LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Heinz
Berichten: 64
Lid geworden op: 09 nov 2004 08:27

AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Heinz »

Qua supermarkt ben ik aangewezen op een vrij groot AH-filiaal aan de Jodenbreestraat in Amsterdam. In de wijde omtrek is geen voordelige supermarkt te bekennen. Dat filiaal heeft qua belangstelling beslist niet te klagen, altijd lange rijen aan de kassa's, ook veel buitenlandse toeristen en ook zondags open. Het valt mij als reguliere klant op dat het er in deze winkel nogal onhygiënisch toegaat. Dat ligt vooral aan bepaald winkelend publiek. Men grijpt iets uit een vak -vaak komt dat artikel ook nog uit de koeling- en bedenkt dat men het uiteindelijk toch niet wil kopen. Het artikel wordt niet op zijn plaats teruggezet maar op een plek waar het net even goed uitkomt. Daar blijft het dan een hele tijd liggen en ontsiert de boel. Serieus winkelend publiek krijgt dan de indruk dat het personeel het niet zo nauw neemt met terugplaatsing. En als het een artikel uit de koeling betreft wordt het zelfs erg pijnlijk. Als zo'n artikel toch wordt teruggezet kan het immers urenlang uit de koeling zijn geweest en onderhevig aan bederf, terwijl een argeloze klant het later toch gewoon koopt.

Ik heb de leiding van dat filiaal op deze gebreken gewezen en het probleem wordt onderkend, maar men beweert de man/vrouwkracht niet te hebben om dit adequaat aan te pakken. Intussen blijft de rommeligheid en de verdenking van bederfelijke waar.

Heeft iemand ook dergelijke ervaringen met een supermarkt? Volgens mij kun je beter bij een kleinere en duurdere supermarkt kopen, daar heeft het personeel meer zicht op dit soort problemen.

witte angora
Berichten: 30794
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik denk dat Menasor, onze vaste AH-forummer, die niks kwaads wil weten van AH, hier wel even zijn licht over wil laten schijnen. :mrgreen:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door jor »

witte angora schreef:Ik denk dat Menasor, onze vaste AH-forummer, die niks kwaads wil weten van AH, hier wel even zijn licht over wil laten schijnen. :mrgreen:
Menasor2002
zolang jij niet in mijn winkel bent geweest zal jij het nooit weten....
kan menigeen een voorbeeld aan nemen iig
Inderdaad, kom op Menasor2002 werk aan de (AH) winkel.

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Jongens ik ga geen fouten goedpraten van collega filialen dat werkt niet .

Die asomensen die dat doen heb je dus overal ook bij ons echter wij pakken het wel direkt weg en zoveel mankracht hebben wij ook niet maar je loopt door de winkel en je ziet het en soms is een klant zo vriendelijk het even te geven of te zeggen dus het kan wel.

Wel wil ik even zeggen dat als het gaat om een KOEL product dit absoluut never te nooit niet terug het vak ingaat dat gaat de vernietiging in ten allertijde...!!!

Dus dat management van dat filiaal deugt niet die kunnen ook zelf eens een rondje door de winkel lopen maarok blijft Amsterdam natuurlijk ;)

Ridouan
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jan 2010 18:30

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Ridouan »

De grote AH in winkelcentrum woensel Eindhoven hadden een muizenplaag die maar niet weg wilden gaan, ´s nachts dansten de muizen op tafel en aten ze er ook van. Na vele jaren losten ze dat probleem op door het Konmar filiaal te kopen 50 meter verderop. Het was dan ook grappig dat niemand die daar werkte iets kocht van de AH.

Miss Tascha
Berichten: 280
Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Miss Tascha »

Maar begrijp ik het nu goed en geef je het filiaal en de medewerkers de schuld voor iets wat "toeristen" en anderen doen?

Spreek die aso's dan gewoon aan. Niemand is perfect, het personeel van de AH ook niet.

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door WarZir »

Miss Tascha schreef:Maar begrijp ik het nu goed en geef je het filiaal en de medewerkers de schuld voor iets wat "toeristen" en anderen doen?

Spreek die aso's dan gewoon aan. Niemand is perfect, het personeel van de AH ook niet.
Euhm nee, dat zou het personeel (of beter: de filiaalmanager) horen te doen, het is uiteindelijk toch hun winkel en verantwoordelijkheid. Filiaalmanager had al aangegeven dat ze hier te weinig tijd/personeel voor hebben om dit in de gaten te houden, maar hiermee geven ze tegelijk ook toe dat ze 'het maar zo laten'. Toch wel een slechte zaak...

