Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Keyser Soza
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 mar 2021 16:39

Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door Keyser Soza »

Bestecanvas is niet best. Begin er niet aan. Waste of Time.
Niets bevalt mij aan dit bedrijf. Het is een firma in Duitsland die met een Duitse vervoerder GEL-express samenwerkt. Ik bestel een groot canvas schilderij. Ik krijg wel na een paar dagen een mail dat het schilderij geproduceerd is en dat het verzonden gaat worden. Ik krijg een traceer en trackingsnummer en een link naar de vervoerder. De t&t pagina herkent geen NL postcode. Daar begint het al mee. Ik krijg dan een fout melding. Stuur daarover een email bericht naar info bestecanvas waarom dit niet werkt en waarom het allemaal zolang duurt voordat ik mijn product geleverd ga krijgen. Na 2 dagen een antwoordt dat ik t&t kan checken bij GEL-express. Verder niets. Nog een keer geprobeerd bij GEL en postcode werkt nog altijd niet. Wel kan ik op de t&t pagina van GEL zien dat na 1 week het pakket door hun bij bestecanvas eindelijk is opgehaald. Dat gehele proces heeft 1 week geduurd. Nu is het pakket bij de vervoerder in het magazijn in Duitsland. Daar ligt het sinds 1 juni. En ligt daar vandaag nog altijd. Het wordt niet verder afgeleverd. Krijg ook geen notificaties of email wanneer ik het pakket mag verwachten. We zijn nu bijna 2 weken verder en ik heb nog altijd mijn bestelling niet binnen. Verloren moeite om bij bestecanvas iets te bestellen. Klantenservice sucks. Vervoerder werkt waarschijnlijk met tractoren. Zo langzaam gaat daar alles aan toe. Snelheid van levering is niet van deze tijd. Product is nog altijd niet geleverd. Ga aub naar een andere webshop. Begin niet aan bestecanvas. Je komt bedrogen uit.

Nog even een update. Na het plaatsen van een review over bestecanvas.nl gisteren op een andere website, krijg ik hedenmorgen 03 juni 21 een mail van bestecanvas dat de vervoerder op zijn t&t pagina aangeeft dat de bestelling gisterenavond om 20.34 uur is afgeleverd. Ongelooflijk wat een grove leugen. Ik heb helemaal niets ontvangen. Er was ook geen briefje in de postbus. Helemaal niets. Heb ook nergens voor getekend. Het is dus echt ongelooflijk wat ons hier gebeurd. Wat een grote oplichtersbende. Zowel bestecanvas als hun vervoerder GEL-express.de. Een schandaal dit. Wees gewaarschuwd en doe geen zaken met dit verrotte bedrijf. En ik ben niet de enige die op deze manier opgelicht wordt. Had ik maar eerder de reviews gelezen van met name de Nederlandse klanten. Deze zijn allemaal erg slecht. Ik wordt nu wel dagelijks bestookt met hun reclame mails en aanbiedingen. Nou echt nooit meer bestecanvas. Schaam jullie diep bestecanvas en ook jullie vervoerder.

–– Titel werd aangepast door de mod.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door Lowieze »

Ik zie dat u deze reactie ook op Trustpilot hebt geplaatst. Had u daar maar eerder gekeken, dan had u waarschijnlijk uw bestelling ergens anders gedaan.
Zo jammer dat mensen eerst bestellen en dan naar Trustpilot gaan waar al zoveel klachten staan.

NeoDutchio
Berichten: 12310
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Keyser Soza schreef:
03 jun 2021 12:02
. En ik ben niet de enige die op deze manier opgelicht wordt. Had ik maar eerder de reviews gelezen van met name de Nederlandse klanten. Deze zijn allemaal erg slecht.
Maar als u al die eerdere waarschuwingen niet gelezen hebt, en al die mensen voor u ook niet die dus achteraf zijn gaan kijken, wie denkt u dan te kunnen bereiken met uw waarschuwing?

