Ervaring met Undiemeister?

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
-=Eureka=-
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2021 23:45

Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door -=Eureka=- »

Ben erg benieuwd naar mensen met zowel positieve als negatieve ervaringen met het bedrijf Undiemeister. Ikzelf wacht inmiddels al een paar maanden op mijn bestelling en krijg maar geen gehoor bij dit bedrijf. Ook reviews van andere klanten zijn of 5 sterren positief, of 1 ster negatief., wat ik op zich al vreemd vind. Zeker als ik vandaag weer reclames voorbij zie komen, op tv en in dagbladen. Graag jullie commentaar hierop?

Jeroen Kiepman
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2021 12:04

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door Jeroen Kiepman »

Ik heb dezelfde ervaring, vandaag opnieuw een excuus mail van Undiemeister ontvangen. Het duurt al maanden voordat ze een boxershort in de kleur blauw leveren. Ik heb vandaag een mail teruggestuurd met de vraag wie ze eigenlijk voor de gek willen houden.
Laatst gewijzigd door Jeroen Kiepman op 28 apr 2021 12:15, 1 keer totaal gewijzigd.

juliomariner
Berichten: 4808
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door juliomariner »

Het antwoord op de laatste vraag is makkelijk: U

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door Sira »

Naar mijn idee zijn Undiemaster, Bamigo en Mellowood (zelfde eigenaars) geen oplichters. Misschien hebben zij ook problemen met toeleveringen uit Azië.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door moederslink »

De Zeeman is weer open.... :mrgreen:

Sira
Berichten: 654
Lid geworden op: 23 nov 2005 15:11

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door Sira »

moederslink schreef:
28 apr 2021 17:05
De Zeeman is weer open.... :mrgreen:
Joh....

Jeroen Kiepman
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2021 12:04

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door Jeroen Kiepman »

Ik zeg ook niet dat het oplichters zijn. Ik zeg wel dat de kwaliteit van de laatste boxershorts ver onder de maat was. Daar zaten gewoon stikselfouten in. En nu zijn er dus problemen met de uitlevering van nieuwe boxershorts. Daar mag de klant best iets van vinden lijkt me.

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door Jablan »

-=Eureka=- schreef:
27 apr 2021 23:53
Ben erg benieuwd naar mensen met zowel positieve als negatieve ervaringen met het bedrijf Undiemeister.
Een keer de site opgezocht en ... nee, dankjewel.
Voor standaard, basis ondergoed zijn er winkels als Zeeman en Wibra.
Met dezelfde kwaliteit en prijs als Undiemeister biedt, ben je sneller klaar bij een Underwear Store uit Tilburg, die op de website alleen de artikelen laat zien, die echt op voorraad zijn.

-=Eureka=-
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2021 23:45

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door -=Eureka=- »

Vandaag, nadat ik een slechte review op Trustpilot had geplaatst werd er bij DUM iemand zenuwachtig. Ze hadden wel e-mails verstuurd maar die had ik blijkbaar niet ontvangen ?? En inderdaad, ze hadden levering problemen. Waar ik de meeste problemen mee heb is dat je in een oogwenk iets bij dit bedrijf kan bestellen, en vervolgens niets meer hoort. Geen reacties krijgt op e-mails. Kortom een klantenservice die niet werkt. Behalve als je een slechte review schrijft. Maar we hebben een belofte binnen, ben zeer benieuwd wanneer ze leveren. De blauwe boxers waren binnen volgen hun.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door kuklos »

-=Eureka=- schreef:
27 apr 2021 23:53
Zeker als ik vandaag weer reclames voorbij zie komen, op tv en in dagbladen. Graag jullie commentaar hierop?
Dit. Volledig dit. Reclame maken als je momenteel niet kan leveren. Bah. (richting het bedrijf dan)

sake1987

Re: Ervaring met Undiemeister?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Na veel zoeken, vond ik de beste boxershorts gewoon bij de HEMA.

Gesloten