LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
R.OBIN
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jan 2009 11:07

ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door R.OBIN »

21 Mei 2007 daar begon het allemaal.
Ik werd die dag 18 jaar en ging even naar de stad, waar ik werd benaderd door een man die werkt voor ECI..
Hij vertelde dat als ik lid werd voor €25,00 was dat cd's, boeken, dvd's enzo mocht uitzoeken en dat ze een ruim assortiment hadden.
Maar hij stelde eerst een vraag en als ik het antwoord goed had dan gingen we die spullen halen..
Dit was zijn verkoopvraagje, vanaf dat moment was ik lid volgens de werknemer..
We gingen naar de winkel van ECI en daar zou het in orde gemaakt worden, maar tot mijn grote verbazing was er uit bijna niets te kiezen!
De oudste dvd's hadden ze staan en de cd's die werden ook al bekant ouderwets!
Dus ik zag er toch maar vanaf, maar volgens de werknemer kon dat niet want hij had al een paar gegevens ingevult..
Hij vertelde mij dat ik per jaar kon opzeggen, dus per jaar kon ik zeggen wil ik verder of stop ik!
Ik ben naar huis gegaan en toen begon nog meer ellende met ECI..

Het éérste jaar was bijna voorbij dus 3 maanden van de voren in Maart 2008 belde ik met de klantenservice van ECI ik wou mijn contract opzeggen.. Het eerst jaar is namelijk bijna voorbij!
Maar dit kon niet, ik kon mijn contract niet opzeggen omdat ik alles per kwartaal kreeg en dat zit je er 2 jaar aanvast..
Ik vertelde dat de man die mij 21 mei 2007 benaderd had heeft gezegt dat ik per jaar kon opzeggen!
maar ze konden niets voor me doen en dat betekende dat ik nog een jaar aan ECI vast zat..

Nu is het al 2009 en heb in Februari nog een keer gebeld en gezegt dat ik vanaf 21 Mei 2009 geen lid meer wil zijn..
Dat was goed en hebben dat genoteerd, maar tot mijn grote verbazing krijg ik gisteren 10 Juni 2009 weer een bestelling binnen waar ik niet om gevraagt heb!
Ik ben vandaag 11 Juni 2009 weer gaan bellen met de klantenservice.
En daar vertelde ze weer iets heel anders!
ze vertelde mij:

Je bent pas vanaf 1 Juli 2007 lid geworden, maar de dag dat ze je hebben benaderd 21 mei 2007 dus tot 1 Juli 2007 had je de tijd om erover na te denken of je wel lid wou worden!

Dit kon niet, want volgens de werknemer zat ik er meteen aanvast en zou het contract meteen ingaan!

Volgens de klantenservice loopt mijn contract pas 30 Juni 2009 af dus was dit mijn laatste bestelling..
Terwijl ik 2 keer heb opgezegt in 2008 en 2009 en daarbij hebben ze mij gezegt dat ik vanaf 21 Mei 2009 geen bestellingen meer zou krijgen!
Ik voel me opgelicht! Ze vertellen een mooi verhaal en dan zit je er jaren aanvast!

Ik heb al een klacht ingedient bij het hoofdkantoor van ECI op de reactie wacht ik nog elke dag..

LET OP MET DE AANMELDING BIJ ECI DOE HET NIET!!
JE WORD BELAZERD!!

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door RTD-Z »

goh wat een bekend verhaal heb ik ook gehad kreeg een leuke top40 cd kado )is nu wel al wat jaren terug maar dus nog niks verandert.

