LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BCC Nooit Meer!!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Predje
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 jan 2012 23:34

Re: BCC Nooit Meer!!

Ongelezen bericht door Predje »

witte angora schreef:
Ander type of niet de BTW actie was op o.a. alle Miele Wasmachines.
Dat kan. Maar aangezien MM de machine van TS, die door BCC is geleverd, niet in het assortiment hebben, kunnen zij daar ook geen prijs inclusief/exclusief BTW voor geven. Dus dan gaat die laagste prijsgarantie niet op.
Klopt, maar het model van MM kost **** en tijdens de BTW dagen kost deze 180.- minder
Zo ook het gekochte model bij de BCC: kost normaal **** nu ook ongeveer 180.- minder.
Aangezien alle 2 de winkels een BTW actie had, had MartinLWD gewoon binnen 2 weken bij de BCC het verschil terug kunnen krijgen.

Het heeft niet te maken om een onderaanbieding of wat ook.
Er was een week later een BTW actie.

MartinLWD
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 jan 2012 21:14

Re: BCC Nooit Meer!!

Ongelezen bericht door MartinLWD »

Predje schreef:
witte angora schreef:
Ander type of niet de BTW actie was op o.a. alle Miele Wasmachines.
Dat kan. Maar aangezien MM de machine van TS, die door BCC is geleverd, niet in het assortiment hebben, kunnen zij daar ook geen prijs inclusief/exclusief BTW voor geven. Dus dan gaat die laagste prijsgarantie niet op.
Klopt, maar het model van MM kost **** en tijdens de BTW dagen kost deze 180.- minder
Zo ook het gekochte model bij de BCC: kost normaal **** nu ook ongeveer 180.- minder.
Aangezien alle 2 de winkels een BTW actie had, had MartinLWD gewoon binnen 2 weken bij de BCC het verschil terug kunnen krijgen.

Het heeft niet te maken om een onderaanbieding of wat ook.
Er was een week later een BTW actie.
Het kan best wezen dat u gelijk heeft en dat ik achteraf wel recht had op de teruggave van mijn BTW.
De mevrouw van de klantenservice van de BCC, die ik het hele verhaal heb uitgelegt zei echter tegen mij, dat het geen zin had om naar de winkel te gaan vanwege het type verschil. Als iemand van de BCC dit tegen mij zegt, geloof ik dat dus in eerste instantie. Mocht je dus toch gelijk hebben, dan ben ik keihard voorgelogen door de servicelijn van de BCC met als doel de BTW niet terug te betalen. Dit is misschien nog wel een betere reden om never nooit meer naar de BCC te gaan. Ik ben misschien te goedgelovig geweest en ben in de truuk van BCC getrapt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: BCC Nooit Meer!!

Ongelezen bericht door newmikey »

MartinLWD schreef:...dan ben ik keihard voorgelogen door de servicelijn van de BCC met als doel de BTW niet terug te betalen.
Het blijft moeilijk maar BTW kan niet terugbetaald worden, door niemand, nooit. Het ging om een korting ter hoogte van de BTW.

jos0211
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2013 15:22

Re: BCC Nooit Meer!!

Ongelezen bericht door jos0211 »

Bij mij heeft BCC ook afgedaan. Ik heb al enkele mailtjes gestuurd en gebeld, maar geen enkele reactie ontvangen.Low service.

Gesloten