LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] niet goed behandeld op werk

Discussieer hier over werkgevers, ontslagregelingen en aanverwante zaken.
xzlatang
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2007 19:34

niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door xzlatang »

ik werk bij de gamma bouwmarkt in diemen voor deze manager was het wel heel erg goed maar deze slechte man verpest voor de meeste (voor diegene die hij wel mag niet) en voor de rest behandelt hij de sommigen werknemers net als een hond alsof je dom bent ofzo geen enkel klein iets van fatsoen en onderdrukt pyschologish keihard zodat je vanzelf ontslag ofzo neemt voor de gene die hij wel mag nooit probleem als ze ider keer te laat komen naar werk en als jij is een keer om de 6 maanden 1 keer niet te laat maar 5 minunte net voor je tijd binnen bent op het werk plek en net op tijd op het werkvloer wordt er wel daarover meteen een zware gesprek gevoerd dit is bijna niks van hoe hij is. je mag je pauzes niet normaal houden je moet iedere keer van je pauze je wordt 20keer groepen in je pauzes moet telefonen beabtwoorden in je pauzes. en(hij heeft ook een kontelikker die heel graag doet wat hij allemaal zegt. :


hoe kun je nou hiermee omgaan
en wat kan er aangedaan worden

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door Walter van V »

als je eerst eens je tekst corrigeert op punten, komma`s en nederlands kunnen we er misschien iets mee, nu is het redelijk onleesbaar. :?

polka
Berichten: 131
Lid geworden op: 23 jul 2006 11:02

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door polka »

@walter van v,
ik vind het verhaal anders toch wel begrijpelijk,en goed leesbaar,ik heb het idee dat jij andere mensen van afstand probeert op te fokken,omdat zij toch je adres niet weten.

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door NAK »

polka,
Weet Walter jouw adres al?????? :lol:

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Arbeidsproblemen.

Als een bepaalde chef/werkgever/leidinggevende de pik op iemand heeft dan kan dit ook als oorzaak hebben dat de desbetreffende niet goed is voor zijn werk.

M A A R....... het kan natuurlijk ook de attitude (levensinstelling) van die man zijn door opvoeding/machtswens of een slecht huwelijk/problemen met zijn eigen kinderen.

In al dit soort gevallen zou er gekozen moeten worden voor een andere weg en die ligt volgens mij toch in een mogelijke oplossing door een vakbondslidmaatschap.
Winkelpersoneel behoort tot de meest kwetsbare groep maar heeft dit ook wel een beetje aan zichzelf te danken door slecht georganiseerd te zijn.

Overigens, een vakbondslidmaatschap kent een contributie naar draagkracht.
Informeer eens!!

Grootvader.

els angel
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 dec 2007 14:39

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door els angel »

Ik heb wel een paar tips:

wordt eens lid van de bond en neem waar je recht op hebt.
Geef aan in een gesprek wat je dwars zit en laat dit gesprek schriftelijk vastleggen en door jou en je baas ondertekenen.
Dan kun je altijd aangeven dat je hebt gezegd dat je iets dwars zit.
Als je baas dit niet wil dan schakel je de bond in(fnv).
Je heb tnamelijk wel recht op gelijke behandeling.

Groeten.

Kabee-
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 mar 2008 16:13

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door Kabee- »

Misschien is het een idee om het bij vertrouwenspersoon aan te kaarten (als-ie er is in bedrijf) dan wel bij de OR... die kunnen misschien informeel de werkgever op wijzen... en aangeven dat er een heel achterban is die hetzelfde daarover denkt.

Kabee-
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 mar 2008 16:13

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door Kabee- »

@ vogels

hallo, het is misschien ook nuttig voor mensen die dit lezen en in een soort gelijke situatie verkeren. beetje beperkte visie

Kabee-
Berichten: 54
Lid geworden op: 30 mar 2008 16:13

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door Kabee- »

Ach, gelet op jouw reacties op deze forum lever je ook niet echt een nuttige bijdrage. Herhaaldelijk zie ik onzettende irritante opmerkingen van jou. Ben benieuwd of je in het echt ook zo bent of tegen alle verwachtingen in gezellig mee kan praten. we'll never know.

els angel
Berichten: 19
Lid geworden op: 12 dec 2007 14:39

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door els angel »

Kabee,tabee!
Laatst gewijzigd door els angel op 15 sep 2008 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.

jan seevers
Berichten: 21
Lid geworden op: 23 okt 2007 22:36

Re: niet goed behandeld op werk

Ongelezen bericht door jan seevers »

Probeer eens lekker te zitten en na een tijdje ga je met de hele groep collega's dan samen demonstreren. Tegen je leiding gevende kijken als hij de pik ervan krijgt.


Probeer eens te kijken misschien is die gamma wel een stukje van Pantar -Amsterdam waar een stel linkbielen werken. Blijkt een deel in diemen te zijn. Daar lijkt me een goed schikte werkplaats voor je leidinggevende. Die boter likker of geeft hem aan als macht misbruik dat hij misbruikt van mensen of maak hem lekker zwarte dat weer zo eentje.

Gesloten