LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met LiL.nl

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
Marjoleinvboven
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 mei 2017 17:40

Ervaring met LiL.nl

Ongelezen bericht door Marjoleinvboven »

Begin februari heb ik een kastje besteld bij Lil.nl (levertijd was 8 tot 10 dagen). Na meerdere malen contact waarbij (i) het contact altijd vanuit ons moest komen, (ii) de schuld altijd bij de leverancier lag, (iii) we van het kastje naar de muur werden gestuurd, (iv) kortingen werden beloofd die maar één maal zijn overgemaakt en (v) geen excuses bericht vanuit Lil, was de belofte dat het eind week 17 (30 april) zeker bezorgd zou worden. Dezelfde week mail ik ze voor een statusupdate en de het kastje is al onderweg naar Lil en zal begin week 18 geleverd worden ivm Koningsdag. Vandaag donderdag 4 mei toch nog maar even contact opgenomen aangezien geen bericht van Lil EN geen kastje! Uit het gesprek kwam naar voren dat het kastje nog niet geleverd was bij Lil, ze geen idee hadden waar het kastje kwam en of het uberhaupt nog kan. Uiteindelijk dus het kastje moet annuleren (nou ja annuleren, de vraag was of ik het kastje uberhaupt nog zou krijgen) en nu maar wachten op geld terug. Met uiteraard de belofte dat het met spoed overgemaakt zou worden. Nou al drie maanden valse beloftes ben ik al heel blij als ik mijn geld ook daadwerkelijk heb ontvangen. Daadwerkelijk nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt. Niemand die contact opneemt om excuses te maken of probeert tot een oplossing te komen. WAARDELOOS!
Laatst gewijzigd door Radar op 04 mei 2017 23:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.

Gesloten