Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
ICandy
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jun 2020 12:01

Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door ICandy »

1. S&S is telefonisch heel slecht te bereiken!
2. Hebben een slechte bezorgservice (hebben maar 1 bezorgdienst) die heel veel geld vraagt om je meubels te bezorgen. 
3. Respectloos aan de tel. Flut telefoniste! Zowel bij seats and sofas als bij bewust transport. Respect in alle vormen is ver te zoeken!
4. Valse beloftes. Er word constant gezegd dat ze terugbellen maar dat doen ze niet. Je moet dus zelf achter je zaken aanlopen. Stressverwekkend!
5. Bewust transport word door s & s aangeraden. Niet doen!! Staat bekend om een heleboel gezeik!
6. Wachttijd klopt vaak niet!
7. Er word niet zorgvuldig gewerkt waardoor ik de verkeerde bank geleverd kreeg na peperdure bezorgkosten..
8. Prijs is niet wat je denkt (reclames) eenmaal in de winkel zie je dat de reclames de dunste stof promoten (wat dus snel stuk gaat)..iets wat de meeste mensen niet willen ..voor duurzaam gebruik wil je iets wat lang meegaat. 
9. Mooie bankstellen maar al dat gedoe eromheen zorgt voor veel stress.
10. Bij een kapotte of beschadigd meubel zijn de kosten (transport) voor de klant. Hierin komen ze klanten helemaal niet tegemoet. Reparaties stellen niks voor. Er wordt amper iets aan gedaan.
11. Ze stellen klanten gerust door excuses te maken en beloven op dat moment van alles. Ze staan al jaren slecht in recensies en na al die jaren van feedback leren ze er nog niet van pfff..
12. Zou ik seats and sofas aanbevelen aan anderen: NEE!! Absoluut NIET!

Tot slot kijk even verder er zijn vast meer winkels die dezelfde banken of meubels aanbieden.

Mocht je toch met s&s in zee gaan wees je bewust van alle negatieve reviews. :!:

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waarom hebt u er dan gekocht? Al jarenlang wordt gewaarschuwd, of hebt u dat allemaal gemist? En als u daar wel koopt ondanks alle waarschuwingen, wie denkt u dan te bereiken met uw waarschuwing?

gosewijn
Berichten: 2892
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door gosewijn »

Goed dat u het hier meld , had er juist een el. fiets willen kopen. :D

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door berndv »

ICandy schreef:
14 jun 2020 16:46
Mocht je toch met s&s in zee gaan wees je bewust van alle negatieve reviews.
En die reviews staan er al jaren, toch blijven mensen beter luisteren naar de schreeuwerige reclame dan naar de herhaaldelijk geplaatste negatieve ervaringen. Bedankt voor de tip. Ik zal er in de toekomst net zo vaak komen als nu. Niet.

16again
Berichten: 16089
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door 16again »

NeoDutchio schreef:
15 jun 2020 14:03
Waarom hebt u er dan gekocht? Al jarenlang wordt gewaarschuwd, of hebt u dat allemaal gemist? En als u daar wel koopt ondanks alle waarschuwingen, wie denkt u dan te bereiken met uw waarschuwing?
Waarschuwingen moeten wel eens ververst worden, daar helpt dit bij

Lady1234
Berichten: 27100
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Ik was juist van plan daar een keuken uitzet te kopen. Leuk, krijg je een bankstel bij cadeau. Nog maar even bedenken dan.

sake1987

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door sake1987 »

Al die punten die u aangeeft zijn bekend. Transport doen ze zelf niet. Ze adverteren met de prijs van de goedkoopste stof groep maar dat doen anderen ook. De verkopers zijn vriendelijk maar erg opdringerig, je kan zeggen dat je geen hulp nodig hebt maar dat helpt niet.

En toch bestaat dit bedrijf al meer dan 25 jaar en heb je haters en die vind je hier en ook een zeer grote groep tevreden klanten.
Het bedrijf heeft nog nooit op rand van faillissement gestaan , zo ver ik weet.
Zelf kom ik er niet meer , maar dat komt door de opdringerige verkoop.
Heb in het verleden hier toch 2 hele goede banken gekocht en 1 slechte.
En zelf ophalen retourneren hebben ze nog nooit een geheim van gemaakt.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door berndv »

Lady1234 schreef:
15 jun 2020 14:30
Ik was juist van plan daar een keuken uitzet te kopen. Leuk, krijg je een bankstel bij cadeau. Nog maar even bedenken dan.
voor de keuken uitzet zou ik het gelijk doen, daar heb ik nog nooit klachten over gezien. Het cadeau zou ik nog wel even over nadenken of je die wel wilt, misschien kan je korting krijgen op de keuken uitzet als je het cadeau achterwege laat, dat schijnt daar andersom ook te kunnen.

rvjapio
Berichten: 1001
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door rvjapio »

Wat leuk dat daar nog mensen komen!

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik werk uiteraard ook bij S&S, en het is een fantastisch bedrijf. Alleen maar blije en tevreden klanten. Werkelijk, ik snap niks van de klacht van TS. :wink:

juliomariner
Berichten: 4809
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door juliomariner »

Zit nog liever op een kartonnen doos dan op een bankstel van de S&S (Qua zitconfort zit de doos misschien ook nog beter)
Snap niet dat deze firma nog klanten heeft. Service kennen ze niet en de kwaliteit van de meubels, nou ja.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Jablan »

juliomariner schreef:
15 jun 2020 19:30
Zit nog liever op een kartonnen doos dan op een bankstel van de S&S (Qua zitconfort zit de doos misschien ook nog beter)
Snap niet dat deze firma nog klanten heeft. Service kennen ze niet en de kwaliteit van de meubels, nou ja.
:wink:
Hier precies andersom. Bankstellen zijn al lang voorbij de beloofde levensduur, zitten nog steeds prima, erg geschikt als hang-, lig- en slaapplek. Het was geen Cash&Carry model, maar een maatwerkbestelling met 'extra zware kwaliteit'.
Of de kwaliteit en service van toen nu nog zo is ... geen idee. Nog geen behoefte aan een nieuw exemplaar.