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Als je ook kijkt wat er voor personeel rondloopt bij AH. Ze nemen daar ook alles aan. En 's avonds komen hun vriendjes met de petjes gezellig proletarisch winkelen. Bij de Plus hier in Rijswijk nooit problemen. Goed gevulde en schone winkel. Daar loopt te minste nog gemotiveerd personeel rond.

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Hé een ander toontje mag jij wel even aan gaan slaan. Heb niet met je geknikkert.

Tis gewoon personeelsbeleid. Tis maar net wat er wordt aangenomen.
Bij de Plus hier in Rijswijk heb je geen Paspoort nodig, bij de AH die een paar 100 meter verderop in de Booggaart zit wel.

Maar wat al eerder gemeld is, kom je aan AH, dan kom je aan Menasor2000. S****l.......

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door WarZir »

Menasor2002 schreef:Bovendien is Ah niet duur dat zit tussen je oren..
Nou, nee hoor, dat zit echt niet bepaald tussen de oren. Ik doe zowel boodschappen bij de Jumbo als bij de AH (bij beiden om de week) en kan je uit eigen ervaring zeggen dat Jumbo een héél stuk goedkoper is. Dat ik er niet vaker boodschappen doe, is omdat er geen Jumbo bij mij in de stad zit en ik om die reden dus om de week ook de AH bezoek; op zich geen straf hoor, nette winkel, maar wél (veel te) duur.
Ook vind ik het Jumbo personeel een stuk vriendelijker dan bij de AH, maar dit kan uiteraard van winkel tot winkel verschillen. Oh maar wacht, dat zit vast ook tussen de oren... :wink:

Verder ben ik het absoluut met Jor eens, je maakt niet bepaald positieve reclame voor AH met je houding, Menasor2002.
Laatst gewijzigd door WarZir op 14 feb 2010 13:57, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door jor »

Edit = na verwijderen van 1 en ander was dit niet (meer) relevant.
Laatst gewijzigd door jor op 16 feb 2010 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Evy
Berichten: 58
Lid geworden op: 15 dec 2006 18:56

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Evy »

De Ah filiaal centrum in Roosendaal is net zo. Wat ik daar al niet overal tegenkom op de meest vreemde plekken. Pakken spinazie al helemaal ontdooid tussen de ontbijtkoek, slaatjes achter de pakken chocomel, frikandellen tussen maandverband, opengetrokken pakken koekjes, zakken chips aangevreten, flessen frisdrank waar uit gedronken is. Het personeel ziet het gewoon niet eens zeg je er wat van staan ze te kijken van nou het zal wel. En idd die slaatjes zette de medewerker gewoon terug in de koeling.

Radar
Site Admin
Berichten: 5510
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Radar »

Ruim 30 berichten verwijderd wegens chatten en beledigen. Gelieve de discussie op een normale, volwassen manier voort te zetten. Daarnaast willen wij u verzoeken om niet off-topic te gaan.

Ridouan
Berichten: 110
Lid geworden op: 25 jan 2010 18:30

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Ridouan »

Evy schreef:De Ah filiaal centrum in Roosendaal is net zo.
Ik wist niet dat Roosendaal zo groot is, Eindhoven is echt het grootste dorp van Nederland, want onze AH supermarkten zien er netjes uit.

Wim2007
Berichten: 962
Lid geworden op: 12 jul 2007 13:04

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door Wim2007 »

Heinz schreef:Heeft iemand ook dergelijke ervaringen met een supermarkt? Volgens mij kun je beter bij een kleinere en duurdere supermarkt kopen, daar heeft het personeel meer zicht op dit soort problemen.

Voor dergelijke ervaringen met Albert Heijn: http://ihatealbertheijn.wordpress.com/

menasor.2002
Berichten: 25
Lid geworden op: 16 apr 2009 13:53

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door menasor.2002 »

Grappig en wederom vrij kansloos waarom : de foto's zijn van A: een filiaal een half uur voor sluiten vd laatste dag voor kerst = dus idd leeg

B:foto's van een filiaal dat dicht ging voor een verbouwing is dus ook leeg

dus zijn er al 2 die niet kloppen oja de site is van een ontslagen ex werknemer dus erg kansloos

smakelijk om gelachen :lol: :lol:

angelique_1970
Berichten: 33
Lid geworden op: 28 jul 2007 10:03

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door angelique_1970 »

