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Indogirl »

Ah, fijn te weten dat er in ieder geval contact is. Ben benieuwd of we begin volgende week allemaal de gelukkige bezitters zijn van een Marlies......
Ik laat het weten zogauw ik ém ontvangen heb.

samsel
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mei 2009 16:31

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door samsel »

Hallo,
Ik kan me ook aansluiten bij de club, ook ik heb een malies dekkers besteld, en ook heb ik na 2 weken nog niks ontvangen, ik heb hun op 2 verschillende nummers gebeld maar ik kom niet verder dan het antwoordapparaat. Ik hoop dat ik ze krijg, anders moeten we met zn allen maar eens wat stappen ondernemen, ik heb zelf een goedlopend internetbedrijf, maar door dit soort gedoe, word ik de dupe, omdat de klanten straks wegblijven. Ze durven dan niet meer via het internet te bestellen. Ik hoop ik ook hier gauw positief nieuws mag ontvangen, of als iemand nog ander contactgegevens hoor, dan bij deze zijn ze graag welkom

Jinka
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2009 17:30

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Jinka »

Hier nog een Marlies besteller! Ik was ook al bang dat ik opgelicht was, haad ook al gemaild naar het adres waar we de emails van krijgen en naar info@... maar die bleek niet te bestaan. (was het proberen waard)

Ook ik las op hyves en op http://forum.ellegirl.nl/showthread.php?t=538112 erg slechte reacties.

Ik hoop ook mijn bestelling nog gewoon en compleet binnen te krijgen. Anders ga ik zeker actief meedoen in de te ondernemen stappen!

Laat iedereen weten als ze de bestelling hebben mogen ontvangen?

Alvast bedankt!

irenedv
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mei 2009 13:48

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door irenedv »

Hier nog een Marlies Dekkers fan. Ik heb ook al gemaild, maar krijg zo'n failure mailtje. Is er iemand die, net als ik, via Kiala naar een Kiala-punt laa bezorgen? Zou dat uitmaken voor wanneer het bezorgd wordt? Bij mij in mijn account staat nog steeds dat de bestelling in het magazijn van Vente Esclusive is en nog niet verzonden is. Ik geloof dus niet dat het morgen bezorgd gaat worden..

Spy21
Berichten: 96
Lid geworden op: 09 apr 2009 12:36

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Spy21 »

Vind deze site niet goedkoop hoor...

Een all-star schoen was min. 45 euro
in de winkel kon je dit voor 30 euries kopen ..

En zo zijn er nog meer voorbeelden...

Zoek verder op google en internet en je vind vast
goedkopere en betere websites..of winkels

samsel
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mei 2009 16:31

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door samsel »

Hallo,
Bij deze heb ik nu net 5min geleden opgehangen, me deze mensen, van Vente exclusive, ik heb ze gezegd, wat hier speelt, dat er heel veel mensen ontevreden zijn, de beste man, vertelde dat ze zoveel marlies dekkers hadden verkocht, dat ze veel tekort kwamen, en dat het hierdoor gigantische vertragingen heeft opgelopen. Heb hem ook verteld dat het al hier bij de forum van tros radar lag.
Voor de mensen wie het via een kiala punt hebben besteld, (ik zelf ook bleek nu) dit wist ik helemaal niet. Dit zou woensdag worden geleverd bij de kialapunten, en voor degenen wie het per verzendservice hebben besteld, deze zouden morgen worden uitgeleverd.
We moeten deze mensen nog even de voordeel van de twijfel, geven.
Ik heb hem wel gezegd, dat ik het heel vervelend vind dat dit allemaal zo lang duurt.
Oh dit is het juiste telefoonnummer, zo kun je ze vanuit Nederland bellen
0032 932 415 04. Ik heb een paar maal geprobeerd, maar heb ze aan de lijn gehad.

esylenna
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mei 2009 13:49

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door esylenna »