Elke keer wat kopen bij de winkel verplicht ik was lid geworden voor computerboeken en games destijds , ja meneer hebben heel veel keus kom je daar na lid te zijn geworden, ze kwamen overigens aan huis. is daar 1 metertje pc boeken met windows 3.1 boeken toendertijd was windows Me net uit ppfff games zo oud als Pong en duurder dan VenD en die zijn duur ken je nagaan.

nou ik heb ook gebeld dat ik me erg belazerd voelde en dat ik met hun stopte , nou moeilijk moeilijk. toen maar gezegt luister ik koop niks meer en als ik nog iets van uw bedrijf hoor kom ik de spullen persoonlijk bij je hoofdkantoor naar binnen gooien want het zijn een stel onbeschofte irritante gasten daar.

dag erna teruggebeld nou kan echt niet hoor , gezegt dat het toch echt zo gebeurd anders stuur ik mn advocaatr op u af ivm oplichting , nooit meer wat gehoord

dus Idd mijd ECi als de pest..!!

stofzuigertje

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je geen voorwaarden kreeg gelden ze niet.

Als je blind tekende ben je dom geweest.
Trap nooit in straat verkoop, weinig tijd om rustig de voorwaarden te lezen en U had ook in die winkel na uitzoeken lid kunnen worden onder dezelfde voorwaarden, als je het had gewild.

Ze werken op provisie dus beloven alles, maar eerst tekenen en dan zoek je het maar uit.
Zo verdienen deze verkopers die eerst alle tijd lijken te hebben tenzij je tekende en dan niets meer willen zeggen.

R.OBIN
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jan 2009 11:07

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door R.OBIN »

@ Stofzuigertje.


Het was zo dat we eerst binnen gingen kijken en dan kon ik nog terug als ik het nou wou.
Maar toen we eenmaal binnen waren kon ik van die werknemer niet meer terug!!

En de voorwaarden die erbij horen hebben ze mij nooit verteld!
Ze hebben het mooier gemaakt dan het is..

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Lijkt mij een geval van "dwaling" omdat de verkoper (die waarschijnlijk een bonus wilde scoren) een onjuiste voorstelling van zaken heeft gegeven.

(Ik ben ook wel eens benaderd, maar op straat koop ik geen abonnementen of lidmaatschappen)

Als je ECI lid wil worden, kan je dat beter via de website of via zo`n aanbieding die je in tijdschriften wel eens ziet doen.

Ik zou ECI niet direct van oplichting beschuldigen, maar deze manier van verkopen is op zijn minst 'dom' te noemen

R.OBIN
Berichten: 11
Lid geworden op: 23 jan 2009 11:07

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door R.OBIN »

@ Guardian72.

Ja maar door die onjuiste voorstelling heb ik 2 jaar aan ECI vastgezeten, terwijl die verkoper zei dat ik het per jaar kon opzeggen!
En dan zegt de klantenservice dat ik van 21 Mei 2007 t/m 1 Juli 2007 de tijd had om erover na te denken of ik het wel wilde.
Terwijl ik in die tijd heb gebeld maar ik kon er niet meer mee weg..

Ik vind dat ze eens een informatie avond moeten houden voor alle werknemers en daar alles nog eens goed uitleggen!
Want zo bedonder je gewoon mensen...

maybe
Berichten: 439
Lid geworden op: 26 nov 2004 14:43

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door maybe »

Voor iedereen die tegen dit probleem aan loopt.

is eigenlijk heel simpel.

Schrijf een brief naar de ECI dat je je lidmaatschap op wilt zeggen omdat je voor je werk emigreert naar het buitenland. Dan wordt je abonnement namelijk wel opgezegd.

Ook ik ben ooit lid geworden onder foutieve voorwaarden en wilde 2 maanden later er ook vanaf en op deze wijze is het mij wel gelukt.

Misschien niet helemaal juist maar ach je bereikt er wel resultaat mee.

Hanneke Lutz
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2007 13:46

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door Hanneke Lutz »

Ik werk bij ECI en kan je verzekeren: ECI is de laatste tijd echt veranderd! Nu geldt: als je eenmaal een jaar lid bent geweest, kun je daarna elke maand opzeggen. Per eerstvolgend kwartaal ben je dan geen lid meer.

