LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Detacheringscontract voor hoe lang?

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
jovi198
Berichten: 13
Lid geworden op: 19 jun 2006 15:08

Detacheringscontract voor hoe lang?

Ongelezen bericht door jovi198 »

Hoe lang kan en mag een detacheringscontract duren!

Ik werk sinds 2000 als gedetacheerd medewerker bij mijn baas. ieder wordt het contract verlengd, en dat nu al zo'n zeven jaar lang. Maar ik begin me nu toch af te vragen kan dit zomaar......

Qua salaris lig ik lager dan mijn collega's (in vaste dienst), terwijl ik de zelfde verantwoordelijkheden en werk doen. Ik heb al eens aangegeven dat ik graag in vaste dienst wil, maar mij werkgever ontwijkt telkens mijn vraag. En nu begin ik het toch een beetje zat te worden.

foxman
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 feb 2006 13:20

Re: Detacheringscontract voor hoe lang?

Ongelezen bericht door foxman »

Zover ik weet mag een werkgever je 3x een jaarcontract aanbieden
Daarna is hij verplicht je in dienst te nemen
Dus ik zou zeggen, ga ff langs bij het CWI en vraag daar om raad over hoe te handelen nu
Veel sterkte ermee

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Detacheringscontract voor hoe lang?

Ongelezen bericht door roro25 »

dan zou je onderhand in vaste dienst voor he tdetacheringsbureau werken. Geldt hetzelfde als bij een utizendbureau. Na drie tijdelijke contracten in een periode van 3 jaar moet je in vaste dienst van het uitzendbureau komen.

Frankkk
Berichten: 416
Lid geworden op: 28 dec 2005 09:12

Re: Detacheringscontract voor hoe lang?

Ongelezen bericht door Frankkk »

Het lijkt me dat je nu juridisch advies zou moeten inwinnen. Mogelijk kan 'Het Juridisch Loket' je van dienst zijn, of mogelijk een orienterend gesprek met een advocaat, wat soms gratis is.