LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bol.com betaalt retour na maand nog niet terug

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Bol.com betaalt retour na maand nog niet terug

Ongelezen bericht door killythebid »

hallo mensen

ik heb op 04-03-2019 een bestelling gedaan bij bol.com ,heb het bestelde product weer retour gedaan met de ticket van bol.com
alles lijkt goed te gaan ,maar na dat pakket was ontvangen bij hen zou het aankoop bedrag binnen 3 werkdagen terug gestort zijn ,maar tot heden ik het nog niet gebeurd ! heb diversen malen via mail en telefonisch contact gehad via de klantenservice ,daar werd steeds gezegd dat het opgelost word en duizend maal excuus dat het zo vertraagt is , heb tot de dag vandaag nog steeds mijn geld niet terug ,dit is al een maand aan de gang pff word er waanzinnig van .
ik ben al vanaf 2007 klant bij bol diversen aankopen gedaan en snap niet dat ze de klanten dit aandoen vreselijk !!! :oops: :oops: :oops: :oops:

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Bol.com betaalt retour na maand nog niet terug

Ongelezen bericht door mahadma »

Stuur ze een duidelijke e mail dan komt het vast en zeker goed, dit bedrijf zal er niet met opzet zo lang over doen.

killythebid
Berichten: 39
Lid geworden op: 30 nov 2008 13:45
Locatie: utrecht

Re: Bol.com betaalt retour na maand nog niet terug

Ongelezen bericht door killythebid »

hoi mahadma daar ben ik al een maand mee bezig het gaat heel erg traag ..bedankt voor je tip .

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Bol.com betaalt retour na maand nog niet terug

Ongelezen bericht door mahadma »

Is bol direct de verkoper of via een aangesloten verkoper?

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bol.com betaalt retour na maand nog niet terug

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dit klinkt niet als normaal voor Bol.com. Inderdaad een goede vraag, is het bij Bol gekocht, of bij een aangesloten partner? En naar wie heeft u het terug gestuurd? Is er ook bewijs van het ontvangen hebben van het pakket op de juiste plek?

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Bol.com betaalt retour na maand nog niet terug

Ongelezen bericht door mahadma »

Zoal NeoDutchio ook zegt, was heet bol of een andere verkoper, want naar wie het teruggestuurd? Was dit wel het goede adres. Graag wat duidelijkheid over deze opmerking.

eric.taurus
Berichten: 3
Lid geworden op: 24 jun 2019 11:12

Re: Bol.com betaalt retour na maand nog niet terug

Ongelezen bericht door eric.taurus »

ik heb een soortgelijke situatie gehad met bol.com toen ik fotoshop kocht
volgens de beschrijving was het een compleet pakket waarin alles zat dat je kon wensen om fotos te bewerken en dergelijke toen ik het product eenmaal had gedownload en geinstaleert bleek het alles behalve compleet te zijn en leke het meer op paint dat ovrigens meer mogelijkheden heeft.

vervolgens contact opgenomen met klantenservice dat product niet als omschreven was en onbruikbaar.
toen werdt mij verteld dat ik geen terugbetaling kon krijgen omdat het een digitaal product was en ik dus pech had..

vervolgens naar de wetswinkel waar ze weinig voor me konden betekenen dan mij te wijzen op artikel 230p wet kopen op afstand
vervolgens thuis gezocht op consumentenrecht en kwam terecht bij de geschillen-comissie waar ik voor 85 euro een geschil kon starten dus dat gedaan en ondertussen nog meermaals een grote mond gehad van de klantenservice van bol.com en in een van de laatste berichten was het zelfs van hahahaha wij betalen je niks terug en begin maar een geschil dan dat winnen wij toch.

enkele dagen laten kreeg ik n mail dat ze een vergissing hadden gemaakt hun excuus aanboden en het geld terug zouden storten en als goedmakertje kreeg ik nog een winkeltegoed van 100 euro

dus als ik de situatie zo lees zou ik het adres eens controleren en dan een schermafbeelding maken van het verzend bewijs en een schermafbeelding van bewijs aflevering en dan officieel vorderen via een aangetekende brief en anders ook naar de geschillen comissie

Nijogeth
Berichten: 9968
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Bol.com betaalt retour na maand nog niet terug

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Maar wat heb je dan besteld? Wat is de exacte naam?

Overigens staat er bij bol.com wel bij dat een digitale download niet geretourneerd kan worden en er geen geld terug voor gegeven wordt.

Gesloten