LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door marietje224 »

hoi :D sorry je maakt mijn dag echt met je antwoorden,ondanks dat ik nu twee dg plat lig van de pijn en amper kan lachen :D dus je maakt me dag weer wat leuker..

nee ik nam het niet voor hem op,ik vroeg hem een aantal dingen,ik ben niet uit op ruzies en dat soort dingen..
ik zei alleen dat ik altijd boodschappen doe bij ah,dat is ook zo...dat is mijn mening .....
ja ik zie me al staan ,meneer gaat u de lamp gebruiken?ihihihhii hij is leuk!
nou als ik er 250 inhang hoeven er geen ballen meer in :D

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door plumber »

Heb anders wel elk jaar met de Kerstman te doen hoor.
Zijn zak hangt op zijn rug en zijn ballen in de boom. :lol:
Rot voor je marietje 224 steeds die pijn.Gelukkig voor je
dat je nog wel kan lachen en ik zal mijn best doen.
Heeft eigenlijk niks meer met AH te maken maar dat komt
omdat RTD-Z niet meer reageerd vind ik wel jammer
want je had hem zo op de kast.
Wel een goeie voor AH hoor :wink:

trudyvandersluis
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2009 16:47

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door trudyvandersluis »

Ook ik vind dat de producten van AH slechter worden. De afgelopen week had ik aangetaste appels. Ook zocht ik vleeskruiden (huismerk) en strooiaroma (knorr). Beide artikelen waren uit het assortiment gehaald.
Ik doe mijn boodschappen in 2 grote steden en af en toe op een dorp. De kwaliteit van groente, fruit en aardappelen is in alle zaken even slecht. Ook zijn regelmatig de schappen leeg. Jammer dat dit gebeurt bij een bedrijf die een naam hoog heeft te houden.

nikki1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2009 17:36

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door nikki1987 »

ik schrik een beetje van hetgeen wat ik lees, want de punten die genoemd werden, zijn percies punten die overeenkomen met de jumbo hier in het dorp.
ik zet geen voet in de jumbo.
maar het ligt misschien wel aan de locatie van de supermarkt en aan de bedrijfsleider ervan.
ik heb bij de jumbo al vaak klachten geleverd en zelfs met de bedrijfsleider gepraat, en elke keer werd me er beloofd dat er wat aan gedaan zou worden, maar ik heb geen enkele verandering gezien.
dus ik vind dat de punten die genoemd zijn bij de jumbo passen en niet bij de AH.
ik blijf de AH hier in het dorp een geweldig winkel vinden en doe bijna al mijn boodschappen daar.

Boeracker
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2009 18:05

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door Boeracker »

Ik vraag mij af of Albert Heijn ook in bovenstaande reactie onder een andere naam gereageerd heeft.
Blijft staan dat ik vind dat AH eigenwijs zijn eigen lijn aan doorzetten is: een goedkope winkel met zo'n hoog mogelijke winstopbrengst. In reacties van klanten zijn ze niet echt geîntereseerd. Je wordt aan het lijntje gehouden, maar geluisterd wordt er niet. Het is zo gek dat zelfs een enkel eigen merken niet meer verkrijgbaar zijn in de AH winkel.
Erg hautain, laat de Jumbo maar komen. Goede concurrentie kan geen kwaad!

marietje224
Berichten: 233
Lid geworden op: 11 aug 2009 14:57

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door marietje224 »

ja kijk dat bedoel ik nou,ieder zijn mening,nou moet ik zeggen dat ik een hele grote ah heb hier een xl zoals jullie lazen en idd je moet soms opletten,ik ben er de mist ook mee ingegaan.
je merkt wel op za dat er heel veel niet is..maar gelukkig mijn dingen niet :D
heeeeel soms ga ik eens naar mijn vriendin dat is een dorp verder daar zit een hele kleine ah,ik denk dat hij franchise is..ik vind het een gore zaak.
je loopt er niet fijn,donker net een achteraf winkeltje...
ik denk dat het daar ook aan ligt,de gene die hem franchised en hoe zijn beleid is.nou moet hij zich aan een hoop regels houden(weet ik nog uit mijn studie en ah tijd)maar het is de sfeer he..ben er dan ook zo weg..dan loop ik daar eigenlijk alleen maar ff omdat mijn vriendin iets voor de kleine moet hebben...
mijn man brengt en haalt me dan...goh zie je toch nog eens andere ah;s

ja,zo heb ik het met de andere winkels jumbo ik vind het niks,maar dat geeft niet dat een ander het wel fijn vind...
ieder heeft recht op zijn mening....

