LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bas vd Heijden

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
jeltje
Berichten: 7
Lid geworden op: 12 jul 2006 16:27

Bas vd Heijden

Ongelezen bericht door jeltje »

Ik deed regelmatig mijn boodschappen bij Bas vd Heijden in Rotterdam op de Middellandstraat. (dezelfde keten die elders Dirk vd Broek heet). De ergernissen over de producten die overal op de grond stonden in plaats van in de rekken, de talloze karren van vakkenvullers die zelf nergens te bekennen waren en vooral de stickers die veel te vaak niet klopten met de prijzen bij de kassa hebben ervoor gezorgd dat ik hier niet meer kom.

Een ander filiaal waar ik nu nog wel eens heen ga is ruimer opgezet, dus van de vakkenvullers heb je geen last. Maar toen ik er eens op ben gaan letten bleken 4(!) van de 10 producten die ik kocht duurder te zijn dan de aangegeven prijs. Flessen wijn stonden in het schap bij de aanbiedingen, terwijl ze niet in de aanbieding waren. Dat scheelde een euro per fles. Toen ik iemand erop aansprak kreeg ik te horen dat ik als klant zelf werd geacht de bon te controleren - het schap ging ze niet aanpassen en haar verantwoordelijkheid was het niet. Ik kreeg mijn euro per fles terug, maar de klanten na mij die minder oplettend waren natuurlijk weer niet. Is dit niet gewoon pure oplichting? En wat kun je daaraan doen?

Anderen dezelfde ervaring met Bas van der Heijden?

Gesloten