LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Contact met Lidl onmogelijk

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Nickstyle
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 aug 2008 23:24

Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Nickstyle »

Onlangs heb ik bij de lidl een pannen set gekocht.
Hiervan ontstaan bij 1 pan allemaal kleine scheurtjes (dit al na 2x gebruiken).

Ik heb toen het servicenummer van lidl (0800-54 35 463) gebeld. Krijg je de boodschap dat deze niet vanaf een mobiel te bereiken is. Niet dat lidl dan denk zetten we het lokale nummer erbij voor mensen zonder vast toestel.

Op de website gezocht voor een email adres. En jawel zelf deze is nergens te vinden.

Enige manier waarop in in contact kan komen met lidl is per post. Lekker garantie van ze, daarna mag ik natuurlijk weer 100 brieven sturen dat ik mijn gemaakte kosten terug wil hebben.

Heeft iemand een ander idee hoe ik in contact kan komen met de Lidl.

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door RTD-Z »

Wat dacht je van teruggaan naar de winkel ?!?!?!?!?

rhmdriessen66
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2009 19:28

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door rhmdriessen66 »

Lidl heeft een 30 dagen, geen vragen, geldteruggave zonder opgaaf van reden.
Waarom klagen op een forum en niet gewoon terug gaan naar de winkel.

mvgr. manager lidl winkel

Nickstyle
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 aug 2008 23:24

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Nickstyle »

Omdat product ten eerste ouder is als 30 dagen. Eerder gekocht dan gebruikt (een echte manager van een lidl winkel zou toch moeten weten dat dit afgelopen maand geen actie is).

De winkel waar je ´m hebt aangeschaft stuur je altijd door naar hun servicenummer.

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door sjoegel »

De Lidl is erg goedkoop. Dat doen ze door op van alles te bezuinigen. O.a zal er een minder goede of geen klanten service zijn dan bij bijvoorbeeld de Bijenkorf. Als je bij dit soort, Lidl, kranendonck, etc, winkels koopt ga je niet voor de beste service. Als je de service niet krijgt is het gewoon pech. Hoort bij de formule. Waar denk je anders dat ze die lage prijzen vandaan halen ?
Dus wil je een set goede pannen ga je niet naar een ramsjwinkel vol met chinese meuk.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Dat zou best wel mee kunnen vallen, die service is volgens mij best ok.
Maar de winkel krijgt hier geen kans omdat men te beroerd is om even een belletje te plegen vanaf het werk, vrienden, buren of een telefooncel van mijn part :?

eentje
Berichten: 57
Lid geworden op: 11 jun 2009 13:54

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door eentje »

en even googlen op "telefoonnummer lidl" levert dit op:

Het adres van "LIDL Nederland GmbH" is: Huizermaatweg 45, 1273 NA Huizen

Postadres: postbus 198, 1270 AD Huizen.

Gratis telefoonnummer van LIDL is: 0800 - 5435463

Gewoon telefoonnummer van LIDL in Huizen is: 035 - 5287400

Nickstyle
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 aug 2008 23:24

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Nickstyle »

Inmiddels via een omweg moeten bellen. Je kunt zeggen dat ik hiervoor te beroerd ben, je kunt 't ook zien als lidl te beroerd om het regionaal nummer te vermelden (0800 staat na mijn weten altijd doorverwezen).

Helemaal lachen wat zegt Lidl dat ik 'n klacht moet indien bij
Lidi Nederland
t.a.v. afd Inkoop
postbus 198
1270 AD Huizen
Ofwel ze helpen je telefonisch niet.
Weinig andere keus brief maar verstuur.

Vind inderdaad dat ik niet de service mag verwachten van de Lidl als een speciaal zaak. Echter een metalen pan hoort niet te scheuren (ongeacht de winkel). Dat je de garantie moet zien te verhalen door brieven te schrijven vind ik wel te ver gaan.

Overigens 't 035 nummer dat hier staat is van 't hoofdkantoor niet van 't servicenummer.