Waarom dat een AH filiaal rommelig en onhygienisch is........
Dit komt ook omdat de medewerksers gewoon misbruikt worden.
Vooral de jeugd. Ze weten de wet en regelgeving niet........werken over, omdat hun dit opgedragen word.......krijgen dit niet betaald. Toch jeugd van 16 en 17 jaar mag wettelijk niet eens overwerken. Mijn zoon heeft er even gewerkt.
Ik heb dit stop gezet, van mij heeft hij geen toestemming meer om daar te gaan werken. Mijn zoon kwam met vullen ook rommel tegen. Ze moeten vullen op tijd, wat onmogelijk is! De normen voor het vullen zijn niet realistisch. Logisch dat het personeel de levensmiddelen er maar vaker ingooid om ze niet op de donder te krijgen. De leiding kijkt er niet eens na!!!! Waar ze bij de jeugd ook geen rekening mee houden is dat ze de schooltijden moeten mee rekenen als werktijd......ook hier houden ze zich niet aan. Een geweldig rommelig en slordig bedrijf. Dit door beleid, leidinggevende en het misbruiken van hun personeel.Ik hoop dat er voldoende ouders zijn welke hun kind voor zo een bedrijven beschermen. Als hun zich niet houden aan de wet, haal uw kind daar weg. U bent nog altijd de wettelijke vertegenwoordiger.....hebben ze niks om op te staan. Contract of niet. Dus hoeft een minderjarig kind ook niet uit te werken. 8)

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door elmo43 »

Dat AH niet correct bezig is met zijn klanten blijkt wel uit het krantenartikel van afgelopen maandag.
Daarin werd vermeld dat een zwaar demente man van 88 jaar welgetled 1 hele bonbon heeft gestolen.
En daarvoor 2 uur lang is vast gehouden in het filiaal van AH totdat de politie hem kwam ophalen.
De filiaalmanager wilde niks weten van zware dementie hij had gestolen dus punt uit. Ook na uitleg van de dame die bij hem was en vertelde dat de man zwaar dement was en dus niet wist wat hij deed of had gedaan.
Ze kregen beide ook een winkelverbod van 1 jaar opgelegd door de filiaalmanager van AH.

Nadat de man van 88 jaar is meegenomen naar het politiebureau, is hij kort daarop vrijgelaten omdat zij wel zich konden inleven dat deze man zwaar dement was. En is er dus geen aangifte opgenomen door de politie en is de man naar huis gezonden.

Nadat dit insident is gepubliseerd in de krant, is er veel los gekomen bij veel mensen.
En heeft het hoofdkantoor uiteindelijk besloten deze meneer een excuus boeket te sturen en tevens de het winkelverbod van 1 jaar teniet te doen.
Omdat zij uiteindelijk van mening waren dat dit id niet echt correct is gebeurd door de filiaalmanager.

:mrgreen: :mrgreen: hoezo bedoel je ze letten op de kleintjes :wink:

seconds-out
Berichten: 1779
Lid geworden op: 09 feb 2010 14:54

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door seconds-out »

Bericht verwijderd.
Laatst gewijzigd door seconds-out op 26 mar 2010 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: AH-filiaal rommelig en onhygiënisch

Ongelezen bericht door jor »

seconds-out schreef:
Ah let wel op de kleintjes.
Sinds een jaartje ongeveer verkoopt de AH ook verse haring.
Als de haring bijna de uiterste verkoopdatum heeft bereikt worden ze 35% afgeprijsd.
Uit eigen ervaring weet ik dat de haring dan onverkoopbaar is cq bedorven.
Hierover de bedrijfsleider aangesproken maar die beweerde dat ik de eerste en enige klant was die daar over klaagde.
Zelf kon die er niks aan doen, zo was het beleid nu eenmaal...

Dus ze letten wel op de kleintjes:
Ze nemen bewust een risico om eigenlijk onverkoopbare haring te verkopen in plaats van die stinkende restpartijtjes gewoon weg te gooien waar ze horen: de vuilcontainer.
Helemaal met je eens, al zou ik persoonlijk nooit een voorverpakte haring kopen. Dit is echt een product dat echt vers moet zijn (schoongemaakt waar je bij staat) en anders lust ik in ieder geval geen haring. Misschien is de haring niet echt bedorven als hij voor 35% korting word verkocht ( Houdbaarheid-datum verloopt die dag) en de haring is een stuk snot geworden. brrr..

Gesloten