ik heb er ooit gewerkt zoals jullie lazen in een veeeeeeeeeeeeeeeer verleden en toen waren de dingen ook wel iets anders..maar ja de tijden he...

dank je wel voor je leuke reaktie plumber!
geniet ervan!! :D

akker1943
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2009 18:33

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door akker1943 »

Best Jesse James.
ik denk dat jij maar naar de lidel of formido moet gaan.wat jij allemaal aanhaalt slaat nergens op. en op maandag heb je nooit geen verse groenten zelfs niet bij een kleine groente winkel,in het weekend is er geen veiling. kom ander eens kijken bij AH in Maassluis. :lol:

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Plumber je had mij niet zo op de kast hoor dat denk je maar ;-)

Sesamstraat
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2009 18:55

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door Sesamstraat »

Hoi,

Ik werk zelf bij een middelgrote AH4 winkel, ik ben het niet eens met wat je allemaal zegt over Albert Heijn. Het is niet zo dat ik AH de hemel in prijs maar sommige opmerkingen die je maakt slaan gewoon nergens op en zijn erg subjectief! Zo zeg je, waarop ik hieronder ook al iemand zag reageren dat er aan het begin van de week geen verse groente is, de groente die er op dat moment in de winkel ligt is bijna allemaal van zaterdag en dus nog prima te verkopen, er is inderdaad dan nog geen veiling geweest en dit valt Albert Heijn niet aan te rekenen want in andere supermarkten tref je dezelfde situatie. Daarnaast schrijf je dat veel artikelen over de datum zijn, dit geldt misschien voor die winkel waar dat betekent niet dat dit overal zo is, ik ben mede werkzaam op de groente afdeling en de controle op datum en houdbaarheid gebeurt zeer strikt en de artikelen die beperkt houdbaar zijn krijgen altijd een 35% korting sticker en het voordeel is dan dus voor de klant. Ook maak je een opmerking over lege schappen, soms gaat het erg snel, helemaal met aanbiedingen, hierbij is het moeilijk op de actualiteiten te anticiperen, dagelijks wordt voorraadcontrole gehouden en bestellingen gedaan, lege schappen zijn dus altijd van korte duur. Daarnaast zeg je iets over 'goede producten' dit is ook weer zo'n nietszeggende term, goede producten hoeven nog niet goed te verkopen en wat jij goed vindt kan Nederland slecht vinden, als de vraag niet voldoende is worden deze artikelen -zeker in kleine winkels met beperkte schapruimte- uit de schappen gehaald. Je volgende twee opmerkingen vind ik zelfs dusdanig lukraak dat ik er niet op reageer, vlees op twee meter en onzinnig verstopte artikelen, welke winkel bezoek jij? Bij ons gaat dat heel anders...
De klant wil voorraad, de meeste bevoorrading vindt plaats in de ochtend en avond, echter in grote winkels is de omloopsnelheid dusdanig hoog dat ook tijdens de openingsuren van deze (vaak juist extra ruim geopende AH (XL) winkels). Aan bevoorrading ontkom je dus niet, ik ben het met je eens dat de vulploeg wel eens meer rekening kan houden met de klant, maar om hierom nou een winkel te boycotten... En je laatste punt, vieze vloeren, bij ons wordt de vloer twee keer per dag nat gedaan, dit is voldoende, dus ik vrees dat dit ook van de winkel afhangt waar jij altijd komt.