Moneyman
Berichten: 30002
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door Moneyman »

NeoDutchio schreef:
03 jun 2021 12:21
Keyser Soza schreef:
03 jun 2021 12:02
. En ik ben niet de enige die op deze manier opgelicht wordt. Had ik maar eerder de reviews gelezen van met name de Nederlandse klanten. Deze zijn allemaal erg slecht.
Maar als u al die eerdere waarschuwingen niet gelezen hebt, en al die mensen voor u ook niet die dus achteraf zijn gaan kijken, wie denkt u dan te kunnen bereiken met uw waarschuwing?
Simpel, uiteraard: degenen die 'm wél lezen. Hoe vaak moet dat je nog uitgelegd worden voordat je stopt met deze zinloze commentaren?

Keyser Soza
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 mar 2021 16:39

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door Keyser Soza »

Nog een update van hedenmiddag. Om 14.00 uur wordt er aangebeld en staat een bezorger van de firma PACKS uit Doetinchem voor de deur met een grote doos met daarin het bestelde doek. De doos was flink beschadigd aan een zijde met flinke deuken en opengescheurde gaten in het karton van de verpakking. Heb er foto's van gemaakt en daarna toch het doek uitgepakt. Ook op het canvas doek zelf zaten drie beschadigingen. 1 grote streep en 2 vlekken op het doek. Dit doek accepteer ik natuurlijk niet. Eerst doorgeven dat het doek al een dag eerder geleverd is, wat niet waar was, en daarna het doek alsnog leveren met verpakkingsdoos beschadigd en het canvas doek met flinke beschadigingen en vlekken. Erger kan een aankoop, volgens mij, niet verlopen. Dit verdient geen schoonheidsprijs bestecanvas.nl. Dit heb ik echt nog niet eerder meegemaakt. In ieder geval mogen ze hun doek weer komen ophalen of het gaat in de vuilcontainer. Deze prul hoef ik niet aan de muur. Ik wil ook geen vervanging. Deze afhandeling van een bestelling wil ik niet nog een keer doorlopen. Wat slecht dit. Dus voor iedereen, weer gewaarschuwd. Bezint eer ge begint met bestecanvas.nl. Nog altijd waste of Time.

Ja inderdaad ik had eerder via de Duitse site gekeken. Daar staan alleen maar positieve reacties op. Waarschijnlijk handelen ze het daar beter af dan met Nederlandse klanten. Maar toch ik had me beter eerder kunnen oriënteren via andere consumenten platforms over dit bedrijf. Al doende leert men.

sake1987

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door sake1987 »

Mijn vrouw heeft via dit bedrijf een leuk schilderij gekocht en in goede staat ontvangen.
Duurde even, maar dat stond ook vermeld.

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door witte angora »

Ga aub naar een andere webshop.
AliExpress bijvoorbeeld?

Eigenlijk denk ik dat het allemaal wel meevalt.
Keyser Soza schreef:
03 jun 2021 12:02
Ik bestel een groot canvas schilderij. Ik krijg wel na een paar dagen een mail dat het schilderij geproduceerd is en dat het verzonden gaat worden.
Je bedoelt een foto op canvas? Ik vermoed dat je niet de enige klant bent, dus dat kan inderdaad zomaar een paar dagen duren. En?
Ik krijg een traceer en trackingsnummer en een link naar de vervoerder. De t&t pagina herkent geen NL postcode.
Sja, Duitsland. Maar wat te denken van de bestelstatus? Heb je daar niet op gekeken? https://www.bestecanvas.nl/orderstatus.jsf
Wel kan ik op de t&t pagina van GEL zien dat na 1 week het pakket door hun bij bestecanvas eindelijk is opgehaald. Dat gehele proces heeft 1 week geduurd.
Eén hele week na het aanleveren van die foto? Ik vermoed zo dat dat best wel eens mee kan vallen.
Nu is het pakket bij de vervoerder in het magazijn in Duitsland. Daar ligt het sinds 1 juni. En ligt daar vandaag nog altijd. Het wordt niet verder afgeleverd. Krijg ook geen notificaties of email wanneer ik het pakket mag verwachten. We zijn nu bijna 2 weken verder en ik heb nog altijd mijn bestelling niet binnen. Verloren moeite om bij bestecanvas iets te bestellen. Klantenservice sucks. Vervoerder werkt waarschijnlijk met tractoren. Zo langzaam gaat daar alles aan toe. Snelheid van levering is niet van deze tijd. Product is nog altijd niet geleverd.
1 juni was afgelopen dinsdag, nietwaar? En donderdagavond is het al opgehaald? Dat kan zo zijn redenen hebben.
Nog even een update. Na het plaatsen van een review over bestecanvas.nl gisteren op een andere website, krijg ik hedenmorgen 03 juni 21 een mail van bestecanvas dat de vervoerder op zijn t&t pagina aangeeft dat de bestelling gisterenavond om 20.34 uur is afgeleverd. Ongelooflijk wat een grove leugen.
Kennelijk is het afgeleverd bij een Nederlandse vervoerder? In mijn ervaring klopt de T&T inderdaad niet altijd, maar wat ik bestel wordt doorgaans wel keurig afgeleverd.