Omdat er in zo korte tijd zo veel verandert, vergissen medewerkers zich soms. R.OBIN, dat is bij jou denk ik ook gebeurd. Je opzegging van februari had gewoon in mei in moeten gaan.

Als je mij ([email protected]) je lidmaatschapsnummer stuurt, maak ik het in orde voor je en kun je het pakje dat je 10 juni kreeg gewoon terugsturen. Je kunt ook ClubService bellen en het daar regelen.

Trouwens: dit was het laatste kwartaal dat ECI artikelen stuurt als kwartaalselectie. Voortaan krijgen leden die nog niet besteld hebben een waardebon... ECI verandert écht!

carlyjack8
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 jun 2009 18:00

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door carlyjack8 »

ik ben nu enkele jaren lid van de eci al 5 jaar geloof ik en ik heb er nooit problemen mee gehad. in elk boekje staat wel iets interessants niet veel goedkoper als in een gewone boekhandel maar ach. het ligt er misschien ook aan waar je interesse in ligt. als je interesse maar beperkt is dan ben je vlug uitgespit. ik heb heel veel interesse in waargebeurde verhalen en daar komen telkens nieuwe uit.
ik heb gisteren de nieuwe folder weer gehad maar ik heb alweer heel wat leuks gezien en anders ga ik gewoon in de winkel op zuidplein kijken dan kan ik de boeken ook inlezen
ik vind het zeker geen slechte winkel maar lees altijd eerst de algemene voorwaarden en koop niet zomaar iets op straat

alfatrion
Berichten: 21912
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dwaling is een rechtsgrond waar mee je de overeenkomst kunt vernietigen. Probleem is wel dat het moet kunnen bewijzen. Dat is wel zo'n beetje een centraal probleem hier. Voer dergelijke communicatie met een bedrijf daarom altijd schriftelijk!

Algemene voorwaarden mogen niet regelen dat overeenkomsten aangegaan worden voor een termijn langer dan een jaar tenzij daar een hele goede reden voor is. Per kwartaal betalen lijkt mij geen goede reden. Je kunt alleen niet bewijzen dat je tussentijds hebt opgezegd.

http://www.iusmentis.com/contracten/alg ... orwaarden/

almere14
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jul 2009 15:01

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door almere14 »

Ik ben al enkele jaren lid van ECI. Nog nooit problemen gehad en de leverservice is uitstekend.

Het klopt inderdaad dat de ECI een aantal veranderingen heeft laten plaatsvinden in het bestelbeleid. Allen ten goede van de consument!!!


Vele consumentenprogramma's waaronder Radar, Kassa, consumentenbond en zelfs het oude programma Kieskeurig benadrukt dat men de "kleine letters" moet lezen eer je je handtekening plaatst.
Waarom doen we dit met zijn allen dan niet of deels?
Verantwoordelijk voor eigen gemakzucht?

Chantalliej
Berichten: 6
Lid geworden op: 18 dec 2009 13:06

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door Chantalliej »

jah ik ken het verhaal komt me heel erg bekend voor. had mezelf voorgenomen niet te betalen. had een andere bankrekening nummer opgegeven waar geen geld op komt. ze konden geen geld aftrekken van mij en na 6 maand is de lidmaatschap opgezegd. alleen heb ik wel een deurwaarder maar die betaal ik gewoon. het is altijd goedkoper dan blijven vastzitten aan die geldzuigers.

wat het probleem ook is, als je wat terug stuurt ze gewoon acceptgiro's toesturen dat je het nog wel betalen moest. na veel getouwtrek met die mensen heb ik het nog voor elkaar gekregen dat ik die niet meer hoefde te betalen.

dus mensen als jullie snel van hun af wilt zijn gewoon niet betalen en wachten op de deurwaarder en een soepele betalings regeling treffen zoals ik met 20 euro per maand ;)

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door plumber »

Wat ik dus niet begrijp is dat je er volgens mij zo van af kan.
Ben er ook lid van en heb gelukkig nog niets te klagen.
Krijg dus om de drie mnd. mijn boeken toegestuurd alleen
wie bewijst dus dat ik ze ook werkelijk gekregen heb.
Zoals al die bedrijven doen met het opzeggen van je lidmaatschap
zeggen dat je niets ontvangen heb en vol blijven houden moet je
opletten hoe snel je geschrapt wordt.

