Bol.com biedt geen waardebon aan

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bol.com biedt geen waardebon aan

Ongelezen bericht door Moneyman »

PeterPeters1966 schreef:
03 jun 2021 11:00
Lady1234 schreef:
02 jun 2021 21:44
Moneyman schreef:
02 jun 2021 20:50
Dat ligt anders als het een nonconform product betreft, dat bijvoorbeeld door handelen van de koper kapot is gegaan. Daarom zijn de door Alfatrion gestelde vragen van belang - ze maken namelijk een cruciaal verschil duidelijk.

Dat klopt, en dat zegt ook niemand. Je mist simpelweg het punt.
Alfatrion schrijft dat het argument is dat de verkoper een nonconform product heeft geleverd. En dat is dus al helemaal niet zeker.
Maar in de leefwereld van Alfatrion is dat het enige wat mogelijk is. Hij kan zich niet voorstellen dat er ook andere problemen kunnen zijn. Het is immers altijd de verkoper die fout moet zijn.
Kan je misschien gewoon een keer ophouden met dat kinderachtige, onjuiste op de man spelen? Je weergave lijkt niet eens op hetgeen Alfatrion schrijft, het geeft vooral een inkijkje in hoe jij in elkaar zit. Maar los daarvan is het vooral heel vervelend gedrag.

Kokka1
Berichten: 398
Lid geworden op: 23 jul 2011 23:32

Re: Bol.com biedt geen waardebon aan

Ongelezen bericht door Kokka1 »

het zou helemaal mooi zijn als TS zo slim was geweest ( wellicht is dat ook wel zo) om een paar foto's te maken van het beeldscherm tijdens het inpakken.. dat doe ik zelf namelijk altijd als ik iets kwetstbaars verstuur. dan heb je altijd bewijs dat het product geen zichtbare schade had toen jij het verstuurde.

Seinhuis
Berichten: 2364
Lid geworden op: 20 dec 2020 17:18

Re: Bol.com biedt geen waardebon aan

Ongelezen bericht door Seinhuis »

Ik denk dat het enige wat je kunt doen is om naar de geschillencommissie thuiswinkel te gaan voor een bindend uitspraak. Wat deze gaat worden durf ik niet te voorspellen.

Gesloten