LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
lynncatharina
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:39

ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door lynncatharina »

ik zal het kort houden want als ik alles moet gaan typen over dat bedrijf
dan zit ik hier volgende week nog.
ik wilde wat dingen weten en hoop dat iemand mij hier kan helpen.

het begon allemaal in november 2009, ik werd werkzaam bij Accespro in eindhoven.
en heb daar tot 1 februarie 2011 gewerkt.

het bedrijf accespro begon allemaal met WinDePrijsvraag.nl / ook een grote discussie op radar heb ik begrepen. inverband met het oplichten van mensen met prijsvragen.
en ja helaas ik heb daar aan meegewerkt, maar dat het oplichterij was dat werd ons natuurlijk niet verteld. pas toen ik erachter kwam was ook meteen windeprijsvraag op gehouden en is veranderd van naam naar http://www.heelgemakkelijk.nl ook dat waren prijsvragen die je met een proefmaand kon kopen. daarna ging dat natuurlijk weer de doofpot in, daarna werd het overgezet naar http://www.bidjes.com.
en ook dat was verkoop van prijsvragen.
daarna werd dit alles opgeheven want natuurlijk dit werkte niet.
vervolgens zijn ze over gegaan op http://www.accesprotelecom.nl
en dit was voor telefonie om te kijken of ze konden besparen via de huidige abbonementen die wilde de abbonementen overzetten naar de bedrijfsbundel van kpn vodafone enz.

maar nu is de vraag let op.
elke keer als ze veranderde van naam kreeg ik een nieuw contract
dat was elke keer een *** contract met een proefmaand van 1 maand en 2 maanden daarna werd die weer verlengd maar altijd een 0 uren contract.
en deze contracten heb ik maar liefst 8 x getekend mag dit zomaar ?


het ergste is nog ik was een half jaar geleden onderweg naar me werk
en toen werd ik onderweg aangereden ik moest een uur rijden met me scooter
om daar te komen, (zonder rijskostevergoeding !!!) maar goed ik deed het omdat ik plezier had in me werk. maar toen werd ik aangereden met 100 kilometer per uur door een auto en ben daardoor erg ziek geraakt ik heb met die klap een ''S'' in me rug gekregen en mijn gevoel in mijn rechterarm is niet meer wat het was ik kan moeilijk kracht zetten en heb hier nog elke dag last van zowel mijn rug als mijn arm. ook mijn knieen hebben een flinke schade opgelopen zodra ik in de kleermakers zit zit. krijg ik meteen stekende pijnen hierin. en ik loop hier al een flinke tijd voor bij de fysio.

en nu komt mijn volgende vraag
ik heb 3 maanden thuis gezeten inverband met het herstellen van mijn lichaamelijk letsel dat ik heb opgelopen maar heb hiervoor nooit betaald gekregen hier ben ik niet mee eens eigenlijk, maarja hun antwoord was ''ja jij hebt een 0 uren contract :) '' kunnen ze hier zomaar mee wegkomen ? :x

en tot overmaat van ramp kwamen ze 3 maanden erna toen ik een beetje hersteld was.* let op dit is blijvende schade ik kan echt nooit meer werken* alleen aangepast werk waar ik kan zitten. :cry:
toen belde ze dus op of ik alsjeblieft terug wilde komen. dus ik heb gezegd dat ik dat een goed idee vond maar dan wel een bepaalde voorwaarde dat ik een vast contract eindelijk eens kreeg en een hoger uurloon. daar gingen ze mee akkoord en ik ben 2 dagen erna meteen gegaan om mijn contract te tekenen toen kwamen ze met de smoes dat ik eerst even een contract kreeg met 3 maanden waarvan 1 maand proef en daarna een vast contract zou krijgen want dat ging juridisch niet ofzoiets. ??? :roll: . dus ik zij nou vooruit wel met dat uurloon wat k had aangegeven maar dat stond er gelukkig wel op. en ja hoor weer en 0 uren contract en daar was ik op ingegaan ik zo ja ik wil wel een 30 uur contract krijgen en toen zijde ze jaa dat staat in onze computer geregistreerd dus dat komt wel goed. maja ik ben ook maar 18 wat weet ik nou he ? maaja was het er niet mee eens natuurlijk maja ik moest werken dus had weinig keus. en toen ben ik weer begonnen met werken. en na 2 weken fulltime te hebben gewerkt, kreeg ik op het einde van de dag ineens te horen dat ik even moest komen met nog 20 andere mensen. en we moesten in de vergader ruimte gaan zitten. en toen werden we allemaal ontslagen uit het niets. zonder reden. terwijl ze wel elke dag zijden dat ik het super deed. en dat ze tevreden waren. ik werd ontzettend emotioneel want ik kreeg over 2 weken mijn nieuwe appartement ik ga voor het eerst samenwonen en ik moest natuurlijk wel mijn huur betalen. maar daar gaven ze weinig om en ik werd zomaar aan de kant gezet wel hele dag nog fijn kunen werken :| en toen mogt ik oprottte. om het even grof te zeggen. .
en ik zij ja krijg ik dan wel doorbetaald of mag ik nog een maand uitwerken.
nee dat mocht allemaal niet en dat was allemaal niet mogelijk ik kreeg die 2 weken
nog betaald en daar mocht ik het mee doen.