1 ding is zeker ik koop niks meer bij de Lidl

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Je verwachtingen zijn gewoon veel te hoog in verhouding met de prijs/soort winkel.
Het liefst zou je naar de winkel willen gaan en ruilen. Dan had je 'm idd elders moeten kopen.
Nu heb je gewoon pech en moet je wat meer moeite doen.

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Sorry hoor, maar omdat een winkel goedkoop is, vind ik niet dat er dan maar slechte service geleverd mag worden.
Of dit nou slechte service is weet ik zo net nog niet, een brief schrijven is niet het einde van de wereld en zo'n beetje 9 van de 10 bedrijven heeft enkel een 0900 nummer.
Maar ik vind het onzin om te zeggen "Ach, het was een goedkoop product, dan is de service slecht, niet zo zeuren!", want dat vind ik een zwaktebod.
Ook goedkopere winkels hebben service- en garantievoorwaarden.

carpachio
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2009 21:39

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door carpachio »

Onderstaande wou ik per mail melden bij Lidl, lukt niet nergens staat een mail adres vermeld, wil toch mijn frustratie kwijt, doe het maar hier
Vanmorgen 19 juni boodschappen halen bij de Lidl in Hoogeveen zoals ik elke week doe. Sta ik met een volle kar bij de kassa om af te rekenen doet mijn pas of het pin apparaat het niet. 3 keer geprobeerd bij de ene kassa met al een beetje "gestreste man" op de achtergrond die met sleutels moest komen maar het apparaat bleef weigeren.
Met behulp van de casierre hebben we alle boodschappen bij de andere kassa nogmaals over de band gedaan en wat denk je de techniek liet het nogmaals afweten, de "gestreste man" met de sleutels moest er weer bij komen omdat ik niet betalen kon. Ik voelde mij echt lullig , er stond een rij wachtende mensen voor de kassa en het gezicht van “de man” sprak boekdelen. Hij heeft geen woord gezegd maar het stond op zijn voorhoofd geschreven “ dat mens zal geen geld op de bankrekening hebben staan” .
De kar met boodschappen is in de winkel achtergebleven met mijn boodschappenkrat erin, ik was te verbouwereerd om er aan te denken deze mee te nemen. Later blijkt dat er een storing in het betalingssysteem was, dat hoorde ik bij andere winkels, met mijn pas was niets aan de hand, kon later gewoon pinnen bij de bank ik heb hier een heel vervelend gevoel aan over gehouden, je zit in een vervelende situatie omdat de techniek weigert en dan regeert een personeelslid van die winkel zo onnozel, je doet dit toch niet expres.
:?

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

het gezicht van “de man” sprak boekdelen. Hij heeft geen woord gezegd maar het stond op zijn voorhoofd geschreven “ dat mens zal geen geld op de bankrekening hebben staan” .
Ik denk dat het a. komt doordat de man gestressed was maar b. ook doordat jij je opgelaten voelde. De pinautomaat geeft altijd een code wanneer een transactie niet lukt. Die man heeft echt wel gezien dat het geen saldo probleem was.
Sorry hoor, maar omdat een winkel goedkoop is, vind ik niet dat er dan maar slechte service geleverd mag worden.
Dat heb ik ook nooit gezegd, ik zei :

BerichtGeplaatst op: 17 Jun 2009 22:38 Onderwerp:

Dat zou best wel mee kunnen vallen, die service is volgens mij best ok.
Ook in andere topics heb ik laten weten dat de service best goed is. Maar zoals je zelf al zei :

een brief schrijven is niet het einde van de wereld
Echter de TS verwacht de winkel binnen te lopen met zijn kapotte pan en de winkel weer te verlaten met een nieuwe. Daar komt het op neer. En als je dat wilt, moet je bij een hele dure exclusieve zaak kopen waar ze dat soort service zich kunnen permitteren.

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door RTD-Z »

Echter de TS verwacht de winkel binnen te lopen met zijn kapotte pan en de winkel weer te verlaten met een nieuwe. Daar komt het op neer. En als je dat wilt, moet je bij een hele dure exclusieve zaak kopen waar ze dat soort service zich kunnen permitteren.
Onzin kan bij Lidl ook binnen 30 dagen heb je geen vragen niks aan de hand ben je later tja dan schrijf je een brief , maar exclusieve zaken doen daar 9 vd 10 keer nog moeilijker over en dat kan ik weten dus zegt helemaal niks..

