LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bruidsjurk

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
marykloet
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 feb 2009 14:01

bruidsjurk

Ongelezen bericht door marykloet »

hallo,

Ik heb een bruidsjurk uigezocht bij een bruidsmode zaak en dat was de duurste jurk die in de winkel hing.. Ik vond hem erg mooi en mijn ouders waarvan ik de jurk kreeg hebben goedkeuring gegeven om de jurk te nemen. Als we de jurk in 1x konden betalen kregen we 4% korting natuurlijk heb ik meer korting gevraagd omdat ik daar alles zou kopen wat bij de aankleding hoort. Maar er ging niks vanaf. Ik heb de koopovereenkomst getekend maar nu hebben we ergens anders dezelfde jurk gezien voor minder geld we hoeven geen vermaak kosten te betalen dus al met al voel ik me eigen flink bij de beer genomen door de bruidszaak waar ik die koopovereenkomst heb getekend. Kan ik daar nog vanaf? het is 10 dagen geleden dat ik de overeenkomst heb getekend en we hebben nog niets betaald.

Groeten,

mary

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: bruidsjurk

Ongelezen bericht door gravedigger »

In principe zit je er gewoon aan vast. Het is afhankelijk van de Algemene Voorwaarden van de winkel, of er bij annulering een "boete" wordt berekend.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: bruidsjurk

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste,

Nee natuurlijk kun je niet zomaar de koop ontbinden ?

Had je jezelf beter moeten orienteren voordat je de overeenkomst tekende. :idea:

Het is een absolute misvatting te denken dat het feit dat een product ergens anders goedkoper is, jouw enig recht verschaft.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: bruidsjurk

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Je zit eraan vast, je hebt een contract getekend.
Wel zou ik het ter sprake brengen bij de bruidswinkel, dat dezelfde jurk ergens anders goedkoper is.
Je weet maar nooit of je er nog iets af kan krijgen.

Gesloten