LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
jkremer
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mar 2021 23:20

Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door jkremer »

Op 1 februari heb ik online bij Leenbakker een bank besteld en betaald. Ik probeer nu al ruim 4 weken de bestelling te wijzigen (inmiddels wil ik hem annuleren), maar vanwege drukte op de klantenservice wordt de verbinding telkens verbroken Ook op mijn mails, berichten via het contactformulier en Messenger wordt niet gereageerd

Dit moet toch niet kunnen?

Tips gevraagd

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Lastig situatie.

Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm

Voor de rest hangt af wat er precies af is gesproken.

Bestelling veranderen kan bijna nooit. Bedrijf besteld het product gelijk bij de fabriek.

Levertijd van bank is altijd enkele weken. Wat is hierover precies afgesproken? Vaak kan je 6 tot 12 weken erop wachten.

Onlangs dat ik weinig informatie heb, denk ik dat je het aankoop moet accepteren.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door Jablan »

Andere tip: afspraak maken in een filiaal en daar je probleem voorleggen, vragen om te annuleren. Tenzij het een maatwerk-bestelling is, die moet je afwachten en afnemen.

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door gosewijn »

Seinhuis schreef:
05 mar 2021 10:47
Lastig situatie.

Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm

Voor de rest hangt af wat er precies af is gesproken.

Bestelling veranderen kan bijna nooit. Bedrijf besteld het product gelijk bij de fabriek.

Levertijd van bank is altijd enkele weken. Wat is hierover precies afgesproken? Vaak kan je 6 tot 12 weken erop wachten.

Onlangs dat ik weinig informatie heb, denk ik dat je het aankoop moet accepteren.
Bedrijf is bereikbaar ,alleen door drukte , lees klanten voor u , nemen ze telefoon niet snel genoeg op. Jammer bel je later nog een keer.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door crazyme »

Seinhuis schreef:
05 mar 2021 10:47
Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
Doe even gewoon, een klacht indienen bij ACM omdat de telefoon niet wordt opgenomen.

Corona, drukte bij webshops, je hebt toch wel een krant gelezen de afgelopen periode ?

Ik kan mij overigens niet voorstellen dat je na 4 weken constant proberen niemand te pakken krijgt.

TS kan altijd nog een afspraak plannen in de winkel :-)

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door Sira »

Als iedere klant iets bestelt en dan wilt wijzigen of bijvoorbeeld simpel een vraag over de bestelling heeft en dan vele malen gaat bellen en/of mailen, tja dan kan het lang duren voor je antwoord hebt.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je bewijs hebt van het feit dat je de overeenkomst hebt herroepen op basis van het herroepingsrecht dan kun je met de armen over elkaar gaan zitten.
Seinhuis schreef:
05 mar 2021 10:47
Onlangs dat ik weinig informatie heb, denk ik dat je het aankoop moet accepteren.
TS heeft een herroepingsrecht.

Lady1234
Berichten: 26910
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Jablan schreef:
05 mar 2021 13:27
Andere tip: afspraak maken in een filiaal en daar je probleem voorleggen, vragen om te annuleren. Tenzij het een maatwerk-bestelling is, die moet je afwachten en afnemen.
Maatwerk bij Leen Bakker?

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door Seinhuis »

crazyme schreef:
05 mar 2021 13:49
Seinhuis schreef:
05 mar 2021 10:47
Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
Doe even gewoon, een klacht indienen bij ACM omdat de telefoon niet wordt opgenomen.
TS zei niet bereikbaar, daar ging ik vanuit. Ik ga (meestal) vanuit dat TS de waarheid spreken. Anders is het heel moeilijk (onmogelijk) om goed advies te geven.

In de wacht staan gebeurt bij elk webshop. Dat is heel normaal.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Bestelling Leenbakker wijsigen. Al bijna 4 weken op geen enkele wijze bereikbaar.

Ongelezen bericht door crazyme »

Seinhuis schreef:
05 mar 2021 22:02
crazyme schreef:
05 mar 2021 13:49
Seinhuis schreef:
05 mar 2021 10:47
Een bedrijf is verplicht om bereikbaar te zijn, hierover kun je een klacht indienen bij ACM. https://www.acm.nl/nl/contact/tips-en-m ... en-aan-acm
Doe even gewoon, een klacht indienen bij ACM omdat de telefoon niet wordt opgenomen.
TS zei niet bereikbaar, daar ging ik vanuit. Ik ga (meestal) vanuit dat TS de waarheid spreken. Anders is het heel moeilijk (onmogelijk) om goed advies te geven.

In de wacht staan gebeurt bij elk webshop. Dat is heel normaal.
Dus jij neemt klakkeloos aan dat een bedrijf als leenbakker de telefoon niet meer opneemt en geen mail meer beantwoord ?

Alleen omdat ts dit zegt ?

Met al het fake news in de wereld maak ik mij zorgen. Ontwikkel aub uw bullshitradar.

Gesloten