nu mijn volgende vraag
is het normaal niet zo dat een baas verplicht is om een werknemer een maand te laten uitwerken ? zodat je nog een maand te tijd hebt om iets anders te zoeken?

dusja van de 1 op de andere dag kon ik het met dit antwoord doen en tot de dag van vandaag zit ik nog steeds thuis. dat is al een maand en ik heb een uitkering aangevraagd maarja dat duurt ook nog wel even voordat dat rond is . en ik kan ook niet zomaar ander werk vinden want ik kan alleen zittend werk doen of rustig werk. maarja weinig werknemers kunnen hier genoegen mee nemen. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: terwijl ik altijd wel heel erg hard me best heb gedaan voor dat bedrijf. ik ben er echt kapot van. en ik heb gehoord dat ze er ook mee ophouden mijn afdeling waar ik werkte. want het werkte niet meer. dusja wat moet ik hier nou in godsnaam mee doen ?
kan iemand mij alsjeblieft advies geven. ? want ik ben op het moment radeloos.
ik krijg maar 3 maanden uitkering en aangezien ik 18 ben krijg ik geen bijstand erna. alleen een wij uitkering. maja dat is te weinig dat is maar 200 euro ofzo. dus dat gaat echt niet werken. :cry: HELPP !!


Alvast bedankt voor de reacties die zullen volgen ben iedereen erg dankbaar voor alle hulp alvast.

Groetjes Lynn

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Bij een tijdelijk contract heb je minimaal een maand opzegtermijn, zowel jij als je baas. Alleen in je proeftijd en als uitzendkracht kan echt aan het einde van je werkdag te horen krijgen dat je de volgende dag niet terug hoeft te komen.

Ik zou hulp zoeken bij rechtsbijstand of juridisch loket. Sterkte ermee!!

Auti-Mama
Berichten: 674
Lid geworden op: 26 jan 2011 07:45

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door Auti-Mama »

Hey, ik had meer getypt!! Naja, nog maar een keer dan.....

Ik vrees dat je feitelijk elke keer een contract hebt getekend met (op papier) telkens een ander bedrijf. Dus ja, dan mag dat. Anders mag je, afhankelijk van CAO maar maximaal 3 of 5 keer een tijdelijk contract krijgen. Daarna moeten ze je een contract voor onbepaalde tijd aanbieden.

Ook met een 0-uren contract heb je recht op ziektegeld. Ze moeten dat dan berekenen over het gemiddelde van de laatste 3 betaal periodes.

Nogmaals sterkte dus!!

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door buckleup »

Auti-Mama schreef:Hey, ik had meer getypt!! Naja, nog maar een keer dan.....
Ik vrees dat je feitelijk elke keer een contract hebt getekend met (op papier) telkens een ander bedrijf.
Dat is nog maar de vraag. Ze veranderen wel steeds hun website, maar dat misschien is het wel steeds hetzelfde bedrijf.

Ik neem tenminste aan dat er aan het stopzetten van een bedrijf en het opzetten van een nieuw bedrijf ook hoge kosten zijn verbonden, dus wellicht hebben de eigenaren steeds de website veranderd, maar het bedrijf door laten gaan.

==============================================

Uit het verhaal komt een beeld naar voren dat de eigenaren misbruik maken van je onervarenheid op de arbeidsmarkt. Ik zou, zoals Auti-mami al schrijft, zeker even advies gaan inwinnen bij een juridisch loket. Neem je contracten mee en doe er je verhaal. Zij kunnen waarschijnijk snel beoordelen of je onjuist behandeld bent.

http://www.juridischloket.nl/bezoekloke ... fault.aspx

===============================================

Op internet is veel informatie te vinden. Zo lees ik bijvoorbeeld op de website van de vakbond FNV, dat je bij een 0-uren contract wel degelijk recht hebt op loon-doorbetaling. Als ik het goed begrijp, wordt er gekeken naar het gemiddelde aantal uren dat je werkte in de periode (13 weken) voordat je ziek werd. En over dat gemiddelde moet je werkgever dan 70% van je loon doorbetalen tijdens je ziekte.

http://www.fnvhoreca.nl/horecablog/werk ... i-vervolg/

===============================================

Daarnaast vraag ik me af of een 0-uren contract en een tijdelijk contract eigenlijk acceptabel zijn. Dat het zo op je contract staat, wil namelijk niet zeggen dat de wet (of eigenlijk dus de rechter mocht het zover komen) er ook zo over denkt.

