Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Ko0sje
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2021 11:49

Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Ongelezen bericht door Ko0sje »

Via Actie Pepernoot heb ik voor een aantal kinderen van ouders met weinig inkomen cadeaus besteld voor Sinterklaas. Ik heb op verschillende data cadeaus besteld met een levertijd van 3 werkdagen. Inmiddels is een aantal pakketjes verzonden. Nu, op 4 december zit ik nog te wachten op 11 bestelde artikelen. V&D is niet telefonisch bereikbaar, niet via whatsapp en de chat. Ook wordt er niet gereageerd op email en klachten.
Op facebook staan er veel klachten van mensen met hetzelfde probleem. Veel reacties van mensen worden door V&D gerapporteerd als spam. Er worden wel nieuwe advertenties op facebook geplaatst. Terwijl er niet geleverd wordt. Ik heb ook een klacht geplaatst op thuiswinkel.org. Zijn er nog meer mogelijkheden om contact te krijgen?
Actie Pepernoot is op de hoogte en zijn hiermee bezig.
Volgens de website zouden de alle artikelen voor sinterklaas geleverd worden.
Laatst gewijzigd door Radar op 05 dec 2021 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel gewijzigd voor duidelijkheid en discussie

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Voor Sinterklaas? Dan moet bezorg piet heel snel zijn.

Hoe dan ook, op de website staat contact gegevens. Als contact niet mogelijk is, neem dan contact op met je rechtsbijstandverzekering, www.consumentenbond.nl/juridisch-advies of www.juridischloket.nl.

Indien betaald met je creditcard neem dan met je creditcard maatschappij contact op en doe een beroep op aflevering garantie.

Tegelijkertijd, het is heel druk, zowel in de (online) winkels als bij de post. Hierdoor kunnen bestellingen te laat worden bezorgd.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

breien schreef:
05 dec 2021 19:24
V&D is toch failliet???
Er is al weer heel veel jaren een webwinkel van V&D. Een aantal mensen hebben de merkrechten gekocht: www.vd.nl

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Ongelezen bericht door Sira »

Zou het kunnen zijn dat u misschien gewoon te laat heeft besteld?

Ik heb al een paar maanden op diverse media gezien, gelezen en gehoord dat de consumenten werden geadviseerd ruim op tijd Sinterklaas- en Kerstcadeaus te bestellen, omdat alle bezorgdiensten overbelast zijn. Alleen al Post.nl bezorgt momenteel (ook mede door de coronacrisis) 1 miljoen pakketten per dag.
Misschien heeft V&D het al wel verzonden, maar liggen de pakketten op de diverse depots te wachten om bezorgd te kunnen worden.

Ko0sje
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 dec 2021 11:49

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Ongelezen bericht door Ko0sje »

De bestellingen zijn gedaan tussen 14 en 18 november. Ruim op tijd lijkt mij. Uiteindelijk zijn de bestellingen op 4 december 's avonds bezorgd.

Lady1234
Berichten: 26917
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Mooi op tijd dus. 😀

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Ko0sje schreef:
06 dec 2021 22:17
De bestellingen zijn gedaan tussen 14 en 18 november. Ruim op tijd lijkt mij. Uiteindelijk zijn de bestellingen op 4 december 's avonds bezorgd.
Dus de bestelling is geleverd. Is het nu opgelost en ga je volgend jaar weer daar bestellen?

Ps goede actie die pepernoten voor die kids :)

joopverhoeven
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 nov 2021 13:53

Re: Bestellingen V&D: hoe krijg ik contact?

Ongelezen bericht door joopverhoeven »

Op tijd bestellen in deze periode is inderdaad super belangrijk. Zelf wacht ik ook nog op meerdere pakketten, maar gelukkig hebben deze niet echt spoed

Gesloten