LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dekbedovertrek.com

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Ingrid Piersma
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 apr 2018 10:11

Dekbedovertrek.com

Ongelezen bericht door Ingrid Piersma »

Dekbedovertrek gekocht bij dekbedovertrek.com. Ik heb wel betaald maar er is niets geleverd. Bellen of mailen wordt niet beantwoord.
Nu pas lees ik de recenties en dat is niet goed. Ik ben niet de enige die hier meekamt. Ik wil dat het stopt ook voor anderen.
Graag wil ik mijn dekbedovertrek, zo niet dan geld terug. Het voelt als diefstal van mijn geld.
Kunnen jullie hier aandacht aanbesteden?
Ingrid

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Dekbedovertrek.com

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Wederom het voorbeeld dat waarschuwen op internet nergens goed voor is. Mensen kijken immers achteraf pas.
Malafide verkopers stoppen vanzelf als niemand er meer koopt. Maar malafide verkopers zijn niet aangesloten bij een keurmerk.

Ze zijn iig aangesloten bij het thuiswinkelkeurmerk. U kunt daar altijd een klacht indienen.

Dirkie
Berichten: 2925
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Dekbedovertrek.com

Ongelezen bericht door Dirkie »

Ingrid Piersma schreef:Dekbedovertrek gekocht bij dekbedovertrek.com. Ik heb wel betaald maar er is niets geleverd. Bellen of mailen wordt niet beantwoord.
Nu pas lees ik de recenties en dat is niet goed. Ik ben niet de enige die hier meekamt. Ik wil dat het stopt ook voor anderen.
Graag wil ik mijn dekbedovertrek, zo niet dan geld terug. Het voelt als diefstal van mijn geld.
Kunnen jullie hier aandacht aanbesteden?
Ingrid
De wijze les van dit verhaal is het slim is om voor de koop bij een webshop de recensies even te lezen.
De ervaring is echter dat niemand dat doet want op diverse fora staan bijdragen als deze, namelijk mensen die achteraf gaan kijken.
En dus kun je ervoor waarschuwen tot je een ons weegt.

witte angora
Berichten: 30559
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Dekbedovertrek.com

Ongelezen bericht door witte angora »

Ingrid Piersma schreef:Dekbedovertrek gekocht bij dekbedovertrek.com. Ik heb wel betaald maar er is niets geleverd. Bellen of mailen wordt niet beantwoord.
Nu pas lees ik de recenties en dat is niet goed. Ik ben niet de enige die hier meekamt. Ik wil dat het stopt ook voor anderen.
Graag wil ik mijn dekbedovertrek, zo niet dan geld terug. Het voelt als diefstal van mijn geld.
Kunnen jullie hier aandacht aanbesteden?
Ingrid
Wie is 'jullie'? Dit is het forum, niet de redactie.

Maar ik wil je wel een megagoede tip geven: Ga in de opruiming eens bij Hudson's Bay langs. Die hebben kwalitatief hele goede dekbedovertrekken, ik heb er dus onlangs een aantal gekocht van Beddinghouse met 50% korting. Daar kan geen internetshop tegen op. En met een beetje mazzel liggen er nog een aantal, vorige week in ieder geval nog wel.

En nee, ik werk er niet.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Dekbedovertrek.com

Ongelezen bericht door mahadma »

Edit.

Gesloten