LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Graag advies bij conflict manager

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
Eef41
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2015 04:50

Graag advies bij conflict manager

Ongelezen bericht door Eef41 »

Hallo, ik zit met een moeilijke situatie en ik ben op zoek naar hoe ik dit moet gaan aanpakken.
Heel graag advies!

5 jaar werk ik naar volle tevredenheid bij een groot bedrijf. Na de reorganisatie kreeg ik een hogere functie en nieuwe coach en manager.

na 5 jaar lovende functioneringsgesprekken heb ik gisteren gehoord dat ik gedwongen word overgeplaatst. Manager en coach , sinds 9 maanden, hebben een negatief beeld van mij. Ik weet niet goed hoe dit vervormde beeld heeft kunnen ontstaan. Mengelmoes van uit verband gerukte verhalen en gewoon een persoonlijke voorkeur. Zo gaven ze aan grote moeite te heben met de manier waarop ik kijk en kan praten. Ik vroeg iets concreets waaraan ik kon werken of verbeteren en dat konden ze niet geven. Het leeft ook al die maanden al en ik heb niets gehoord. Het is een persoonlijke afkeuring. De manager zegt ook nadrukkelijk dat het niet aan mijn functioneren ligt. Mijn directe collega's herkennen niets van de klachten die ik kreeg.

Ik word nu overgeplaatst naar een locatie wat ik niet wil en ik hou de zelfde manager en coach, dus het probleem verhuist mee...
Wat moet/kan ik hiermee?? Het voelt als enorm onrecht.

Echt waar, advies is heel erg welkom!!

Ps Ik heb ook een advies gesprek aangevraagd met de bedrijfsarts maar kan die hier wat mee??

edit: oorspronkelijk bericht ingekort ivm in slaap vallende lezers
Laatst gewijzigd door Eef41 op 01 okt 2015 21:47, 2 keer totaal gewijzigd.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Graag advies bij conflict manager

Ongelezen bericht door bprosman »

Heel kort door de bocht :
Ga naar de andere lokatie, "duik" een tijdje , doe gewoon je werk en gebruik die tijd om een andere baan te vinden.
Dit ga je niet winnen.

Bedrijfsarts kan alleen luisteren op dit moment, maar als dit doorgaat komt er een moment dat je overspannen naar huis gaat.

Eef41
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 okt 2015 04:50

Re: Graag advies bij conflict manager

Ongelezen bericht door Eef41 »

Dank je wel pbrosman. Überhaupt dat je door mijn elle lange verhaal geworsteld bent maar ik ben blij met je advies. Ik vermoed dat je gelijk hebt en dat ik de gekleurde bril die ze dragen niet veranderd krijg.

Gesloten