Een 0-uren contract is bedoeld voor oproepkrachten, die zeer onregelmatig werken. Bijvoorbeeld in de horeca. Maar als jij week in week uit steeds hetzelfde aantal uren draaide, dan neemt de rechter op een gegeven moment aan dat je eigenlijk een "gewoon" contract had. En dat je dus ook de rechten van een "gewoon" contract had/hebt.

Hetzelfde geldt voor het feit dat je steeds opnieuw een tijdelijk contract kreeg. Als je inderdaad 8 keer een tijdelijk contract kreeg, dan heb je best kans dat de rechter vaststelt dat je eigenlijk gewoon vast in dienst bent geweest. En dus ook de rechten van een vaste werknemer verdient.

De rechter heeft deze mogelijkheid (de mogelijkheid om de situatie te interpreteren zoals hij of zij het ziet, en niet alleen naar wat er in je contract geschreven staat), zodat misbruik door werkgevers hersteld kan worden.

Maar goed, ik loop wat op de zaken vooruit en bovendien ben ik geen jurist. Ga zo snel mogelijk naar het juridisch loket!

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door buckleup »

lynncatharina schreef: ..... maar toen werd ik aangereden met 100 kilometer per uur door een auto en ben daardoor erg ziek geraakt ik heb met die klap een ''S'' in me rug gekregen en mijn gevoel in mijn rechterarm is niet meer wat het was ik kan moeilijk kracht zetten en heb hier nog elke dag last van zowel mijn rug als mijn arm.

let op dit is blijvende schade ik kan echt nooit meer werken* alleen aangepast werk waar ik kan zitten. :cry:

Lynn, is vast komen te staan dat de automobilist de schuldige was bij dit verkeersongeval?

Je hebt hierbij namelijk flinke schade opgelopen: alleen al het feit dat je de rest van je leven aangepast werk moet doen, en in principe dus minder geld zult verdienen dan als je 100% gezond was gebleven.

Ik neem dan ook aan dat je inmiddels hebt nagevraagd of je schadevergoeding van de automobilist kunt eisen (die daar waarschijnlijk voor verzekerd is, overigens).

We hebben het dan over:
- de schade doordat je inkomen hebt misgelopen tijdens je ziekte.
- de medische kosten van je herstel (fysio, dokter, etc.)
- de schade doordat je in de toekomst minder makkelijk aan werk kunt komen
- misschien zelfs emotionele schade (pijn, verdriet, etc.)

Zie bijvoorbeeld dit overzicht van de ANWB:
http://www.anwb.nl/verkeer/aanrijding-e ... chade.html

lynncatharina
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:39

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door lynncatharina »

dank jullie wel voor alle reacties, ben ik alweer ontzetend mee geholpen

maar nu komt het leukste verhaal
ik ben aangereden toen ik onderweg naar mijn werk was.
ik reed over het fietspad ik heb namelijk een snorscooter. Peugeot Ludix.
dus ik had geen helm op want dat hoeft bij deze scooters niet.
ik kwam in de bossen terecht en door de bossen liep ook een weg
ik reed langs de weg op het fietspad die toch wel 2 meter van de weg af zat met zand en bomen ertussen .
vervolgens kom ik bij een grote bocht terecht en ik moest daar oversteken
ik kijk naar links en er kwam niks aan ik kijk naar recht en daar kwam niks aan ik kijk nogmaals naar links en weer niks te zzien toen keek ik nogmaals naar rechts en toen kwam er een auto aan die liet ik voor want die had ook voorang daar . en op dat moment geef ik gas. en op het zelfde moment komt er 1 of andere maloot met 110 km aangereden door de bocht heen dus die heb ik ook niet zien aankomen en die schept mij van de weg af. gelukkig aan de voorkant van mijn scooter. maar hij schepte mij van de zijkant in mijn heup mee. mijn scooter was total loss. voorvork scheef. lampen kapot. stuur zat achterstevoren en ja ik lag op de grond die man is uit zijn auto gekomen en raapte mij meteen op.
maja vervolgens schade formulier en hij zij dat ik fout was.
terwijl die man nog geeen week van te voren ook iemand had aangereden. en ik ben er ook fel tegen in gegaan bij de verzekeringmaatschapij. maar die zij tsja jij stak over. en het was allemaal mijn schuld terwijl die vent niet eens zo hard mocht rijden daar. en ik krijg niks vergoed van mijn scooter. en ik heb 3/4 maanden niks betaald gekregen van mijn werk. en ik heb dus ook nooit officieel ontslag gehad van hun. en ik heb ook nooit officieel ontslag genomen ik heb me afgemeld die dag inverband met het ongeluk en gezegd dat ik letsel heb en dat het wel even kan duren voordat ik terug kom. en dat was prima volgens hun.

