LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling van Sneakershop komt niet aan

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
liza16
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 jan 2020 12:11

Bestelling van Sneakershop komt niet aan

Ongelezen bericht door liza16 »

Op 29/11/2019 heb ik een bestelling geplaatst bij de webshop Sneakershop en betaald met ideal. Na 2 weken nog steeds niet gehoord te hebben over de bestelling, heb ik gebeld en werk mij verteld dat de bestelling onderweg was naar hun distributiecentrum. Helaas sindsdien niks meer vernomen, ook na meervoudig contact te hebben opgenomen via de email. Vandaag geprobeerd ze te bellen maar de klantenservice is onbereikbaar. De telefoon wordt niet opgenomen en de verbinding verbroken. Helaas lijk ik niet de enige gedupeerde want trustpilot en kassa staan ook vol met deze meldigen. Zo blijkt maar weer hoe belangrijk het is dat de webshop certificaten heeft en aangesloten is bij branche verenigingen.

Iemand tips hoe ik deze zaak nu verder kan aanpakken?

sylvesterb
Berichten: 5049
Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52

Re: Bestelling van Sneakershop komt niet aan

Ongelezen bericht door sylvesterb »

liza16 schreef:
08 jan 2020 12:16
Zo blijkt maar weer hoe belangrijk het is dat de webshop certificaten heeft en aangesloten is bij branche verenigingen.
Als je vooraf geen onderzoek doet dan hebben certificaten weinig zin.
liza16 schreef:
08 jan 2020 12:16
Iemand tips hoe ik deze zaak nu verder kan aanpakken?
Je kunt de bestelling annuleren, dit kan per e-mail volgens hun site. Indien ze dan niet het bedrag terugstorten binnen 30 dagen kunt u een incassobureau inschakelen voor het bedrag.

MauHe
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 okt 2015 10:44

Re: Bestelling van Sneakershop komt niet aan

Ongelezen bericht door MauHe »

Tip voor de volgende keer: Betaal met een creditcard. Dan is de bestelling altijd verzekerd en kan de creditcard-maatschappij je in dit soort gevallen helpen en vaak krijg je gewoon je geld terug.

De Doorlopers
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2020 18:03

Re: Bestelling van Sneakershop komt niet aan

Ongelezen bericht door De Doorlopers »

Ik zie heel veel gedupeerde mensen van deze shop. Ze zijn onbereikbaar en leveren niet. Wellicht kan hier een keer aandacht aan besteed worden.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Bestelling van Sneakershop komt niet aan

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Heb je met iDeal betaald? Dan kan dit een dure les worden. Exact even duur als de bestelling die je hebt betaald.

gewicht
Berichten: 87
Lid geworden op: 18 nov 2009 19:28

Re: Bestelling van Sneakershop komt niet aan

Ongelezen bericht door gewicht »

Zou het niet beter zijn als de mensen zelf wat meer aandacht besteden aan wat er aangeboden wordt en door wie, i.p.v. klakkeloos bestellen en betalen. ( Vooral niet vergeten reviews en verder de klachten op klachtenkompas.)

Gesloten