LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAO

Wat zijn de rechten van een werkloze of arbeidsongeschikte en welke ervaringen heb jij met de verschillende instanties?
Han0162
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 feb 2016 09:38

WAO

Ongelezen bericht door Han0162 »

Geachte Lezers, sinds 1975 zit ik in de wao, de uwv kan wel zeggen u inkomsten kloppen, maar hoe kan ik er achter komen hoe de berekening is vanaf 1975 tot op heden, incl, inflatie's, zonder dat ik aan moet kloppen bij de UWV, mijn gevoel zegt er klopt iets niet, maar ik wil graag eerst meer weten voordat ik aan de bel trek, of wel wat is de 70% inkomsten van 2016 ten opzichten van af 1975??? wie kan mijn daar bij helpen of advies geven,
mvg

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: WAO

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo @Han0162, uw vraag houdt in dat u over een periode 41 jaar een overzicht wilt van alle maatregelen die van invloed waren op de hoogte van uw uitkering. Verhogingen, verlagingen, belastingmaatregelen enzovoort. Dat lijkt me onbegonnen werk en zeker niet iets wat u van het UWV alleen mag verlangen. Als er 41 jaar geleden geen twijfel was over de juistheid van uw uitkering dan mag u ervan uitgaan dat die momenteel klopt. Tenzij u duidelijk een fout hebt geconstateerd natuurlijk. Maar alleen een gevoel dat er iets niet klopt lijkt me geen goede basis om een schier onmogelijke zoektocht te ondernemen.

flief
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 jan 2006 08:11

Re: WAO

Ongelezen bericht door flief »

Uw wao is jaarlijks geïndexeerd, kijk uw afschriften maar eens na.

Gesloten