en ik heb geen rode cent gehad. en ik moet me scooter nog steeds repareren maar heb daar totaal geen geld meer voor. dus sta goed voor het blok zowel het ongeluk als met mijn werk.

maar wat denken jullie zou ik hier nog geld van kunnen terug halen via het uwv ofzo?? van die maanden dat ik met schade thuis heb gezeten?


groetjes liefs Lynn

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door renegade66 »

verzekeringsmaatschapij kan zoveel zeggen, is er politie bij geweest?
is er ook een rapport opgemaakt?

de verdere wegsituatie ken ik niet, maar zo uit je verhaal begrijp ik dat die bocht onoverzichtelijk is.

wat is de maximale snelheid daar?

is die ver overschreden dan is in mijn ogen de automobilist schuldig en niet jij.

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door buckleup »

Wat is de maximum snelheid op die weg?
En hoe weet je dat hij 110 reed?

EdoK
Berichten: 154
Lid geworden op: 08 apr 2009 17:04

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door EdoK »

Van alle bedrijven waarvoor je hebt gewerkt proberen het KvK nummer te achterhalen. Als dit allemaal verschillende KvK nummers zijn heb je te maken met juridisch nieuwe entiteiten.

De vraag is voor mij wel hoe de fiscus er mee omgaat als dezelfde eigenaren steeds een nieuwe juridische entiteit starten met dezelfde werkzaamheden en (deels) hetzelfde personeel.

Misschien dat je FNV of CNV kan bellen met een orienterende vraag.

Een nulurencontract schept wel degelijk werkgeversverplichtingen als de invulling van een nulurencontract lijkt op een regulier arbeidscontract.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Dat verhaal over telkens nieuwe contracten voorgeschoteld krijgen rammelt m.i. enorm.
Ligt ook een beetje hoe het opzetten van die nieuwe bedrijven in z'n werk is gegaan.
Maar één ding mag alvast heel duidelijk zijn: overgang van onderneming, is overgang van de lusten en de lasten!
Daar vallen arbeidsovereenkomsten ook onder!
Zie o.a. http://www.arbeidsrecht.nl/ar.asp?ArtId=60
Laatst gewijzigd door Tis weer bijzonder op 02 mar 2011 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.

lynncatharina
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 mar 2011 20:39

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door lynncatharina »

nee ze hebben altijd gezegd dat ik geen reiskostevergoeding kreeg
dat deden ze niet en daar moest ik het mee doen.

ik wist dat die man rond de 100/ 110 reed omdat die me dat zelf zij

zijn woorden waren '' god ik schrok me kapot je hebt geluk gehad ik reed nogal hard zeker 100 want ik was broodjes aan het halen voor in me pauze was ff snel op en neer gereden.''

dusja vervolgens politie gebeld en die wilde niet komen. ik moest het zelf maar uitzoeken volgens hun.

toen zij die meneer moet ik de ambulance bellen maar door de adrealine en de schok zij ik in paniek nee ik wil naar me ouders. die zijn meteen gekomen en we hebben samen het schadeformulier ingevuld daarna hebbe ze me in de auto gezet en zijn we terug gegaan naar huis. toen ik savonds in bed lag toen kreeg ik de pijnen en de volgende dag was het echt ondragelijk ben ik naar de dokter geweest en die schrok vervolgens dat heel me rug scheef stond. als ik sta dan zie je ook duidelijk dat mijn rechter kant van me lichaam hellemaal omlaag staat.

maar inderdaad de bocht was onooverzichtelijk.
de maximaale snelheid was volgens mij daar 80 km per uur.
inverband met dat het buite de bebouwde kom was. het was echt midde in de bossen waar gewoon een weg doorheen lag. met een fietspad ernaast.
en bij de oversteekplaats voor fietsers en brommers daar werd ik aangereden.
maar aangezien er haaietanden stonden kreeg ik de schuld. en hij dus niet.

