Baby-Dump onbereikbaar, producten te laat geleverd zonder bericht

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
ZeerPrivé

Re: Baby-Dump onbereikbaar, producten te laat geleverd zonder bericht

Ongelezen bericht door ZeerPrivé » 12 jul 2019 12:56

@MM Da's idd leuk mee genomen.

melissalaheij

Ongelezen bericht door melissalaheij » 04 okt 2019 10:23

:oops: Op 17 september 2019 in filiaal HEERLEN geweest een woezel besteld en betaald dat ze die thuis zouden sturen. Hij zou vrijdag 20 september 2019 uiterlijk zaterdag 21 september 2019 bij mij zijn. Op zaterdag middag 21/9/19 uiteindelijk gebeld dat het pakketje er nog niet is (ze hadden het naar het filiaal gestuurd ipv naar mij) nu zou het Dinsdag 24 september 2019 uiterlijk Woensdag 25 september bij me moeten zijn. Woensdag middag 25 september weer gebeld en nu waren ze het weer vergeten op te sturen. Gevraagd of ik men geld terug kan krijgen. Dat was goed en zou het binnen 5 werkdagen op de rekening hebben. Het is nu 4 oktober 2019 en ik heb het geld nog steeds niet terug. Weer gemaild naar hun maar je krijgt geen reactie.

Ook nog een klacht over onze kinderwagen een maxi cosi gekocht bij baby dump HEERLEN en hiervan zwenkt een wiel deze konden we dan naar hun brengen en zou het via maxi cosi gerepareerd worden. Daar aangekomen in het filiaal in heerlen kregen we een leenwagen waar mijn zoontje nog helemaal niet in mag met 5 maanden. Ze hadden geen andere ik had geen keuze en nu de wagen maar mee na huis genomen. Zelf contact gezocht met maxi cosi en uitgelegd wat BABYDUMP HEERLEN doet deze man zegt niet normaal een baby van 5 maanden mag niet in een wandelwagen. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Nu kan ik naar maxi cosi gaan in helmond en gaat deze meneer ervoor zorgen dat hij gemaakt word. Super!! Maar BABYDUMP ons zie je niet meer gewoon schandaling hele baby uitzet daar gekocht voor bijna € 3000 en nu krijg je dit allemaal. Let op mijn geld kom ik wel terug halen van mijn bestelling wat ik nooit gehad heb. Ik hoop dat jullie nu eens er wat aan gaan doen anders staan jullie straks op op de lijst van faillissement!!!

berndv

Ongelezen bericht door berndv » 04 okt 2019 11:22

melissalaheij schreef:
04 okt 2019 10:23
Gevraagd of ik men geld terug kan krijgen. Dat was goed en zou het binnen 5 werkdagen op de rekening hebben. Het is nu 4 oktober 2019 en ik heb het geld nog steeds niet terug. Weer gemaild naar hun maar je krijgt geen reactie.
Vervelend, afspraak is afspraak, en ja, daar moeten ze zich natuurlijk wel aan houden. Aan de andere kant, de middag van de 25e september is het doorgegeven, dus kans is groot dat het pas de 26e verwerkt wordt. Dan zaten we gisteren op de 5e werkdag, dus zijn ze nu 1 dag te laat.
melissalaheij schreef:
Ook nog een klacht over onze kinderwagen een maxi cosi gekocht bij baby dump HEERLEN en hiervan zwenkt een wiel deze konden we dan naar hun brengen en zou het via maxi cosi gerepareerd worden. Daar aangekomen in het filiaal in heerlen kregen we een leenwagen waar mijn zoontje nog helemaal niet in mag met 5 maanden. Ze hadden geen andere ik had geen keuze en nu de wagen maar mee na huis genomen.
Ik snap dat het fijn zou zijn als u een gelijkwaardig alternatief als leenmodel zou krijgen. Maar een leenkinderwagen is, hoe fijn ook, geen verplichting voor een winkel. En ja, dat ze dan nog iets hadden staan waar uw baby niet in mag, is dan aan u de keuze of u hier wel of geen gebruik van wilt maken.
melissalaheij schreef:
Zelf contact gezocht met maxi cosi en uitgelegd wat BABYDUMP HEERLEN doet deze man zegt niet normaal een baby van 5 maanden mag niet in een wandelwagen. Ik ga kijken wat ik voor je kan doen. Nu kan ik naar maxi cosi gaan in helmond en gaat deze meneer ervoor zorgen dat hij gemaakt word.
Fijn dat ze het daar zo goed oppakken. Ze hoeven u namelijk helemaal niet te helpen. Wel opvallend dat ze zich zo uitspreken over hun klant, want dat is Baby-Dump feitelijk.

Plaats reactie