Om een lang verhaal kort te maken, probeer eens een andere AH uit en concludeer dat toevallig die winkel waar je altijd kwam iets te kort schiet, of gebruik de klantenbus voor opmerkingen en tips, per slot van rekening is de klant koning, ook bij Albert Heijn...

frissewint
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2009 18:59

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door frissewint »

goedeavond
Het is helaas zo over de gehele lijn in alle supermarkten waar ik kom in nederland dat zij in kwaliteit en service teruglopen.
Bij Ah sta je altijd in de file ze hebben 14 kassa's [xl] maar er zijn er maar 4 a 5 van open[ ze letten dus nog steeds op de kleintjes], bij de Jumbo is dit beter maar is het assortiment weer iets minder

Groente en fruit, moet je vers eten want het is gezond luid de boodschap, als je zelf al jaren groente kweekt zie je aan diverse producten dat ze het pedicaat vers absoluut niet waard zijn..
Ik heb ooit aan Zaandam de vraag voorgelegd om net als in belgië de groente te verpakken en er een verpakkingsdatum op te vermelden, ik werd stomverbaasd verwezen naar het filiaal waar ik mijn boodschappen deed, [lomper kan dus niet] in de XL, de zaak aan de "bedrijfsleider" voorgelegd, maar het antwoord had ik dus zelf kunnen bedenken, meneer dat soort beslissingen mogen ze alleen op het hoodkantoor nemen, m.a.w. van de kast naar de muur

Omdat ik aan de belgische grens woon kan ik gelukkig mijn groente en fruit bij delhaize kopen daar heb ik tenminste een verpakkingsdatum, ook is het assortiment veel ruimer. Verder is het in de super in duitsland waar ik voor mijn bakproducten kom niet veel beter.
Onlangs heb een nieuwe keten ontdekt uit frankrijk Leader price een nivo hoger dan aldi en lidl , keurig, vriendelijk en goed maar uitsluitend heerlijke franse producten.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door plumber »

Goh zeg wat zijn er ineens een boel nieuwe
gasten geregisteerd ?
Dat riekt ergens naar.

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Als je mij bedoelt ik ben niet nieuw hoor ff opletten he :idea:

enne frissewint jij bent zeker werkeloos ofzo aangezien jij vboodschappen haalt in belgie , duitsland en frankrijk :?: gelukkig kost benzine niks :D enne ik ken Delhaize ook zo goed is die niet je neemt jezelf in d emaling maar ok zal ook per filiaal schelen :mrgreen:

frissewint
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2009 18:59

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door frissewint »

Plumber, wees eindelijk eens blij dat er nieuwe gasten bijkomen. Die oude ballen slaan elkaar toch alleen maar om de oren.

En nu weer over de super-boeren, want daar hadden we het over.

Wij trappen er elke week weer in en laten ons door de bonus weer verleiden om er binnen te stappen, wat ze in Zaandam doen is enkel een een heeeeeeeeeeeeel klein stukje van hun ruime marge verlagen. Bij ons in het winkelcentrum zit Ah met zijn XL in de buurt van de C1000 ze doen elkaar absoluut geen pijn, bovendien heeft AH een een dik pak aandelen in C1000, ze spelen samen het spel hoe kan ik de consument bespelen, 2 e of 3 e artikel voor de helft, dit is een kwestie van goed inkoop beleid, hun marge gaat hierdoor nauwelijks omlaag.

Menasor 2002 Als ik werkloos was ging ik zeker niet mijn boodschappen doen bij Ah, en die diesel [ in mijn geval ] betaald de baas.

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

ah dus frissewint rijd illegaal in de auto vd zaak :twisted:

Enne als je nou dom ratelt hier zorg dan dat je info klopt.

Je gezeur over de groente is al 0,0 want dat is gewoon vers net zo vers als dat er een datumpje opstaat als delhaize , u kunt het verschil blijkbaar niet en heeft u een datum nodig om te kijken of het nog goed is :mrgreen:

Enne AH heeft al dik een jaar NIKS meer met C1000 te maken zorg dat je weet waar je over praat..

BlackStone
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 aug 2006 21:19

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door BlackStone »

In mijn AH kun je een kaartje invullen met eventuele klachten en/of je kunt een idee inleveren dat lijkt me meer relevant dan op zo'n bord als dit te lopen klagen, ik bedoel bijv. als je geluidsoverlast hebt van de buren ga je toch ook niet eerst naar de politie?