het ergste is nog hij reed daar precies 1 week voor mij ook een brommer aan op de zelfde plek. ''toen was hij ook broodjes halen vertelde die''
en ook die brommer kon betalen en hij zelf niet.

hij had weinig schade alleen lak en alles eraf maar ik kreeg een brief binnen en hij had over de 2000 euro gekregen van de verzekering en de week ervoor nog een keer het zelfde bedrag. terwijl er amper wat te zien was aan zijn auto.

vond het wel toevallig 2 x op de zelfde plek. in nog geen 2 weken tijd.
maargoed wie ben ik om daar over te oordelen.

al om al ik kreeg de schuld. en mijn scooter werd niet vergoed. want hij was niet verkeerd maar ik. maja de bocht was onoverzichtelijk ik kon niet zien wat er aan kwam. ik heb 4 x gekeken zelfs nog een auto voor laten gaan en daarna aangereden en toen kwam hij met een hoge snelheid aan en voor ik het wist lag ik op de grond. en hij zij meteen tsja jij zit fout !.

dusja ik heb al verschillende keren geprobeerd omdaar iets aan te doen maar de verzekering blijft volhouden en er werd geen politie bij gehaald die wilde ook niet komen. dus ik kon eigenlijk ook niks doen.

en wat mijn werk betrefd nee geen reiskoste vergoeding.
maar ik ga wel naar het juridisch loket ik wil hier toch meer van weten.
maja het ergste is ze hebben op het werk mijn contracten in de versnipperaar gedaan. want toen ik dat ongeluk kreeg had ik een map op het werk waar ik alles netjes in bij hield waar ook mijn contracten in zaten en die hebben ze allemaal weggewerkt dus ik weet ook niet wat ik daar mee moet doen. want ik heb de contracten niet meer alleen het laatste contract.

en bij het uwv die belde ik en daar was niet eens bekend dat ik vanaf 2009 daar werkte. daar zijde ze van ja hier staan allemaal verschillende namen. en verschillende adressen het was op bleekweg. en ze hadden daar verschillende panden en die verwisselde ze blijkbaar elke keer en ook de naam.

terwijl ik wel elke keer in het zelfde pand had gewerkt maar af en toe dan stond er bleekweg 1 en daarna ineens bleekweg 4 of 6 ofzo. dus dat was allemaal heel erg dubbel. maar ik ga dit zoiezo even laten onderzoeken. want ik wil die 3/4 maanden dat ik aan het herstellen was toch wel betaald hebben.

bedankt voor alle reacties.

Groetjes lynn

buckleup
Berichten: 173
Lid geworden op: 16 sep 2008 18:33

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door buckleup »

(opmerking niet langer relevant)
Laatst gewijzigd door buckleup op 02 mar 2011 16:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Tis weer bijzonder
Berichten: 737
Lid geworden op: 30 mei 2010 21:26

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door Tis weer bijzonder »

Ja, daar kwam ik ook achter.
Inzending aangepast.
Excuses.

spreek de waarheid
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2011 23:10

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door spreek de waarheid »

nou mensen ik heb dit eens even goed gelezen allemaal . maar een ding wat een klink klaren onzin is dit zeg met die een of andere lin , met haar *** verhaal, aangerden met 100 km per uur , nou dan was je morsdood meid, en nog iets ik ken het bedrijf wel zo goed, wat een leugens verteld dat kind zeg, bah jammer dat mensen zo zijn. vertel gewoon de waarheid , en stook de zaak niet eens zo op. heb er namelijk zelf gewerkt bij het bedrijf, contract goed goed uit betaald, dus wat een gelul allemaal, vertel de mensen de waarheid wat ji het bedrijf geflikt hebt, en draai de rollen niet zo om.en ga hier niet de zieliepiet uit hangen, met je contracten, de groeten een ex collega

spreek de waarheid
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2011 23:10

Re: ik weet me geen raad ben volgens mij opgelicht door me werk!

Ongelezen bericht door spreek de waarheid »

oja en dan ook nog zeggen dat windeprijs vraag oplichterij is , nou kind geloof, je bent echt slecht voor en ingelicht is een prijsvraag waar de mensen zelf beslissen of ze er aan mee doen,

je gaat nu een beetje een gezond bedrijf de grond in boren ,
omdat je zelf niet eerlijk bent. kijk maar uit dat het bedrijf jouw niet voor de rechter sleept , dan heb je een groter probleem , maar goed als is de leugen nog zo snel de waarheid achter haalt hem wel, jammer dat al deze mensen jouw een raad geven terwijl ze niet eens de waarheid weten zo triest, echt jammer

Gesloten