LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met Daystunt

Alles over supermarkten en andere winkels, met uitzondering van webwinkels, hoort thuis in dit forum. Voor webwinkels bestaat een apart forum.
htillema
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jul 2020 16:20

Ervaringen met Daystunt

Ongelezen bericht door htillema »

Wie heeft ervaringen met dit bedrijf dat online producten aanbiedt? Daystunt.com
Ik heb een paar dagen gelden wat besteld maar niets gehoord en kan ook geen contacten leggen .
Lees op internet zelfde ervaringen maar ook goede. Komt niet erg betrouwbaar over. Ben benieuwd naar andere reacties

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Ervaringen met Daystunt

Ongelezen bericht door Jablan »


tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Ervaringen met Daystunt

Ongelezen bericht door tampie74 »

Is geen betrouwbare website,

Als je op het adres zoekt in google

https://www.google.com/search?q=Helling ... e&ie=UTF-8

Dan zie je op dat adres nog meer websites staan.

zoals: goedkoper.nl, euroknaller.nl

Kunst-vanDriessche
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 nov 2020 14:06

Re: Ervaringen met Daystunt

Ongelezen bericht door Kunst-vanDriessche »

Begin september tafel besteld bij Daystunt en betaald, tot op heden geen levering, ook geen reactie op door ons gestelde vragen via e-mail.
Wel een reply dat er binnen 3 dagen een reactie gegeven zal worden, echter daar blijft het bij.
Chatten met dit bedrijf, wat op site aangeboden wordt, is blijkbaar out of order
Telefonisch contact, blijft eindeloos hangen op er zijn nog 3 wachtenden voor u

RvdB83
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mar 2014 19:35

Re: Ervaringen met Daystunt

Ongelezen bericht door RvdB83 »

Beste mensen,

voor diegene die allemaal problemen hebben met o.a. Daystunt.com :
Ik wil jullie mededelen, dat ik na onderzoek erachter ben gekomen, dat de hoofdeigenaar Michel Budel Beheer BV is. Als jullie dit googlen zullen jullie zien dat hier al de nodige meldingen voor gemaakt zijn.

Na contact gehad te hebben met de Kvk kreeg ik het advies om een melding te doen via www.fraudehelpdesk.nl

Hoe meer mensen een melding doen, des te beter we met zijn allen geholpen kunnen worden. In mijn geval gaat het om €550,- voor een boxspring, welke 18-11-2020 besteld is via Euroknaller en tot op heden niet geleverd is. Contact opnemen met dit bedrijf heeft geen enkel resultaat opgeleverd en ik zal ook aangifte gaan doen.

Indien meerdere mensen hetzelfde ervaren hebben, stuur even een prive bericht.


Fijne feestdagen alvast.

Met vriendelijke groet,

Ralph

RvdB83
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mar 2014 19:35

Re: Ervaringen met Daystunt

Ongelezen bericht door RvdB83 »

Beste mensen,

even een korte snelle update. Ik ben zojuist gebeld geworden door betreffende bedrijf, hier heb ik een uitgebreid gesprek mee gehad. Betreffende persoon, wiens naam ik even buiten beschouwing laat, geeft duidelijk tekst en uitleg over de huidige situatie en heeft gegevens genoteerd met de belofte dat het geld zo snel mogelijk wordt teruggeboekt.

Het verhaal klinkt enigszins geloofwaardig, maar je moet de huid niet verkopen voor de beer geschoten is. Natuurlijk is het afwachten of dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren, maar ik heb wel vertrouwen erin dat het opgelost gaat worden.

Ik houd jullie op de hoogte...

RvdB83
Berichten: 7
Lid geworden op: 31 mar 2014 19:35

Re: Ervaringen met Daystunt

Ongelezen bericht door RvdB83 »

Beste mensen,

ik kan jullie mededelen dat de klacht over Euroknaller (onderdeel van Daystunt) met tevredenheid is afgehandeld. Na enige correspondentie is gisteren het volledige bedrag teruggeboekt op de rekening en wordt als compensatie 2 kussens toegestuurd. Er bleken in dit geval problemen te zijn met de toeleverancier van de boxsprings, waarna de nodige problemen zijn ontstaan.

Betreffende persoon Michel waarmee ik contact mee heb gehad, heeft uiteindelijk het volledige bedrag van €549,- netjes overgemaakt, nadat de terugbetaling door Mollie-payment niet op de afgesproken dag was uitgevoerd.

Uiteindelijk is het dan toch goed gekomen, na de nodige inspanning.

NeoDutchio
Berichten: 12311
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Ervaringen met Daystunt

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

RvdB83 schreef:
29 dec 2020 11:20
Na enige correspondentie is gisteren het volledige bedrag teruggeboekt op de rekening en wordt als compensatie 2 kussens toegestuurd. Er bleken in dit geval problemen te zijn met de toeleverancier van de boxsprings, waarna de nodige problemen zijn ontstaan.
Zeker die kussens van €49,95 voor €19,95 en ook nog eens 1+1 gratis. Dat geloofd toch niemand.
En een zogenaamde grote webshop met gigantische deals vanuit een appartement in Den Haag, of is het nu ergens in Amsterdam, hoe komt dat over?

Voor de gein even in de outlet gekeken. Een Magnani XXL Health Airfryer 12 liter. Nu van €249,99 voor slechts € 99,95. Via Bol kost deze €119,99 en bij andere vage webshops vanaf €85,-. Bij een dergelijk winkel ga je toch niet bestellen? En mocht er niet geleverd worden ligt dat door de toeleverancier? Daystunt en alle aanverwante bedrijven bieden spullen aan van derden waarvan niet zeker is of het op voorraad is. Dat brengt altijd een risico met zich mee en dat risico ligt bij de verkoper. En als die verkoper u een maand aan het lijntje houdt en niet bereikbaar is, dan reden te meer om er nooit zaken mee te willen doen.

Ik weet niet wat uw relatie is met Daystunt, maar in 2014 was u ook al reclame aan het maken. U noemt eerst de naam van de persoon achter de website en in een volgende reactie laat u die naam ineens achter wegen. Komt nogal vreemd over.

Gesloten