LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
televiesie
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2018 20:26

mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door televiesie »

lees het verhaal van de nat ombudsman . klachten uit zicht mensen uit beeld het verhaal in het kort de nat ombudsman vroeg 5 jaar geleden al of de gemeentes wilde luisteren naar de klachten over beschutte werkplekken en dit ook netjes wilde oplossen ,maar nu 5 jaar later is dit nog steeds niet opgelost .de gemeentes sturen de klager terug .met alle gevolgen van dien zij worden dan overgeplaatst over worden geïntimideerd of bedreigd of gedwongen tot ondertekenen brief. vaak omdat deze gemeente ook in de raad van bestuur zit.

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Gaat dit nog steeds over diezelfde oude kwestie waar u al zo vaak over geschreven hebt?

televiesie
Berichten: 35
Lid geworden op: 10 jul 2018 20:26

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door televiesie »

de verantwoordelijke gemeente ambtenaar van hilversum die tevens werkt als bestuurder van tomin. heeft na het rapport van de nationale ombudsman .waarin hij schreef al 5 jaar geleden .gemeentes moeten hun verantwoording nemen bij klachten op de werkvloer bij beschut werk. zij mogen zich nier verschuilen als zij dit werk uitbesteedt hebben.de nationale ombudsman kreeg 50 klachten over deze werk plekken .in het rapport staat duidelijk dat gemeentes geen hulp bieden .ook vond de nationale ombudsman dat gemeente hilversum de onkosten moet vergoeden [dit weigerde gemeente hilversum ]alle gemeente ambtenaren kregen het rapport toegezonden .enkele weken later besluit deze gemeente ambtenaar die tevens bestuurder is om ontslag te nemen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door Revoked »

Nou. Opgelost.
Lekker verder met je leven.
Daag

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door moederslink »

Dat is dan toch goed nieuws? Dat deze verantwoordelijke nu ontslag heeft genomen?
Zo.n ' foute ambtenaar ' is nu opgehoepeld, toch?
En u kon dus wel met uw klacht ergens terecht, nl bij de Nat Ombudsman.

Maar welke stappen gaan u en uw vrouw dan nú nog verder zetten? Of is alles nu weer " in de rust ? "

typo68
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 dec 2019 13:10

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door typo68 »

Televisie haalt werkelijkheid en fantasie (zoals steeds gebruikelijk met zijn verhaal) weer flink door elkaar met zijn persoonlijke rancune jegens deze wethouder.
Omdat deze wethouder tevens in het bestuur zit van de werkgever van zijn vrouw ( die nadat zij tot 2 keer toe niet kwam opdagen voor een oproep bij de arboarts en hiervoor een terechte verzuimbrief van deze werkgever heeft gekregen en door eigen wangedrag van televisie heeft geleid tot het ontslag van zijn vrouw ), denkt televisie ( in zijn geest ) dat deze wethouder persoonlijk verantwoordelijk is voor wat hem is overkomen. Televisie heeft echter niet in de gaten dat zijn EIGEN gedrag de oorzaak is van al zijn problemen.

Het feit dat deze wethouder nu is op gestapt heeft NIETS met het verhaal van Televisie te maken of met het rapport van de ombudsman betreffende arbeidsongeschikten, maar met de vele persoonlijke bedreigingen die deze wethouder ontving op sociale media sinds het rapport BING naar aanleiding van een politieke integriteitskwestie in de Hilversumse gemeenteraad ( Nevenfunctie baan ten onrechte niet gemeld aan gemeenteraad, terwijl hij als wethouder tevens subsidieverstrekker was voor dit bedrijf). ( zie o.a persbericht gemeente Hilversum en lokale kranten). Deze wethouder heeft inmiddels volgens eigen zeggen bij de politie aangifte gedaan van deze bedreigingen. Het zou me persoonlijk niets verbazen als televisie hiervoor ook nog verantwoordelijk is, getuige zijn vele persoonlijke rancune en smaad geplaatste berichten over zijn werkgever en deze wethouder op verschillende sociale media en forums. Inzicht in zijn eigen destructieve gedrag ontbeert televisie namelijk!

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door berndv »

Zo te lezen gaat het dus om wethouder Jaeger van Hilversum die onlangs aangegeven heeft op te stappen. Als ik dan het interview met deze wethouder lees dan word ik enerzijds misselijk en anderzijds gewoon ongelofelijk boos op de tegenstanders van deze wethouder. Bah, wat een ongelofelijke vieze ... Geen idee of Televisie hier onder valt, dat zal vast en zeker wel. Maar als je op de publieke tribune zit bij het gezin van deze wethouder dan heb je gewoon met je poten van de gezinsleden van deze wethouder af te blijven. Als iemand iets tegen mij heeft en wordt handtastelijk richting mijn vrouw of kinderen dan weet ik wel dat ik zeer waarschijnlijk met stalen armbandjes afgevoerd word naar een hokje van 2 bij 3.

