LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bed Batavia Boxsprings: hogere instaphoogte, geen reactie

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Fokuswoningen
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 nov 2020 10:47

Bed Batavia Boxsprings: hogere instaphoogte, geen reactie

Ongelezen bericht door Fokuswoningen »

Ik heb een nieuw bed gekocht bij Batavia Boxsprings. Maar nu blijkt dat de verkoper mijn voorgelogen heeft. Het bed zou 55 cm instaphoogte gemaakt worden en nu blijkt dat hij 60 cm instaphoogte is, dit is de minimale instaphoogte. Ik heb een mail naar het bedrijf gestuurd, maar ze reageren niet. Ik ben spastisch gehandicapt, kan moeilijk praten. Ik weet niet wat ik moet doen.

NeoDutchio
Berichten: 12316
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bed Batavia Boxsprings: hogere instaphoogte, geen reactie

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Als op de bestelbon 55cm staat kunt u schriftelijk de verkoper in gebreke stellen en een ultimatum waarin of het juiste bed geleverd moet zijn of dit bed aangepast is. Als dat niet gebeurd kunt u ontbinden. Ze zijn CBW erkend en het oogt nu niet echt als een cowboy die snel geld wil verdienen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Bed Batavia Boxsprings: hogere instaphoogte, geen reactie

Ongelezen bericht door crazyme »

Fokuswoningen schreef:
23 nov 2020 11:21
Ik heb een nieuw bed gekocht bij Batavia Boxsprings. Maar nu blijkt dat de verkoper mijn voorgelogen heeft. Het bed zou 55 cm instaphoogte gemaakt worden en nu blijkt dat hij 60 cm instaphoogte is, dit is de minimale instaphoogte. Ik heb een mail naar het bedrijf gestuurd, maar ze reageren niet. Ik ben spastisch gehandicapt, kan moeilijk praten. Ik weet niet wat ik moet doen.
Wat is het probleem precies ? Kunt u een 60 cm hoog bed niet inkomen ? Hoe belangrijk is die 5 cm ?

Heeft u de afgesproken 55 cm ergens op papier staan ?

Is het bed al geleverd ?

Hoe lang heeft u gewacht na uw mail ?

De reviews zijn niet verontrustend, wanneer u ze in uw mails ook beschuldigd van voorliegen snap ik wel dat u geen antwoord krijgt.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Bed Batavia Boxsprings: hogere instaphoogte, geen reactie

Ongelezen bericht door Jablan »

crazyme schreef:
23 nov 2020 19:58
Wat is het probleem precies ? Kunt u een 60 cm hoog bed niet inkomen ? Hoe belangrijk is die 5 cm ?
Als je spastisch gehandicapt bent, dan is elke centimeter belangrijk. Anderen kunnen dat beter uitleggen dan ik, maar een spasme betekent, dat je je spieren niet op de gewone manier kunt gebruiken en daardoor je ledematen niet goed kunt rekken en strekken. (Aanvulling, verbetering? Graag!)

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Bed Batavia Boxsprings: hogere instaphoogte, geen reactie

Ongelezen bericht door crazyme »

Jablan schreef:
23 nov 2020 20:03
crazyme schreef:
23 nov 2020 19:58
Wat is het probleem precies ? Kunt u een 60 cm hoog bed niet inkomen ? Hoe belangrijk is die 5 cm ?
Als je spastisch gehandicapt bent, dan is elke centimeter belangrijk. Anderen kunnen dat beter uitleggen dan ik, maar een spasme betekent, dat je je spieren niet op de gewone manier kunt gebruiken en daardoor je ledematen niet goed kunt rekken en strekken. (Aanvulling, verbetering? Graag!)
Ik denk dat ts dit beter kan verwoorden dan iemand die ts niet kent. Niet elk ziektebeeld is gelijk namelijk.

Gesloten