Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
HKrop
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jan 2023 16:27

Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door HKrop »

Via internet een bed besteld en helaas betaald. Na twee maanden wachten begonnen met bellen op verschillende tijden en dagen. NIET bereikbaar. NA mijn annuleringsmail waarop niet gereageerd werd bleef het bedrijf stug doorgaan met het net doen of de bestelling niet geannuleerd was tot op het onbeschofte af dat mijn bestelling nu afgerond was zonder dat ik ook maar iets voor ontvangst heb getekend. Gezien de hoeveelheid klachten op hun website lijkt het mij dat er veel meer gedupeerden zijn. Wie nog meer?

rvjapio
Berichten: 997
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door rvjapio »

Die andere 200 ontevreden reviewers?


Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Beddenleeuw is lid van Thuiswinkel waarborg. U kunt vragen of hun voor u gaan bemiddelen www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ stap 2. Ook kunt u naar de geschillencommissie voor een bindend uitspraak.

Wat de uitkomst is is afhankelijk van wat u heeft afgesproken bij aankoop van de levertijd. Ook voor levering kunt u een beroep doen op 14 dagen bedenktijd www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.

Ook kunt u contact opnemen met een deurwaarder.

Simone3010
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 feb 2023 19:33

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door Simone3010 »

Bij beddenleeuw bed gekocht online en niet geleverd gekregen, geen geld terug... na 2 maanden geen contact kunnen krijgen. We hebben de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. We zijn radeloos en vermoed dat we worden opgelicht. Ook klacht via klachten.nl en beddenleeuw zelf worden afgewezen. Heel erg dit

cadriana
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 feb 2023 10:52

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door cadriana »

hoi

ik heb in januari een bed besteld bij beddenleeuw bv ik had een vraag over de bestelling dus ik dacht ik bel even naar het bedrijf
heb nu 80x gebeld 10 mailtjes gestuurd 2 x naar het kantoor gegaan ze hebben mijn van alles beloofd maar niets is na gekomen
ik ben nu bezig het te willen annuleren maar met geen mogelijkheid dat ik dit voor elkaar krijg
ik hoop dat er nu wel echt iets aan gedaan wordt want ik zie elke dag weer een nieuwe review op beddenleeuw komen
en omdat ik de betaling via klarna heb staan heeft klarna gezegt dat ze de betaling op pauze hebben gezet en dat ik zelf maar het probleem moet oplossen dus bij deze ik weet echt niet meer wat ik moet doen hiermee

xchange85
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2023 08:46

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door xchange85 »

Helaas heb ik hetzelfde gehad. In januari 2023 een bed besteld. Wilde een gedeelte retouren want dat was niet goed. Heb eerst 2 dagen gebeld. Geen gehoor. Daarna ben ik begonnen met mailen naar verschillende mail adressen. Zelfs de transportafdeling. Maar helaas geen antwoord. Klarna ook aan het werk gezet maar ook zij kregen geen gehoor. Zijn hebben het bedrag maar geannuleerd. En dan zit je met een bed in huis waar je niks mee kan. Halverwege maart kreeg ik eindelijk een mail of ik wilde betalen. In de tussentijd heb ik het beddenprobleem zelf al opgelost. Anders zou mijn zoon nog steeds op de grond slapen. Ben nu nog steeds bezig met ze om het op te lossen.Willen geen compensatie of iets anders regelen want ik heb het probleem zelf al opgelost. Maar eindelijk na 2 maanden kunnen ze me vinden. Na eindeloos bellen en mailen met ze. Inmiddels al 3 dagen verder. En ik kom nog geen stap verder met ze.

Mohamedb
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2023 03:07

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door Mohamedb »

Het verbaasd mij dat het bedrijf niet opgedoekt is en ook nog eens een thuiswinkel keuring behouden schandalig ik zal kort mijn verhaal doen alles wat er in die reacties staan van andere gedupeerden zijn ook voor mij zeer herkenbaar het verdiend nu echt de aandacht er ligt ook al een klacht bij thuiswinkel.org dat bed is geen cent waard ik kon 70 procent van me centjes terugkrijgen binnen de 14 dagen bedenktermijn daar ben ik niet mee akkoord gegaan nu iets langer als een jaar geleden na een hectische verhuizing begint het echt weer te knagen ik kan er nie mee leven dat je zo gedupeerd kan worden in Nederland en niemand die er wat aan doet
Bijlagen
IMG_2958.png
(100.07 KiB) 727 keer gedownload | Inbreuk op auteursrecht?

WeerIemandanders
Berichten: 287
Lid geworden op: 09 mei 2023 14:01

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door WeerIemandanders »

Heb er in maart ook 1 besteld. Ging eerst mis en toen nog eens besteld. Daarna gebeld waar ze mij netjes vertelden dat ze de eerste bestelling hadden geannuleerd. Netjes 2 weken later bezorgd en dekenkist kwam ook netjes een dag na het bed. Toen bleek dat er bij de achterwand bevestigingen mistezijn deze ook netjes thuis afgeleverd. Geen probleem…ben netjes te woord gestaan.

J. Deltoer
Berichten: 3051
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Fijn voor u, spijtig voor al die gedupeerden die de rommel hebben gekocht van deze twijfelachtige firma.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik begrijp niet wat er mis is met optie 1.

Indien u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing dan kunt u contact opnemen met www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/. U kunt kiezen voor bemiddeling of een bindend uitspraak.

Ook kunt u contact opnemen met uw rechtsbijstandverzekering.

Mohamedb
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 sep 2023 03:07

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door Mohamedb »

Optie 1 zou indd goed zijn maar het bed is gewoon gammel hoofdbord wiebelt alle kanten op pootjes breken en bed kraakt van alle kanten

WeerIemandanders
Berichten: 287
Lid geworden op: 09 mei 2023 14:01

Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.

Ongelezen bericht door WeerIemandanders »

J. Deltoer schreef:
06 sep 2023 11:36
Fijn voor u, spijtig voor al die gedupeerden die de rommel hebben gekocht van deze twijfelachtige firma.
Ik heb geen rommel hoor, heb een prima bed. De een treft het en de ander niet. Dat het een aantal mensen hier niet treft wil niet zeggen dat het rommel is.

Plaats reactie