LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Veel verdienen?

Ik zag iemand die relatief veel verdiende en ging deze gewoon nadoen, ik onder de prijs van hem en dus
erg veel werk binnen gehaald, hoge omzet.

Maar nu er andere weer onder mijn gingen snel bedrijf verkocht en die koper heeft er spijt van.
De omzet steeg niet meer, en dan is het wachten op daling.
Die cursus zal wel tijd en geld kosten en Amazon? in Europa verdien je makkelijker, en dan een aantal jaren snel wegwezen!
Dat zal wel ontbreken want wat nu goed is, is straks onverkoopbare zooi.

Eind vorige eeuw, eerst Video Recorders, toen CD, en DVD, later de Branders en schijven en nu schuurvulling die niemand meer wil.
Net als Nokia, van houthandel, via Papier en TV naar Telefoons, en nu?
Een gouden formule bestaat niet is mijn ervaring, wel tijdelijk klatergoud en op tijd uitstappen!

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Zat je toen in de augurkenhandel?

Erthanax
Berichten: 9678
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Erthanax »

Erthanax schreef:
16 nov 2019 10:34
Ach, dat houdt iedereen van de straat. Toch is Huub Knapen (20) uit Weert wel een slimme, jonge ondernemer, (...)
Huub loopt wel binnen, denk ik.
Ik zie nog geen reden van mening te veranderen :D.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Komkommer zat in de stofzuigers.

sake1987

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door sake1987 »

Krijg nu steeds een aanbieding op Facebook, een mooie doos met 5 paar bamboe sokken van 35 euro voor19,95. Op Ali exact dezelfde doos voor 2,75 euro

Arizonakid
Berichten: 1125
Lid geworden op: 20 dec 2018 19:11

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Ja. En dat is dus vlotte winst voor de verkoper, ook omdat zeker 60% van de mensen het veiliger vindt om zogenaamd in Nederland te kopen dan in China. Niks mis mee toch? Mensen willen graag die sokken, zien ze voor een voor hun acceptabel bedrag en kopen ze daarvoor.
Hoeveel denk je dat de bakker betaald voor jouw heel bruin dat je voor 2,95 koopt?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Wie wil dat nou niet: miljonair worden met sokken op je sokken?

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Revoked »

Bob Schurkjens schreef:
23 nov 2019 23:06
Wie wil dat nou niet: miljonair worden met sokken op je sokken?
Daarom wil ik ook graag importeur worden. De hele dag niets uitvoeren....

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Nog erger, ik kreeg die reclame ook te zien, en heb ze besteld en betaald... zijn onderweg.

Of ze dit of volgend jaar pas binnen komen weet ik niet maar rond de Kerst & Nieuwe jaar vallen er 4 werkdagen uit!
10 stuks sokken, want dat klinkt iets beter dan maar 5 paar...

Zodra ik ze heb zal ik wel even foto plaatsen en voelen of het echt Bamboo is of slechts gebreid met....
net als de echte Boterkoek van Hete Plaatselijke Bakker of de buurt super, bereid met 10%.. rest margarine!

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Huub Knapen schreef:
18 nov 2019 15:42
Toevallig kwam ik bij dit forum uit, en ik dacht waarom plaats ik niet zelf een reactie.

Dus vele van jullie hebben het over dropshipping.

Ik ga even uitleggen wat dropshiping is voor degene die er niet mee bekend zijn of die verkeerd zijn ingelicht.

Dropshipping is als je geen voorraad hebt, je 'verkoopt' dus producten die niet van jou zijn. Je koop ze pas wanneer ze verkocht zijn en laat ze rechtstreeks van de fabrikant naar de klant verzenden. Het is dus maar afwachten welke staat je product is, of je garantie krijgt en hoelang het duurt voor je je product ontvangt.

Amazon verkopers zijn over het algemeen geen dropshippers. Amazon is het grootste bedrijf ter wereld geworden door de beste service en kwaliteit te bieden tegen de laagste prijs en snelste verzending. Die visie komt dus niet overeen met dropshipping.