Dennisv99
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2009 18:05

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door Dennisv99 »

Kick: Volgens mij ben ik ook in deze valse trucjes getrapt. Ik kijk wel eens ooit op sites voor gratis spulletjes door bijvoorbeeld een enquête in te vullen of je op te geven voor een nieuwsbrief. Zo was er een actie bij ECI.nl. Word Gratis lid van ECI en ontvang harry potter 6 + alles is liefde gratis. Ik schrijf mezelf dus in, ik heb geen verdere rekeningnummers of iets ingevoerd.

Nu lees ik in de voorwaarden dat je elke 3 maanden 1 ding moet bestellen van minimaal 7.50, en dat je pas na een jaar kan opzeggen.

Maar in de lidmaatschapvoorwaardes staat bij artikel 1b: Wanneer de aanvraag van het lidmaatschap wordt aanvaard, zal ECI dat schriftelijk aan het lid bevestigen. Vervolgens heeft het lid gedurende 14 dagen na ontvangst van deze bevestiging het recht de overeenkomst schriftelijk, telefonisch of per e-mail alsnog te ontbinden. De eventueel reeds van ECI ontvangen goederen alsmede het lidmaatschapsbewijs dienen vervolgens per omgaande aan ECI te worden retour gezonden.

Ik heb al 2 keer een mailtje gestuurd maar nog niks ontvangen. Als het goed is krijg ik morgen de DVD's binnen, want daar heb ik een bevestiging mailtje van gekregen.

Wat kan ik het beste doen? Wachten tot ik die DVD's heb gekregen en dan opzeggen via de mail en de DVD's terugsturen.


Wat zijn jou ervaringen met ECI?

Groeten

Marieke80
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 dec 2009 15:37

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door Marieke80 »

Ik ben nu anderhalf jaar lid van de ECI en het bevalt prima.

Het lid-worden is inderdaad gratis - en lid worden houdt gewoon in dat je vie keer per jaar iets bestelt. Dat is de voorwaarde die daar aan vastzit. Niet meer dan logisch, eigenlijk.

Voor zover ik weet, zit het zo:
Nederlandse boeken mogen alleen voor een VASTE prijs verkocht worden. Dit is wettelijk vastgelegd. En dat is goed voor schrijvers/vertalers (geloof me, ik ben zelf vertaler en wij verdienen 't minst aan een boek).
ECI mag boeken met korting verkopen omdat de klant een 'verplichting' heeft tot vier keer per jaar iets afnemen.
Vroeger was het zo dat je elk kwartaal iets moest kopen en als je dat niet deed, kreeg je een 'verplicht' boek. Nu kun je gewoon 4 keer per jaar iets kopen en dan ben je er van af.
Dus als je in januari al je verjaardagen hebt en cadeaus bij ECI koopt in vier aparte bestellingen, zullen ze niet meer aan je hoofd zeuren.
Als je 'vergeet' iets te kopen, krijg je een waardebon die je verplicht moet kopen. Al een stuk beter dan een verplicht boek.
Hun assortiment is ook stukken groter geworden, vooral op internet.
En ik vind de medewerksters in onze winkel aardig: ze weten meer van boeken dan de gemiddelde Bruna/Primera verkoper.
Wat opzeggen betreft, weet ik 't niet precies. Maar ik geloof dat wettelijk is vastgelegd dat je gewoon moet kunnen opzeggen.

Ik zeg eerlijk: ik wist waar ik aan begon en dan is het niet zo'n probleem. Lees alles goed, laat je informeren en teken nooit zomaar iets.
ECI is geen oplichter, dat geloof ik niet. Ze maakt alleen goed gebruik van consumenten die denken dat voor 50 euro gratis boeken geen verplichtingen met zich mee brengt.
(hoewel de verkoper die mij op straat aansprak geen juiste informatie gaf, maar dit heb ik hem ook gezegd).