Dag Allemaal

ja alweer een "slachtoffer"van deze geweldig website.Ik heb geen marlies dekkers besteld maar die kinderspeeltjes van Liliputiens en champions.na vaak bellen en mailen is er toch een wonder gebeurt, ja ja ik heb een email terug gekregen gisteren, misschien na de interventie van Samsel (dus bedankt!). Ik heb op 12 en 15 mei besteld en ik zou mijn betelling over 10 dagen kunnen verwachten omdat zij de spullen niet bij hun "in stoch zouden hebben" toch een vreemd systeem. Als ik iets via Ebay besteld en zelfs als het vanuit Amerika moet komen, heb ik het binnen 12 dagen in huis!
Het is voor mij de laatste keer dat is zeker

esylenna
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mei 2009 13:49

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door esylenna »

sorry lieve mensen, ik moet iets recht zetten, ik krijg net een mail van KIALA dat ik mijn eerste pakket vandaag mag komen ophalen!

samsel
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mei 2009 16:31

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door samsel »

Hallo allemaal,
Ik geloof dat mijn telefoontje indruk heeft gemaakt, ik heb zojuist een mailtje gekregen, en een verontschuldiging, en voor de volgende keer een waardebon van 5euro.
Dat is netjes. en ik hoop dat ik mijn bestelling wie ik voor moederdag heb gekregen, dan ook kan ophalen. En dat geldt ook voor jullie, zodat we gauw deze forum kunnen sluiten.

esylenna
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mei 2009 13:49

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door esylenna »

Nou Samsel, bedankt voor jouw interventie, mijn zending was compleet, hopelijk krijg ik de tweede ook, dan kan ik mij inderdaad een ander mening vormen over dit website.

Jinka
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2009 17:30

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Jinka »

Ik zit nog braaf te wachten op de melding van kiala, maar heb wel de waardebon van 5 euro gehad.

britjeslove
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2009 11:46

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door britjeslove »

Haai,hier nog iemand die op een bestelling van Marlies zit te wachten,
heb ondertussen een mail ontvangen met verontschuldigingen dat de bestelling nog niet uitgeleverd is,en een tegoedbon van 5 eur,die ik waarschijnlijk niet eens ga gebruiken,heb gehad,wil niet nog eens zo lang wachten op iets wat ik besteld heb,ben uberhaubt benieuwd of ik wat ga ontvangen!Een levering zou al onderweg zijn,en de 2e max eind deze week,geloof ze echt niet meer hoor.heb ook een Kiala punt opgegeven,als ik deze week niks meer hoor,ga ik stappen ondernemen,en kunnen zij hunnen waardenbon in hun hol stoppen,wordt er echt ontzettend pissig van,want door hun durf ik niet meer via internet te bestellen,wat ik voorheen heel graag en regelmatig deed!!

Natwich
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2009 14:54

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Natwich »

Hallo,

Ook ik heb op 7 mei een bestelling geplaatst bij Vente-exclusive (jawel, Marlies Dekkers). Omdat ik twijfelde over de maat heb 1 dag later mijn bestelling geannuleerd. Tot op heden heb ik, na enkele mailtjes, nog steeds geen geld terug ontvangen. Ik wil mij graag aansluiten bij degenen die aangifte willen doen!

Nathalie

Loesy_77
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2009 15:09

Re: www.vente-exclusive.com

Ongelezen bericht door Loesy_77 »

Hier ook een slachtoffer van Vente. Fijn zo'n website waar je denkt iets voor een mooie prijs te kunnen kopen. Ik heb nog niet geprobeerd te bellen, maar op mijn e-mails wordt niet gereageerd. Ik heb op 10 mei een bestelling van een speelkleed bij Lilliputiens geplaatst. In mijn overzicht staat inmiddels dat het artikel 29 mei is verzonden, maar ik heb nog geen mail gehad van Kiala. Ik wacht het deze week nog af en anders doe ik graag mee als er aangifte wordt gedaan.

Ik heb overigens wel een klacht ingediend bij Becommerce.

Gesloten