LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dixons (Zaandam filiaal)

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
wolferl
Berichten: 157
Lid geworden op: 29 jul 2005 11:51

Dixons (Zaandam filiaal)

Ongelezen bericht door wolferl »

Dit keer geen klacht, maar een compliment.

Ik verkocht een paar maanden geleden mijn Mac Mini omdat ik die nooit gebruikte. Een geïnteresseerde koper melde zich en was bij mij binnen. Helaas kon ik de beste man geen beeld laten zien omdat mijn monitor niet goed was.

Ben naar Dixons gegaan, en vroeg of hun mij konden helpen. Tot mijn grote verbazing opende zei een nieuwe verpakking met muis. Kwam er zelfs een computerscherm uit de vitrinekast, en werden er diverse kabels uit nieuwe verpakkingen gehaald.

Dit in bijzijn van (mijn) koper, 2 medewerkers van Dixons en een product die noch van Dixons was, of waar ze noch een stuiver aan zouden verdienen. Het gaat mij niet zozeer om de producten die ze helemaal uit de originele verpakking haalde. Maar om de service, waar zij als winkel totaal geen profijt van zouden hebben.

Ik hoop dat ze dit allicht ook lezen, en bij deze een grote compliment voor Dixons en haar medewerkers. Ik koop daar heel graag mijn producten, al zijn ze soms duurder. De service en de knowhow is uitstekend.

aerox
Berichten: 201
Lid geworden op: 18 mei 2011 11:44

Re: Dixons (Zaandam filiaal)

Ongelezen bericht door aerox »

Fijn voor jou maar zo'n idiote verkoopster zou bij je werken zeg..

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: Dixons (Zaandam filiaal)

Ongelezen bericht door eleven »

Kan alleen en kennis van jou geweest zijn, normaal maakt niemand van een winkel, ook niet Dixons,een verpakking open, om jou te helpen met een probleem.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Dixons (Zaandam filiaal)

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Het is nu wachten op een klacht over Dixons in Zaandam die een product als nieuw heeft verkocht terwijl het al uit de verpakking is geweest....

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Dixons (Zaandam filiaal)

Ongelezen bericht door dhc »

Ken de zaak. Waardeloze ongeïnteresseerde amateurs die geen kennis van zaken hebben. Verlenen geen service, weten niet waar ze het over hebben en doen geen enkele moeite voor je. Na drie vervelende ervaringen gaik liever naar MyCom op de hoek van de Peper straat, of zelfs naar Saturn.
Van je verhaal geloof ik geen barst en is het eigenlijk pure spam...

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Dixons (Zaandam filiaal)

Ongelezen bericht door ciske »

naar MyCom
Daar loop ik met een grote boog omheen. Slechte zaak Mycom, service is ook bij hun superslecht.

riddert
Berichten: 2126
Lid geworden op: 22 okt 2010 08:52

Re: Dixons (Zaandam filiaal)

Ongelezen bericht door riddert »

ciske schreef:
naar MyCom
Daar loop ik met een grote boog omheen. Slechte zaak Mycom, service is ook bij hun superslecht.
Hoezo is de service daar superslecht? Kun je een voorbeeldje geven, ik hoor zelf andere geluiden namelijk.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: Dixons (Zaandam filiaal)

Ongelezen bericht door ciske »

Ja hoor ,mijn pc was kaduuk binnen een maand, andere pc gekregen. Ook stuk , toen een zelfbouw ( kreeg namelijk mijn geld niet terug) , die liep zo langzaam als stroop. Uiteindelijk terug gebracht, never nooit dat ik daar ooit nog iets zal kopen.

Pas na contact met het hoofdkantoor, kreeg ik mijn geld terug.

Gesloten