Overigens: laatst belde ik ze omdat ik bij mijn internetbestelling verzendkosten moest betalen, terwijl ik dacht dat ik al boven het verzendkost-vrije bedrag zat. Het bleek dat dat niet zo was en dat ik, jawel, 3 cent te kort kwam.
De medewerkster zorgde meteen voor een korting die gelijk was aan de verzendkosten. Dat pleit toch weer voor ECI, vind ik.

Tromp2
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 okt 2009 15:18

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door Tromp2 »

Beste "Chantalliej"

Mijn naam is Frank Tromp en ik werk bij ECI op de afdeling marketing.
Ik vind het jammer om te lezen dat de voorwaarden voor het ECI lidmaatschap u niet duidelijk zijn. ECI is een boekenclub en moet daarom voldoen aan wettelijke voorwaarden.

U kunt op twee manieren van de Harry Potter aanbiedng gebruikt gemaakt hebben, via de website; www.eci.nl/harrypotter
De allereerste regel op de site begint als volgt:
Iedereen kan bij ECI uit meer dan 400.000 boeken, cd's, dvd's en games kiezen. Word (gratis) lid en krijg tot 40% korting. De afspraak met ECI is simpel. Koop 4 artikelen uit het Clubassortiment per jaar en profiteer van
alle voordelen!
De voorwaarde wordt direct gemeld.

U kunt ook deelgenomen hebben aan de actie via de post. Bijna de helft van de achterzijde van de antwoordkaart wordt gebruikt voor uitleg over de voorwaarden.

Op de achterzijde van deze kaart staat aangegeven dat u 14 dagen bedenktijd heeft en dat u alles gewoon retour kunt sturen.

ECI is in het afgelopen jaar compleet vernieuwd en wil op geen enkele manier nieuwe en bestaande leden een negatief gevoel bezorgen. Maar omdat ECI een boekenclub is moet ECI zich houden aan bepaalde wettelijke regels om tot 40% (de wet) korting te mogen geven. De wettelijke voorwaarde is dan 4 artikelen (boeken, cd's, dvd,s games etc.) per jaar af te nemen.

ECI wil een leuke club zijn voor haar leden, dus u kunt uw spullen gewoon retoursturen.

Met vriendelijke groet

Marketing ECI
Frank Tromp

mitzie1988
Berichten: 44
Lid geworden op: 26 feb 2009 23:14

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door mitzie1988 »

Mijn vriend is inmiddels ook al een tijdje lid en wij hebben nog geen problemen ondervonden. Terwijl mijn vriend ook op straat werd aangesproken en vervolgens mee naar de winkel mocht komen. Ik was in het begin heel erg terughoudend, maar vriend lief verzekerde mij ervan dat ECI verandert is de laatste tijd. Eerst was het zo dat je 4 x per kwartaal iets moest bestellen, nu is het zo al koop je op 1 januari 4 boeken, je al meteen aan die 4 bestellingen per jaar zit.

willymichiels
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2010 17:07

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door willymichiels »

Wij zijn al jaren lid van de CDVD-club. En kregen elke keer een automatisch een cd thuisgestuurd en waren hier tevreden mee.
Nu is blijkbaar deze club overgenomen door ECI. Hier hebben wij nooit bericht van gehad, en we zijn nooit lid geworden van ECI. Toch zitten we hier nu blijkbaar aan vast. We krijgen nu ineens waardebonnen thuisgestuurd. Eerst dachten we dat het een fout was, want we zijn nooit lid geweest van ECI en dit ook nooit geworden. Maar toen begonnen zij aanmaningen te sturen. De eerste gewoon in de prullenbak gegooid want we zijn geen lid. Daarna nog een, we hebben toen een mailtje gestuurd en kregen het botte antwoord dat we er niets van begrepen en de waardebonnen moesten betalen. Daarna nog een aantal keren gebeld, maar er kon niets aan gedaan worden.

