LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] arbeids (on) geschikt

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
roosje38
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 apr 2007 00:52

arbeids (on) geschikt

Ongelezen bericht door roosje38 »

hallo,

ik ben een 38 jarige vrouw en wil heel graag weer werken. Maar mijn probleem is dat ik een schouder probleem heb en psygische problemen heb en een te hoge bloeddruk. Mijn hoge bloeddruk krijg ik medicijnen voor en voor het psygische sta ik onder behandeling van het riagg. Mijn schouder ben ik in 2005 aan geopereerd, en helaas is de operatie mislukt en krijg ik 1 juni weer MRI (met contrast vloeistof), waardoor ik weer een aantal dagen uit de running ben. Ik heb geen inkomen, mijn vriend heeft salaris. Welke baas wil mij hebben met een schouder probleem, steeds therapie...geen werkdruk aankunnen enz... Ik probeer zelf een WSW (wet sociale werkvoorziening) aan te vragen, wie heeft hier ervaring mee...en wie kan mij helpen om toch uiteindelijk aan een leuk baantje via reintergratie te helpen....waar moet ik zijn voor begeleiding...enz...wie heeft hier ook ervaring mee?

groetjes sylvia

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: arbeids (on) geschikt

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik zou je graag helpen, maar weet hier niet genoeg vanaf.
In elk geval sterkte.

Toolboy

Re: arbeids (on) geschikt

Ongelezen bericht door Toolboy »

Hoi daar.

Wellicht kunt u wat info in winnen bij het w.a.o. cafe.

www.waocafe.nl

groet T

Gesloten