Als je daar de reacties leest, dan kom je ook al snel bij ts uit. Het scheelt dat ts continu in herhaling valt, dus die berichten pik je er snel uit. En als ik dan wat ga zoeken dan valt het niet alleen hier op dat ts continu in herhaling valt, dat krijgt hij ook regelmatig te horen op andere social media. En ook daar wordt hij regelmatig gewezen op zijn dwangmatige drang om steeds weer hetzelfde te herhalen en ook daar wordt hij zo te lezen gewezen op de feiten. Dat de dreigbrieven waar hij steeds op hamert feitelijk geen dreigbrieven waren, maar oproepen om bij de arbo-arts te komen.

Fijn persoon hoor. Ik denk dat ts beter eens bij zichzelf te rade moet gaan of hij met zijn strijd niet meer kapot maakt, of al heeft gemaakt, dan dat goed is voor zijn vrouw.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door moederslink »

Ik zie dat de OP van televisie is gemeld.
Misschien dat de moderatie nu ingrijpt en dit topic laat ' verdwijnen ' ....

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door Erthanax »

Er zijn heel wat onschuldiger topics spoorloos verdwenen. Op dit soort vendettatopics zit niemand te wachten, Radar zelf ook niet, dunkt me. Hup, bij het grofvuil ermee.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Mensen met beperkingen kunnen gelukkig op vele plaatsen terecht in Nederland. Daarmee is alles gezegd.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door berndv »

De vraag in dit verhaal is alleen wie hier wie beperkt. En of diegene dat door heeft. En of diegene ook open staat om geholpen te worden.

typo68
Berichten: 14
Lid geworden op: 30 dec 2019 13:10

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door typo68 »

snuffel1 schreef:
04 feb 2020 15:12
Of het aftreden van de wethouder met deze zaak verbonden kan worden weet ik niet maar gezien de hetze die Televisie tegen het bestuur van het werkbedrijf sinds lange tijd voert kan dat in in de beslissing wel meegewogen hebben. Televisie blijkbaar zijn zin gekregen maar dat veranderd niets aan de situatie waarin zijn door hem haar werkplek en uiteindelijk ontslag nemen nu teruggedraaid wordt.
Het aftreden van de wethouder heeft direct te maken met anonieme telefonische bedreigingen aan zijn adres en van zijn familie en bedreigingen op sociaal media naar aanleiding van het verschenen BING rapport over het niet juist hebben geïnformeerd aan de gemeenteraad van een nevenfunctie bij een bedrijf, waarvan hij als wethouder ook gemeentelijke subsidiegeld aan verstrekte. Dit heeft deze wethouder zelf in een interview aan de lokale krant en in een persbericht medegedeeld.
Ik betwijfel of zijn beslissing direct iets te maken heeft met ts. Het verhaal van ts speelt zich namelijk af vanaf 2018. Toen was deze wethouder ook al bestuurder van de werkgever van de vrouw van ts. Waarom zou deze wethouder 2 jaar wachten om nu pas in 2020 ( 2 jaar later ) op te stappen. Bovendien is hij opgestapt als wethouder. Nergens staat vermeld dat hij ook is opgestapt als bestuurder bij de werkgever van de vrouw van ts. Hij zou dus nog steeds bestuurder kunnen zijn bij deze werkgever.
Het zou wel kunnen dat ts deel uitmaakt van de vele anonieme bedreigingen die deze wethouder heeft ontvangen. Deze wethouder heeft aangegeven aangifte van bedreiging te hebben gedaan bij de politie. Onderzoek zou dus moeten uitwijzen of ts hier iets mee te maken heeft.

Moneyman
Berichten: 30036
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door Moneyman »

berndv schreef:
04 feb 2020 15:18
De vraag in dit verhaal is alleen wie hier wie beperkt. En of diegene dat door heeft. En of diegene ook open staat om geholpen te worden.
Voor mij is dat geen vraag :mrgreen:

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: mensen met beperking kunnen nergens terecht bij klachten

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik ben de persoon die het topic gemeld heeft. En de reden is dat TS niks meer doet dan laster dumpen en nergens ingaat op de reacties van mensen. Iemand met een echt probleem gaat de discussie aan.

Gesloten