De waardebonnen gaan we nu terugsturen naar ECI. Zij willen hier echter niets van weten. Wat moet ik nu dus doen om dit alles te annuleren, en tevens de kosten te declareren bij hen voor de tijd die we hiermee kwijt zijn geweest?

Mvg,
Willy Michiels

Tromp2
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 okt 2009 15:18

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door Tromp2 »

Geachte heer Michels,
Mijn naam is Frank Tromp en ik ben werkzaam bij ECI. De CDVD club is eind 2007 automatisch overgegaan naar ECI. Over deze verandering hebben wij de leden zo goed mogelijk geprobeerd te informeren en hebben de voormalige CDVD leden de ECI gidsen ontvangen. Helaas is dat in uw situatie niet blijkbaar niet goed gegaan.

ECI is in het afgelopen jaar compleet vernieuwd, in het bijzonder ook in het CD en DVD assortiment: ECI heeft nu meer 320.000 CD's en meer dan 25.000 DVD's uit voorraad leverbaar via ECI.nl. Tevens zijn de prijzen sterk verlaagd.

ECI heeft te maken met wettelijke voorwaarden om bijvoorbeeld (vrijwel als enige) tot 40% korting te mogen geven op boeken. De wet stelt dat een lid 4 artikelen (boeken, CD's, Dvd's etc) per jaar dient te bestellen om korting te mogen geven. In het verleden ontvingen leden het kroonboek als men niet aan deze wettelijke voorwaarde voldaan had.
Het vernieuwde ECI wil haar leden de mogelijkheid bieden zelf te kunnen keizen op ieder gewenst moment, bijvoorbeeld voor; verjaardagen, feestdagen etc.
ECI heeft daarom gekozen voor de wettelijk mogelijkheid om de VrijeKeuzeBon te introduceren i.p.v. het kroonboek. Deze bon is nabetaling 1 jaar lang geldig en kunt u gebruiken voor al uw aankopen bij ECI.

Dit is slechts een beperkt aantal vernieuwingen die ECI in 2009 heeft doorgevoerd. Het vernieuwde ECI heeft bij alle vernieuwingen de klant centraal gesteld en zal in 2010 nog meer verbeteringen doorvoeren naast de tot 40% korting op boeken.
Zelfs het opzeggen is al 2 jaar kinderlijk eenvoudig, dit om te bewijzen dat het nieuwe ECI haar leden de maximale service wil en kan bieden om er een leuke club van te maken.
Juist daarom betreur ik het dat u onze reactie via de mail als negatief ervaren heeft. Aangezien ik uw lidmaatschapsgegevens helaas niet heb kunnen achterhalen vraag ik u svp contact op te nemen met onze klantenservice.

Wij willen de nieuwe club zo mooi mogelijk maken binnen de wettelijke kaders die niet altijd even gemakkelijk uit te leggen zijn en vragen altijd om advies, tips etc.

Met vriendelijke groet
Marketing ECI
Frank Tromp

odo
Berichten: 77
Lid geworden op: 21 sep 2004 13:02

Re: ECI is NIET te vertrouwen! Ze maken het mooier dan het is..

Ongelezen bericht door odo »

Geachte Heer Frans Tromp,

Is dit de officiele bedrijfsreactie op de negatieve reacties? Persoonlijk denk ik dat het vertrouwen pas te herstellen is als lezers kunnen zien dat de klachten van bovenstaanden zijn opgelost en zij ook bevestigen dat het is opgelost. Dus in plaats van een openbaar 'correctie-verhaal' ziet de lezer hier liever snel een verhaal van gepleegde inspanningen en positieve reacties van klagers.
Verder zou ik het erg waarderen als u deze site niet meer wil gebruiken voor de promotie van uw produkt.

Gesloten