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door ron1 »

En is dat ons probleem dan ?

stofzuigertje

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je een nieuw product niet gelijk gebruikt loop je dit risico dat de terugbreng garantie komt te vervallen.

Gelijk proberen en tijdig melden als niet goed.
Een andere pan is meestal onmogelijk, uitverkocht en dus geld terug zonder enig probleem.
Dit geld voor alle tijdelijke Lidl producten.

Dus niet zomaar nieuw laten liggen maar gelijk proberen!

ron1
Berichten: 811
Lid geworden op: 18 jun 2008 19:16

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door ron1 »

LIDL is doorgaans een goeie toko met goede producten, overal gaat er wel eens wat mis.

Diertje
Berichten: 20
Lid geworden op: 28 jul 2009 20:37

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door Diertje »

Nickstyle schreef:Onlangs heb ik bij de lidl een pannen set gekocht.
Hiervan ontstaan bij 1 pan allemaal kleine scheurtjes (dit al na 2x gebruiken).

Ik heb toen het servicenummer van lidl (0800-54 35 463) gebeld. Krijg je de boodschap dat deze niet vanaf een mobiel te bereiken is. Niet dat lidl dan denk zetten we het lokale nummer erbij voor mensen zonder vast toestel.

Op de website gezocht voor een email adres. En jawel zelf deze is nergens te vinden.

Enige manier waarop in in contact kan komen met lidl is per post. Lekker garantie van ze, daarna mag ik natuurlijk weer 100 brieven sturen dat ik mijn gemaakte kosten terug wil hebben.

Heeft iemand een ander idee hoe ik in contact kan komen met de Lidl.
Zelfde als bij de Aldi, ook daar kun je niet mee bellen en of mailen.. k*tservice dus ..

midas50
Berichten: 299
Lid geworden op: 06 apr 2009 15:00

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door midas50 »

De verkoper (LIDL dus) is het aanspreekpunt voor klachten en reparaties.
Garantie(problemen) met kookpannen moeten dus door LIDL zelf afgehandeld worden.
Prijs van de pannen doet niet terzake.
Elk produkt dient aan bepaalde eisen te voldoen.

rowan01
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 okt 2009 18:32

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door rowan01 »

Gisteren 2-10 klacht over de behandeling kassa Lidl Lelystad. Contact met bedrijfsleider in de winkel. Onbehoorlijk te woord gestaan. Gelukkig een Boni aan de overkant met goede service. Dacht een klein mailtje te sturen met mijn grieven, ook ter lering en verbetering.
Wat schetst mijn verbazing geen adres, geen mailadres niets. Wel een 0800 nummer. Dit gedraaid maar dat kan alleen met een vaste lijn terwijl 3/4 Nederland alleen nog mobiel belt.
De slogan van Lidl niet zeuren maar kopen en niet klagen?

bokito74
Berichten: 265
Lid geworden op: 26 sep 2009 15:46
Locatie: Amsterdam

Re: Contact met Lidl onmogelijk

Ongelezen bericht door bokito74 »

Wat kunnen sommige mensen toch janken zeg.
Meestal zijn het ook de grootste kakkers met de grootste bek.

Er is in het geheel niks mis met de service en garantie van Lidl en Aldi, maar je moet gewoonweg naar de winkel gaan met je bonnetje is dat nu zo moeilijk.

Nee mensen klagen liever dan dat ze zelf eens uit hun ogen kijken.

In mijn zaak kom ik ook van dit soort halve zolen tegen, bij een ander wat kopen en dan bij mij willen ruilen met een hoop stampei want ik heb het geleverd.

Maar meneer u staat in een compleet ander bedrijf, ja maar jullie hebben dezelfde onderdelen dus u ruilt het maar om.

Persoonlijk heb ik nog nooit problemen gehad bij de Lidl maar ja sommige hebben in elke winkel problemen.

Wil je bv per direct goede service dan ga je naar een speciaalzaak waar je ook 25x meer betaald voor diezelfde pan.
Service kost nu eenmaal geld.

Gesloten