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door witte angora »

Jablan schreef:
15 jun 2020 21:03
Of de kwaliteit en service van toen nu nog zo is ... geen idee. Nog geen behoefte aan een nieuw exemplaar.
Loop maar eens een kringloopwinkel binnen, en ga maar eens op een stoel uit de jaren 50 zitten. Ga daarna naar een 'kwaliteitszaak', en ga daar eens op een stoel zitten. Dan merk je het verschil wel.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door moederslink »

Ons hele leven hebben we al katten en aangezien deze allemaal de bank als krabpaal gebruikten ( wát we ook deden) leef ik al zeker sinds 30 jaar op de goedkopere banken en zelfs banken uit de Kringloop ... goed degelijk spul .
Dan ben ik ook niet ongelukkig wanneer er weer een andere goedkope bank moet komen.
Ik denk dat ik in de afgelopen 30 jaar zo.n 7 banken heb gehad. Gemiddeld dus om de +-4 jaar ☺.
Dan is S&S of IKEA of de Kringloop geen verkeerde optie.

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door mahadma »

Ze adverteren ,met 25 jaar bestaan, als je alle klachten leest dan is dat bijna een sprookje ............. want als het aan de gemiddelde klant ligt wordt dat geen 26 jaar.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Jablan »

@WA/ML Vanwege de poezen hebben we de extra zware kwaliteit gekozen. Te stevig om stuk te krabben. ;-)
Kringloopwinkel hier in de buurt is al langer geen optie meer. Wat aan de achterkant wordt aangeboden, vliegt aan de voorkant de winkel uit.

CharlotteRens
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 feb 2020 14:56

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door CharlotteRens »

Heb zelf een hele goede ervaring met Seats & sofas, vestiging Oosterhout.
De door hen aanbevolen bezorgservice was héél goed.
Afspraken werden exact nagekomen en hele nette en vriendelijke bezorgers.
Jammer dat andere mensen het niet zo goed hebben getroffen.

sake1987

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door sake1987 »

Het bedrijf bestaat al meer dan 25 jaar en verkoopt ontzettend veel bankstellen.
Het bedrijf geeft ook al 25 jaar aan dat ze niet zelf bezorgen.
Al 25 jaar maken ze gebruik van een vervelende opdringerige manier van verkopen.
Ze adverteren al die jaren al met de goedkoopste stof klasse, maar hebben zeker ook goede producten, maar die zijn duurder.
Heeft het bedrijf veel klachten? Valt best mee, niet meer dan andere grote bedrijven.
Vaak komen die klachten van kopers die het goedkoopste wilden toch zijn overdonderd om duurder te kopen en vaak gaat het over bezorgen of terug brengen bij mankementen.
Dit had je allemaal kunnen weten.
En de klagers komen samen op een forum.
Vaak lees ik opmerkingen van mensen die het bedrijf afkraken, maar die ook gelijk aangeven dat ze er nooit iets zouden kopen? ( gaan liever naar de kringloop)

Ik zelf kom ook niet graag bij dit bedrijf, maar heb hier 2 goede en 1 slechte bank gekocht

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door berndv »

onze eerste bank kwam hier ook vandaan. Je weet van tevoren waar je aan begint, althans, ik ga er van uit dat je van tevoren informeert naar de voorwaarden. Wij hadden daar een hoekbank bestelt voor het eerste huisje van mijn vrouw en mij. Sleutel zouden we begin maart krijgen, verhuizing zou in april zijn. Bank in januari besteld, verwachte levertijd was toen 12 weken, dus dat zou prima uit komen. Helaas voor ons was de bank er al na 6 weken. Dan heb je 2 keuzes, zelf opslag regelen of betalen om de bank daar in opslag te laten staan. Ja, andere winkels hanteren dat niet als voorwaarde. Dat klopt. Maar je weet van tevoren waar je aan begint.

Vorig jaar ook nog daar geweest om te kijken voor een bank voor ons nieuwe huis. Konden niet echt wat vinden wat bij onze smaak pastte, dus wilden de winkel weer uit. Kwamen we ook een overdreven enthousiaste verkoper tegen die, zo leek het, koste wat kost een bank aan ons ging verkopen. Toen hij eenmaal doorhad dat deze stugge tukker echt geen bank van hem ging kopen, veranderde zijn overenthousiaste verkoopstem naar een normale spreekstem. En je raad het niet, maar je kon gewoon een normaal gesprek met de beste man voeren, informeerde naar de nieuwe woning, vertelde dat zijn dochter ook net een nieuwe woning had gekocht. Echt, die verkoper leek opeens gewoon op een normaal persoon.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Doe geen aankopen bij Seats and Sofas

Ongelezen bericht door Brahms »

Wij kopen alleen nog bij bedrijven alwaar het personeel aangeeft zelf heel toevallig ook net dit artikel gekocht te hebben.
En zo kochten wij een auto, meerdere matrassen, een keuken, stoelen, kleding, TV, meubels, fietsen en zelfs plantjes voor in de tuin 😀

Plaats reactie