LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 7 maanden doorbetaald niet goed

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
speedykat
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 sep 2007 22:01

7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door speedykat »

ik ben een jaar geleden bij connexxion begonnen ja ik weet het bedrijf waar je al zoveel naregheid over hoord

maar dat even erbuiten nou heb ik daar 6 weken gewerkt in februari en ben daarna daar weg gegaan ik kon de hoeveelheid klachten niet haha
nee had het niet naar mijn zin
ik heb mijn spullen ingeleverd en heb gezecht ik stop ermee ik kan nit meer nou is dat ook het punt nog niet het punt is dat ze me 7 maanden lang gewoon hebben uitbetaald wat niet klopt als je daar niet werkt ik heb het eerste maand toen ik dat kreeg vlink lopen bellen naar hun en hoopte dat ze het op konden lossen anders kon ik geen andere baan vinden ik had al een baan en wilde er een tweede bij maar dat kon niet wand ik had nog een tweede baan en kwa belasting is dat niet slim om er nog een derde bij te nemen dus ik bellen en bellen en bellen ik werd maar niet geholpen ik werd van kassie naar de muur gestuurt of ja mevrouw wij maken er een melding van dan word u terug gebeld ik heb dit zo'n 3 maanden gedaan en toen was ik het zat en eigenlijk hoopte ik dat ze het eindelijk in de gaten hadden en het stopte in die tussen tijd heb ik het geld wel gewoon op gemaakt wand ja ook ik moet rekeningen betalen
nou heb ik afgelopen oktober een bericht gekregen dat ik daar niet meer werk en dat ik vanaf maart daar weg ben maar niets over het geld na die brief heb ik ook niets meer gekregen en ik dacht nou mooi danhou het op en willen ze het geld terug hebben en dat moet ik dan maar in delen doen kijk dat was mijn geld niet dus ja dan moet ik het terug geven maar nee ook daar hoorden ik niets over nu weer een paar maanden later kreeg ik een rekening of ik het even terug wilden betalen het liefst binnen 2 weken ja dat gaat heb daar achteraan gebeld en heb dat even afgehandeld mag het nou in 18 maanden terug betalen .maar ik had een vraag mag dat ook zo lang na dato nog ik bedoel het is precies een jaar geleden ik wil weten kan ik het nog aanvechten ik ben daar heel lang achter aan geweest maar werd gewoon niet geholpen en heb ook al die tijd geen 2de baan erbij kunnen nemen nu hoeft het niet meer heb nu pas een betere baan maar zit wel aan een afbetaling vast voor 18 maanden en kijk ik wil best betalen maar het is een vlink bedrag en hun hebben die fout gemaakt en er vrij weinig aan gedaan dus bij deze kan ik hier werk van maken


groet speedy

Jonjo
Berichten: 1485
Lid geworden op: 14 aug 2005 09:18

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door Jonjo »

Als jouw rijkwaliteiten net zo zijn als je Nederlands, ben IK blij dat je niet meer bij Connexxion achter het stuur zit.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Teveel betaald gekregen.

Eerst nog even over die vorige opmerker;
Tsja, en dan moet je nog bedenken dat het wel een keurmerkbusje of taxi was!!!

Maar goed,
Als je zo onverstandig bent geweest om datgene wat je teveel kreeg uitbetaald ook uit te geven dan moet je maar op de blaren zitten.

't Wordt tijd dat ik weer ga laten zien hoe het moet!
Rolstoeltaxi tegen een beter betaalbaar tarief en met een ouderwetse klantvriendelijkheid en service.
Maar ja, nog een paar maanden.

Grootvader

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door gravedigger »

Ik kreeg ook schele hoofdpijn van dit bericht. Als je antwoordt, zet er dan even hoofdletters, komma's en punten bij. Maar het antwoord op je veaag is, dat je inderdaad alles tot de laatste cent zal moeten terug betalen. Zonder mitsen en maren.

