LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Arbeidsconflict

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Chocotofje
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jan 2010 21:37

Arbeidsconflict

Ongelezen bericht door Chocotofje »

het verhaal:

ik werk in de horeca, heb een onbepaalde tijd contract.
Ik heb een leidinggevende functie.
Er is een nieuwe manager aangenomen en die heeft maar even besloten
dat ik niet bij de team hoor.(zonder enige gesprek over mijn wel of niet functioneren)
Mij is nu aangeboden om of een stapje lager te doen óf een naar een andere zaak binnen het bedrijf te gaan.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik doe mijn werk al jaren met plezier
en goed, (aangezien ik hier op geen enkel moment op ben aangesproken tot nu dan!!!!!)

Wat zijn mijn rechten?
Dit kan toch niet zo maar?

kan iemand mij aub helpen?
Laatst gewijzigd door Chocotofje op 28 dec 2011 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocotofje
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jan 2010 21:37

Re: Arbeidsconflict

Ongelezen bericht door Chocotofje »

:? zoveel mensen lezen dit..
en toch geen reactie????

jammer jammer jammer

ik ga morgen naar rechtshulp, kijken of die wat voor mij kunnen betekenen.

henk51
Berichten: 1677
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Arbeidsconflict

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik heb een leidinggevende functie.
Er is een nieuwe manager aangenomen en die heeft maar even besloten
dat ik niet bij de team hoor.(zonder enige gesprek over mijn wel of niet functioneren)
Mij is nu aangeboden om of een stapje lager te doen óf een naar een andere bedrijf
te gaan.
Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Ik doe mijn werk al jaren met plezier
Wat vinden jouw collega's ervan?
Zijn die ook zo tevreden met jou als leidinggevende kijk eens in de spiegel en verplaats je eens in hun situatie werken die ook met plezier onder jouw leiding.