LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acture BV betaalt mijn reiskosten niet

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
mohanski
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 jan 2017 11:14

Acture BV betaalt mijn reiskosten niet

Ongelezen bericht door mohanski »

Ik heb inmiddels al 3 keer met Acture BV gemaild en ook meerdere keren gebeld, maar mijn reiskosten zijn nog steeds niet overgemaakt. Ik moet namelijk met zware psychische klachten zelf naar een andere stad voor een keuring die maar voor de helft gedaan is en ik moet daar de reiskosten van voorschieten. Als ik niet meewerk krijg ik sancties van hun, maar hun vertikken het om mijn reiskosten te vergoeden en mijn al slechte financiele situatie nog slechter te maken.

Iemand een tip hoe ik dit snel opgelost kan krijgen?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Acture BV betaalt mijn reiskosten niet

Ongelezen bericht door mahadma »

Een manager te spreken krijgen?

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Acture BV betaalt mijn reiskosten niet

Ongelezen bericht door BL2 »

Schijnbaar hoeft u slechts voor te schieten, en niet te betalen.
Als dit de werkwijze is, zal daar weinig aan veranderd kunnen worden door "een manager".
Waar moet je dan helemaal naar toe, neem aan gewoon met het OV ?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Acture BV betaalt mijn reiskosten niet

Ongelezen bericht door moederslink »

mohanski schreef:
26 jul 2019 13:47
Ik heb inmiddels al 3 keer met Acture BV gemaild en ook meerdere keren gebeld, maar mijn reiskosten zijn nog steeds niet overgemaakt. Ik moet namelijk met zware psychische klachten zelf naar een andere stad voor een keuring die maar voor de helft gedaan is en ik moet daar de reiskosten van voorschieten. Als ik niet meewerk krijg ik sancties van hun, maar hun vertikken het om mijn reiskosten te vergoeden en mijn al slechte financiele situatie nog slechter te maken.

Iemand een tip hoe ik dit snel opgelost kan krijgen?
Die keuring moet doorgaan, linksom of rechtsom , anders krijgt u nog meer gedoe!
Probeer even van iemand wat geld te lenen , zo gek duur zullen die reiskosten niet zijn , neem ik aan.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Acture BV betaalt mijn reiskosten niet

Ongelezen bericht door BL2 »

Blijf verder maar verre van dit bedrijf, lees de duidelijke revieuws maar even door.
Ze behalen een 1.3 !
Dit bedrijf is ook al eens bij Radar geweest.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Acture BV betaalt mijn reiskosten niet

Ongelezen bericht door chrisd1 »

BL2 schreef:
26 jul 2019 14:30
Blijf verder maar verre van dit bedrijf, lees de duidelijke revieuws maar even door.
Ze behalen een 1.3 !
Dit bedrijf is ook al eens bij Radar geweest.
Eens?; meerdere malen; en ook vaker op dit forum; zie b.v. hier, waaruit het volgende:
Dit is iets dat gun je je ergste vijand niet !

Arizonakid
Berichten: 1125
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Acture BV betaalt mijn reiskosten niet

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Reiskosten voorschieten is heel gebruikelijk, en dan daarna calimen en wachten op terugbetaling. Geen bedrijf zal eerst geld overmaken voor je reiskosten, want veel mensen komen dan in de verleiding toch maar niet te gaan.

Gesloten