speedykat
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 sep 2007 22:01

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door speedykat »

nou sorry voor mijn nederlands ik heb het een beetje snel geschreven waardoor ik niet heb gekeken hoe het is geschreven sorry hoor maar ja daar gaat het niet om he of wel dan.
En ik heb geen taxi gereden ik zat bij het callcenter waar ik de ritten moesten boeken en dus klachten kreeg over andere mensen maar ook dat was mijn vraag niet
En ja ik weet dat ik op de blaren moet zitten als ik het op gemaakt heb maar ja wat heb je liever mijn huis of dat ik connexxion in 1 keer terug betaal dan kies ik toch zeker voor mijn huis en ik had die tijd twee banen 1 daarvan connexxion wand met 1 baan redde ik het niet maar ik kon door connexxion ook niet nog een baan erbij nemen wand dan heb ik 3 banen en kwa belasting is dat weer niet zo slim he dus ik hoop dat het nu duidelijker is ja!!!!!!!
en het is ook gewoon de bedoeling dat ik het terug betaal wand daar heb ik nu dan weer geen moeite mee maar wilden alleen weten of ik er nog wat tegen kan toen oke

dat is mijn vraag en niet hoe ik schrijf of dat ik op de blaren moet zitten du dat weet ik ook wel

groet speedy :!:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door gravedigger »

je kan er niets tegen doen speedy

speedykat
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 sep 2007 22:01

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door speedykat »

nou ja het viel te proberen ik bedoel hun maken een fout niet ik ,
ik ben er nog als een gek achteraan gegaan maar er werd gewoon niets mee gedaan
En ja ik baal wel maar het komt wel goed het is niet het einde van de wereld.
Ik heb er niet bij gezet dat ik niet de enigste was ik heb meerdere collega's die dit ook hadden 1 daarvan heeft haar rechtsbijstand er achter gezet (ja die heb ik niet) en bij haar was het als je na 8 maanden nog niets heb gestuurd dan is het van jou wand hun zijn er achteraan gegaan (de rechtsbijstand) en die hebben haar geholpen ook zij heeft zo lang niets gehoord en bij haar is het geld nu voor haar dus zo kan het ook maar ja ik heb geen rechtsbijstand dus jammer voor mij.

maar ht komt wel goed hoor ik betaal het wel gewoon terug

doei en bedankt groet daphne

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Zeg, dat laatste jok je toch? Speedy?

Er is geen rechtsbijstand die in dit soort gevallen ervoor kan zorgen dat een teveel uitgekeerd bedrag behouden mag worden.
Collega's die dit ook is overkomen hebben kennelijk ook uit schaamte hun verhaal niet durven te vertellen.

Tsja, met TRAXX zat het al niet zo lekker.

Grootvader

speedykat
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 sep 2007 22:01

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door speedykat »

nou blijkbaar kan dat wel alleen is zij er in het begin veel meer achteraan gegaan zij had bewijs dat er niet gereageerd werd zij heeft een paar keer een aangetekende brief geschreven en haar rechtsbijstand is er achteraan gegaan en als zij na 8 maanden niets hoord hoefden ze het niet terug te betalen
En dat lieg ik niet anders zou ik het toch niet opschrijven ik zelf weet hier ook niets van heb het gewoon van haar daarom wilden ik ook weten of ik er wat aan kan doen snapie en als jij zegt dat het niet kan ja prima ik weet wel beter ja

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door antonh »

Heel normaal dat je terug moet betalen.
Je wist het trouwens ook.
Maar je betaalde je rekeningen er mee.
En je had al 2 banen en de derde erbij was wat veel?
Maar het geld ontvangen was niet te veel werk?
En je kunt er wel achteraan gaan zo als je schrijft.
Maar je had het geld ook terug kunnen storten meteen, of op een aparte rekening zetten.
Ik had je absoluut geen termijn betaling gegeven.
Spreek je aan de telefoon ook zo als je schrijft?

speedykat
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 sep 2007 22:01

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door speedykat »

nee ik had een baan ja en doordat connexxion mij doorbetaalde had ik er twee en dat zal de belasting zo ook zien en zo doende kon ik er niet een andere bij zoeken voor mij een tweede en voor de belasting een derde snap je het eindelijk.
en geld terug storte lukte niet dat kreeg ik weer terug wand volgens hun was dat mijn loon, het liep een beetje langs mekaar heen


en hou nou eens op over dat schrijven wand daar gaat het niet om als ik daar wat over wilde weten dan vroeg ik dat wel he en dat vraag ik niet oke ik heb moeite met schrijven so what als je het maar snapt echt k zal nog eens wat vragen slaat echt nergens op nou weet je wat krijg de *#*! maar

later

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door antonh »

Die is vriendelijk!!!!!!!!
slaat echt nergens op nou weet je wat krijg de *#*! maar
Maar terug betalen moet je :!: :!:

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: 7 maanden doorbetaald niet goed

Ongelezen bericht door kweenie »

Voor de belastingen maakt het niet uit of je twee of drie (of vier, of vijf...) banen hebt. Is dus geen argument om een baan niet te nemen.

Gesloten