Over klantonvriendelijk gesproken dat je bij Bas/Dirk/Digros niks meer kunt wegen vind ik zeer vreemd en alleen grote verpakkingen voor de groente, 1 tomaatje gaat gewoon niet je moet wel naar een andere zaak want niet ieder gezin bestaat uit 10 personen.

:roll:

frissewint
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 okt 2009 18:59

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door frissewint »

Hij uit 2002, slechte dag gehad of is dat.........

Ik weet zeker meer van groente dan jij, want het is een deel van mijn werk, en ik heb dus zeker geen datum nodig, maar delhaize gaat wel eerlijker om met zijn klanten als je er een datum op durft te plakken.

Waar haal jij die onzin vandaan dat Ah al een jaar niets meer met C1000 te maken heeft?

Menasor2002
Berichten: 166
Lid geworden op: 13 apr 2009 13:58

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door Menasor2002 »

Delhaize is niks , en ik zit ook al jaren in het vak.

En hoe ik dat weet nou simpel ik werk bij AH alle aandelen zijn verkocht in ruil voor 58 filialen er zijn 0,0 connecties meer met het C1000 gebeuren.

Jammer he..

dus frissewint naja schetenlucht :wink: als je nou speciaal registreert om een beetje onzin te kramen hier en je delhaize op te hemelen bespaar je de moeite is kansloos :twisted:

BlackStone
Berichten: 29
Lid geworden op: 31 aug 2006 21:19

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door BlackStone »

De C1000 werkt nu samen met de Jumbo en Jumbo doet binnenkort 60 vroegere SuperdeBoerwinkels over naar C1000 in een soort deal.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door plumber »

frissewint schreef:Hij uit 2002, slechte dag gehad of is dat.........

Ik weet zeker meer van groente dan jij, want het is een deel van mijn werk, en ik heb dus zeker geen datum nodig, maar delhaize gaat wel eerlijker om met zijn klanten als je er een datum op durft te plakken.

Waar haal jij die onzin vandaan dat Ah al een jaar niets meer met C1000 te maken heeft?
Menasor2002 is gewoon RTD-Z hoor hij gaat op de
oude voet verder.
En menasor ik bedoel jou niet hoor maar kijk ff
wie er nieuw geregisteerd staan dan weet je wie ik bedoel.
Overigens begrijp ik niet waarom jij je naam verandert heb.
Menasor2002
Geplaatst: 30 okt 2009 18:57

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?
Plumber je had mij niet zo op de kast hoor dat denk je maar

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Albert Heijn. Goedkoop, duurkoop?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

nikki1987 schreef:ik schrik een beetje van hetgeen wat ik lees, want de punten die genoemd werden, zijn percies punten die overeenkomen met de jumbo hier in het dorp.
ik zet geen voet in de jumbo.
maar het ligt misschien wel aan de locatie van de supermarkt en aan de bedrijfsleider ervan.
ik heb bij de jumbo al vaak klachten geleverd en zelfs met de bedrijfsleider gepraat, en elke keer werd me er beloofd dat er wat aan gedaan zou worden, maar ik heb geen enkele verandering gezien.
dus ik vind dat de punten die genoemd zijn bij de jumbo passen en niet bij de AH.
ik blijf de AH hier in het dorp een geweldig winkel vinden en doe bijna al mijn boodschappen daar.
Dat zal echt aan het filiaal liggen.
De Jumbo in mijn dorp is geweldig, erg vriendelijk en een ruim assortiment.
Ik heb een bepaalde soort chips die ik erg lekker vind en die uit elke supermarkt in de omgeving verdwenen zijn.
Ik sprak met de bedrijfsleider (over het feit dat de Jumbo de enige supermarkt in ons dorp is met een speciale rolstoelkar) en de chips kwamen ter sprake.
Hij gaf mij de tip om een klantverzoek in te dienen, dan ging hij kijken wat hij kon doen en er is nu een doos besteld.
Da's nog eens service!

Gesloten