Wat doe ik nu wel? Ik laat top kwaliteit producten produceren en koop ze in grotere aantallen in 200+. Ik maak gebruik van Amazon's FBA programma (fullfilment by Amazon).

Wat wilt dat zeggen? Ik betaal Amazon een commissie voor het verzenden van mijn producten en het afhandelen van de customer support.

Ik stuur dus producten in en Amazon slaat ze op in warenhuizen door heel het land. Ze leveren overal binnen 1 dag. In london zelfs binen 2 uur en in Amerika binnen 30 min op sommige plaatsen.

Ik deel Amazon hun visie, ik wil geld verdienen maar ik wil de klanten ook zo goed mogelijk helpen, als je focus ligt op de klant dan kom je altijd bovenaan op lange term. Hier is Amazon het perfecte voorbeeld van.

Mensen die Amazon's visie niet delen en de klant willen oplichten of slechte kwaliteit producten verzenden of lange levertijden hebben worden verwijdert door Amazon.

Met andere woorden, Amazon is het snelste en veiligste handelsplatform voor zijn klanten. Mensen hebben geen geduld en willen hun producten (meestal) gister al in huis hebben. Daarom kun je voor een product wat normaal 1,60 kost in China nu 10 euro vragen. Verzending+zekerheid van service staan hier voorop.

Een van mijn producten kost dan ook 1.60 en verkoop ik voor 10 dollar, ik betaal Amazon 4.00 aan commissie en verzendkosten en houd dus zelf 4.40 winst per stuk over. Ik verkoop een paar honderd stuks en heb meerdere producten. Zo kom ik aan mijn huidige inkomen. Ik lever precies de service die mijn klant verwacht te krijgen en dat levert op lange term alleen maar meer resultaten.

Op deze manier kan ik duizenden producten per maand verkopen zonder ooit zelf een product aan te hoeven raken. Ik hoef ook nooit met een klant te bellen of te e-mailen. Ik heb dus geen magazijn of medewerkers nodig. Ik kan een miljoenenbedrijf runnen gewoon via mijn laptop in de woonkamer. Dat is het geheim :)
Wat doe ik nu wel? Ik laat top kwaliteit producten produceren en koop ze in grotere aantallen in 200+.
Dus je hebt fabrieken ergens die speciaal voor jou top kwaliteit producten maakt, en dan neem je 200 stuks af. Kwaliteit beheer doe je zelf ook niet zeker? Duizenden producten...hoeveel fabrieken zijn er voor jou aan de slag dan, hoe wordt alles verscheept? heb je een carrier?

Oooh wacht nu zie ik het, je wilt rijk worden van de cursus 'hoe snel rijk te worden' :lol:

Obelix1
Berichten: 768
Lid geworden op: 23 apr 2019 17:59
Locatie: Africa

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Obelix1 »

Op deze manier kan ik duizenden producten per maand verkopen zonder ooit zelf een product aan te hoeven raken
Duizenden producten!
Ik verkoop een paar honderd stuks en heb meerdere producten. Zo kom ik aan mijn huidige inkomen
Honderd stuks!

Mijn naam is Obelix1 u maakt er Obilix van, laagdunkend. Maar zie je ook het verschil in het verhaal.

Verder wens ik die mijnheer veel succes met zijn onderneming.

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Obelix1 schreef:
24 nov 2019 11:27
Op deze manier kan ik duizenden producten per maand verkopen zonder ooit zelf een product aan te hoeven raken
Duizenden producten!
Ik verkoop een paar honderd stuks en heb meerdere producten. Zo kom ik aan mijn huidige inkomen
Honderd stuks!
Probeer het nog eens te lezen, maar dan begrijpend. Dan zie je de consistentie misschien wel...

Moneyman
Berichten: 30041
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Cursus Dropshipping. Dan wordt het druk op het forum!

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik zou hetzelfde doen als iemand anders een topic over mij opent.

Gesloten