Je enige punt is de beschadiging van het canvas. Dat is waarschijnlijk veroorzaakt door de vervoerder. Ik zou zeggen: Neem toch eens contact op met het bedrijf, wie weet kunnen en willen ze het toch oplossen.

riddert
Berichten: 2126
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door riddert »

Het lijkt me een hele fijne winkel.

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door witte angora »

Ook mooi om te zien hoe er uit wordt gelegd op welke manieren de zijkanten gemaakt kunnen worden. Je hebt er verschillende keuzemogelijkheden. Maar ook de formaten/verhoudingen: 3 x4 en 2 x 3 onder andere. Dat zijn voor hobbyfotografen prima verhoudingen.

Eigenlijk wilde ik schilderijlijstjes kopen om tzt mijn foto's af te laten drukken en dan af en toe te wisselen. Maar op canvas is zeker ook een interessante optie. Des temeer omdat schilderijlijstjes doorgaans de oudere 'bekende' formaten zijn.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
04 jun 2021 09:44
Ook mooi om te zien hoe er uit wordt gelegd op welke manieren de zijkanten gemaakt kunnen worden. Je hebt er verschillende keuzemogelijkheden. Maar ook de formaten/verhoudingen: 3 x4 en 2 x 3 onder andere. Dat zijn voor hobbyfotografen prima verhoudingen.

Eigenlijk wilde ik schilderijlijstjes kopen om tzt mijn foto's af te laten drukken en dan af en toe te wisselen. Maar op canvas is zeker ook een interessante optie. Des temeer omdat schilderijlijstjes doorgaans de oudere 'bekende' formaten zijn.
Foto’s op canvas afdrukken bestaat al jaaaaren.
Als u dat zou willen, kan ik u nog wel een betere site aanbevelen.

witte angora
Berichten: 30722
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik weet dat het al jaaaaren bestaat. Maar ik heb al die jaaaaren nooit iets met mijn foto's gedaan. Nu heb ik een stuk muur 'over' waarvan ik me al een paar weken zit af te vragen wat ik ermee moet. Wel... foto's is een prima idee. Maar in mijn denkraam zitten dus fotolijstjes omdat je die op iedere straathoek kunt kopen. Daarom was ik nog niet zo ver.

Maar ik sta zeker open voor betere sites, misschien zelfs een plaatselijke ondernemer.

Lowieze
Berichten: 6586
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door Lowieze »

Witte angora, ik heb u even een pb gestuurd.

Dennis053
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 aug 2021 15:46

Re: Bestecanvas.nl: doe er geen zaken mee

Ongelezen bericht door Dennis053 »

Ook een bestelling geplaatst op 12 augustus. Normaal beloven ze binnen 5 dagen. Maar er kwam niks, in mijn bestelstatus kwam niks terug hoewel ik wel een bevestiging mail had ontvangen van hun. Na meerdere mailtjes kreeg ik telkens als antwoord terug. " wij hebben uw vraag bij de productie neergelegd zodra wij antwoord krijgen sturen wij uw een mail terug. Ook alweer een week geleden. Ik bestel hier niets meer gelukkig zijn er genoeg andere betrouwbare bedrijven die wel aan de klanten voldoen. Tip lees eerst de reviews voor je iets besteld.

Gesloten