Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.
Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.
Via internet een bed besteld en helaas betaald. Na twee maanden wachten begonnen met bellen op verschillende tijden en dagen. NIET bereikbaar. NA mijn annuleringsmail waarop niet gereageerd werd bleef het bedrijf stug doorgaan met het net doen of de bestelling niet geannuleerd was tot op het onbeschofte af dat mijn bestelling nu afgerond was zonder dat ik ook maar iets voor ontvangst heb getekend. Gezien de hoeveelheid klachten op hun website lijkt het mij dat er veel meer gedupeerden zijn. Wie nog meer?
Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.
Die andere 200 ontevreden reviewers?
Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.
Beddenleeuw is lid van Thuiswinkel waarborg. U kunt vragen of hun voor u gaan bemiddelen www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/ stap 2. Ook kunt u naar de geschillencommissie voor een bindend uitspraak.
Wat de uitkomst is is afhankelijk van wat u heeft afgesproken bij aankoop van de levertijd. Ook voor levering kunt u een beroep doen op 14 dagen bedenktijd www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.
Ook kunt u contact opnemen met een deurwaarder.
Wat de uitkomst is is afhankelijk van wat u heeft afgesproken bij aankoop van de levertijd. Ook voor levering kunt u een beroep doen op 14 dagen bedenktijd www.consuwijzer.nl/kan-ik-van-de-overee ... bedenktijd.
Ook kunt u contact opnemen met een deurwaarder.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 feb 2023 19:33
Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.
Bij beddenleeuw bed gekocht online en niet geleverd gekregen, geen geld terug... na 2 maanden geen contact kunnen krijgen. We hebben de rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. We zijn radeloos en vermoed dat we worden opgelicht. Ook klacht via klachten.nl en beddenleeuw zelf worden afgewezen. Heel erg dit
Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.
hoi
ik heb in januari een bed besteld bij beddenleeuw bv ik had een vraag over de bestelling dus ik dacht ik bel even naar het bedrijf
heb nu 80x gebeld 10 mailtjes gestuurd 2 x naar het kantoor gegaan ze hebben mijn van alles beloofd maar niets is na gekomen
ik ben nu bezig het te willen annuleren maar met geen mogelijkheid dat ik dit voor elkaar krijg
ik hoop dat er nu wel echt iets aan gedaan wordt want ik zie elke dag weer een nieuwe review op beddenleeuw komen
en omdat ik de betaling via klarna heb staan heeft klarna gezegt dat ze de betaling op pauze hebben gezet en dat ik zelf maar het probleem moet oplossen dus bij deze ik weet echt niet meer wat ik moet doen hiermee
ik heb in januari een bed besteld bij beddenleeuw bv ik had een vraag over de bestelling dus ik dacht ik bel even naar het bedrijf
heb nu 80x gebeld 10 mailtjes gestuurd 2 x naar het kantoor gegaan ze hebben mijn van alles beloofd maar niets is na gekomen
ik ben nu bezig het te willen annuleren maar met geen mogelijkheid dat ik dit voor elkaar krijg
ik hoop dat er nu wel echt iets aan gedaan wordt want ik zie elke dag weer een nieuwe review op beddenleeuw komen
en omdat ik de betaling via klarna heb staan heeft klarna gezegt dat ze de betaling op pauze hebben gezet en dat ik zelf maar het probleem moet oplossen dus bij deze ik weet echt niet meer wat ik moet doen hiermee
Re: Beddenleeuw.nl; niet te bereiken en geannuleerde bestellingen worden toch afgehandeld.
Helaas heb ik hetzelfde gehad. In januari 2023 een bed besteld. Wilde een gedeelte retouren want dat was niet goed. Heb eerst 2 dagen gebeld. Geen gehoor. Daarna ben ik begonnen met mailen naar verschillende mail adressen. Zelfs de transportafdeling. Maar helaas geen antwoord. Klarna ook aan het werk gezet maar ook zij kregen geen gehoor. Zijn hebben het bedrag maar geannuleerd. En dan zit je met een bed in huis waar je niks mee kan. Halverwege maart kreeg ik eindelijk een mail of ik wilde betalen. In de tussentijd heb ik het beddenprobleem zelf al opgelost. Anders zou mijn zoon nog steeds op de grond slapen. Ben nu nog steeds bezig met ze om het op te lossen.Willen geen compensatie of iets anders regelen want ik heb het probleem zelf al opgelost. Maar eindelijk na 2 maanden kunnen ze me vinden. Na eindeloos bellen en mailen met ze. Inmiddels al 3 dagen verder. En ik kom nog geen stap verder met ze.